Mwah, opzich. Maar meeste spelers in de selectie hebben zich al miljonair gespeeld dus dat is absoluut niet beweegreden nummer 1quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:51 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Meedoen op zo'n toernooi als EK/WK staat goed op hun cv. Daar kunnen ze meer centjes mee verdienen
Moah, er zijn toch heel veel spelers die dankzij een goed EK/WK een mooie stap hebben kunnen maken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want sportieve ambitie.
Het grote geld verdienen ze bij hun club. Voor het geld hoef je het niet te doen om voor je land uit te komen
Klopt wel, maar ik ga uit van het positieve in deze en denk oprecht dat de meesten gewoon trots zijn om hun land te kunnen vertegenwoordigenquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Moah, er zijn toch heel veel spelers die dankzij een goed EK/WK een mooie stap hebben kunnen maken.
O mag dat in Qatar ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar ondertussen volgend jaar wel lekker naar Qatar gaan waar homo's van flatgebouwen worden gegooid
Maar het zal zeker meespelen. Als iemand bij FC Groningen speelt door kan stromen naar Barcelona is het leuk voor zijn carrière maar ook zijn portemonnee.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, opzich. Maar meeste spelers in de selectie hebben zich al miljonair gespeeld dus dat is absoluut niet beweegreden nummer 1
Ja die jongens van Duitsland mogen van mij ook een mooie stap maken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Moah, er zijn toch heel veel spelers die dankzij een goed EK/WK een mooie stap hebben kunnen maken.
Ik mis die reclamespotjes waar de Duitsers altijd zo afgezeken worden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja die jongens van Duitsland mogen van mij ook een mooie stap maken.
Zo het ravijn in
Ongetwijfeld hoor en als ze het alleen voor het geld zouden doen zouden ze überhaupt al niet voor een nationaal elftal spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik ga uit van het positieve in deze en denk oprecht dat de meesten gewoon trots zijn om hun land te kunnen vertegenwoordigen
Ik vraag me vooral af hoe andere landen daar naar kijken, gezien geen enkel land behalve Noorwegen (die na een stemming ook gewoon gaan) heeft geopperd het te boycotten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ongetwijfeld hoor en als ze het alleen voor het geld zouden doen zouden ze überhaupt al niet voor een nationaal elftal spelen.
Maar even afgezien van het geld, ik vind het toch behoorlijk triest dat een stel miljonairs wel hun muil open trekken op een moment dat het gunstig uit komt (Den Bosch/BLM viel mooi samen), en een nietszeggend symbool uit dragen vanwege Hongarije. Over Qatar hoor je ze he-le-maal niet. Ik begrijp ook wel dat het een politieke kwestie is die liever niet in het voetbal thuis hoort maar anderzijds vind ik het vrij triest om wel het laaghangend fruit te plukken maar de échte kwesties links te laten liggen.
Er hangen grote belangen aan vast en je zult het alvast raden, die voeren uiteindelijk toch allemaal terug op 1 ding: ¤¤¤quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe andere landen daar naar kijken, gezien geen enkel land behalve Noorwegen (die na een stemming ook gewoon gaan) heeft geopperd het te boycotten.
Precies. En daarin verschil ik van mening. Dat is de bonden en de bobo's aan te rekenen, en niet de spelers. Want als zo'n FIFA tegen spelers zegt die gaan boycotten: Prima, maar je hoeft ook geen Champions League meer te spelen als je besluit niet naar Qatar af te reizen, zeg dan maar dag tegen je carrière. Kan best dat spelers bang zijn voor verdere consequenties.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er hangen grote belangen aan vast en je zult het alvast raden, die voeren uiteindelijk toch allemaal terug op 1 ding: ¤¤¤
En daarom moeten het ook de bonden zijn die het laaghangend fruit plukken en niet de spelers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En daarin verschil ik van mening. Dat is de bonden en de bobo's aan te rekenen, en niet de spelers. Want als zo'n FIFA tegen spelers zegt die gaan boycotten: Prima, maar je hoeft ook geen Champions League meer te spelen als je besluit niet naar Qatar af te reizen, zeg dan maar dag tegen je carrière. Kan best dat spelers bang zijn voor verdere consequenties.
Nou ja, mensenrechten staan natuurlijk wel boven politiekquote:Op donderdag 24 juni 2021 00:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En daarom moeten het ook de bonden zijn die het laaghangend fruit plukken en niet de spelers.
Ik noem het een beetje hypocriet. Niet meer niet minder. Maar ik til daarom ook niet zo heel zwaar aan een paar miljonairs die denken dat ze wat moeten vinden over homorechten of racisme. Die lui staan buiten de werkelijkheid en we moeten die gasten een podium geven op het veld. Van politiek moeten ze in alle gevallen lekker wegblijven.
Kan best. Ik laat liever met liefde gevulde harten achter dan veel geld als het mijn tijd is.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:09 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Oprecht geen shade maar zo'n mentaliteit is de reden voor velen dat ze dat niveau qua financiën niet halen.
Dat is hoe jij het ziet, maar als je dood bent merk je toch niet hoe je herinnert wordt. Na je dood zullen er veel haters zijn, maar eigenlijk ben je als "gewoon mens" niet zo belangrijk als je denkt. Mensen vergeten je na 5 - 10 jaar gewoon weer en dan denken ze bijna nooit meer aan je.quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Kan best. Ik laat liever met liefde gevulde harten achter dan veel geld als het mijn tijd is.
Je zou maar herinnerd worden als een gierige krent nee dank je ik geef dingen liever weg als ik nog leef ipv dat ze achteraf zitten te gieren op je geld wanneer je eindelijk dood bent.![]()
In jouw familie misschien.quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:07 schreef LangeJanSancties het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet, maar als je dood bent merk je toch niet hoe je herinnert wordt. Na je dood zullen er veel haters zijn, maar eigenlijk ben je als "gewoon mens" niet zo belangrijk als je denkt. Mensen vergeten je na 5 - 10 jaar gewoon weer en dan denken ze bijna nooit meer aan je.
Ik heb een leesfout gemaakt en niet naar het geheel van de post gekeken. Je hebt wel een punt dat ze misschien gekke dingen willen gaan doen met het geld wat ze erven.quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:10 schreef Azula het volgende:
[..]
In jouw familie misschien.
Gaat mij overigens meer om het genot van delen en geven. Ik hoef niet rijk te zijn. 20 euro is een tientje voor mij en een tientje voor een ander.
Morgen alles in een stream dusquote:Op donderdag 24 juni 2021 01:28 schreef spinazieruiker het volgende:
Ontwikkelingen rond de caravanzaak zijn er zeker ik wil ze alleen niet meer op YouTube bespreken.
ben bang dat hij harde klappen heeft opgevangen gisteren misschien zit de verwijdering eraan te komenquote:Op donderdag 24 juni 2021 01:28 schreef spinazieruiker het volgende:
Ontwikkelingen rond de caravanzaak zijn er zeker ik wil ze alleen niet meer op YouTube bespreken.
Nee joh dat raakt hem allemaal nietquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben bang dat hij harde klappen heeft opgevangen gisteren misschien zit de verwijdering eraan te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |