Ook echt horrific, gewoon 2 parkieten plat stampenquote:
Op blote voetenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook echt horrific, gewoon 2 parkieten plat stampen![]()
Gestampte muisjes zijn tenminste nog lekker op brood.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:
Ik ben stiekem nog steeds meer een pc-gamer dan een consolegamer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
FF is een van de rpg's die ik erg leuk vind.
Vooral de oudere delen van 7 t/m 10
Star ocean vond ik ook erg leuk
Dat was dan wel weer grappigquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn tenminste nog lekker op brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeeeeeeeeeeeeee![]()
Dat soort mensen moeten dood.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
oh daar ben ik al jaren geleden vanaf gestapt. elke keer dat upgraden werd me veel te duur.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog steeds meer een pc-gamer dan een consolegamer.
Eens!quote:
Raar ook eigenlijk, dat je naar de dierenwinkel gaat, een kilo muizen koopt en ze dan lachend kapot stampt terwijl ze in paniek piepen voor hun leventjes, omdat er een baby is geboren, mensen zijn raar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gestampte muisjes zijn tenminste nog lekker op brood.
En dan ook nog blauw of roze spuitenquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar ook eigenlijk, dat je naar de dierenwinkel gaat, een kilo muizen koopt en ze dan lachend kapot stampt terwijl ze in paniek piepen voor hun leventjes, omdat er een baby is geboren, mensen zijn raar.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dan ook nog blauw of roze spuiten
Uit zelfbescherming heb ik daarom een laptop gekocht nu, ik speel toch nooit het nieuwste van het nieuwste (al kán ik dat nog wel een tijdje met deze), dus met wat ik er mee doe, kan ik wel even voort.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh daar ben ik al jaren geleden vanaf gestapt. elke keer dat upgraden werd me veel te duur.
en vroegah was een console gewoon spel er in klappen en gaan. nu is het ook steeds weer wachten met installeren enzo wat een beetje irritant is maar ja.
Toch wel een hardcore uitspraak voor Viva mensjesquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeeeeeeeeeeeeee
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je moet ze niet onderschatten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch wel een hardcore uitspraak voor Viva mensjes
Lijken idd net wolven in de laatste modequote:
tien minuten pas?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Schakel de pc niet uit, staat er.
Hij staat al tien minuten op 0%
Kut..straks krijg je de BSODquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
RIP BudapestenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |