Ja, ik ook maar met de inhoud daarentegenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:15 schreef Azula het volgende:
Nou kan mij anders prima vermaken met zo’n bak.
alleen caramel chew chew is lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso Ben & Jerry's niet bijzonder ijs
Witte chocolade is geen chocoladequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:21 schreef Azula het volgende:
Ze zouden meer met witte chocolade moeten doen al vind ik alle ijs dat geen aardbeien of pindakaas smaak heeft al wel prima vaak.
Knapperige worstenbroodjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
heeft dat beetje goede bite? moet niet de knapperig worden
Dat wel ja, maar dat is bij de McFlurry al helemaal, daar zit soms echt geen kut in. Maar Swirl bijft wel bestquote:
Interesseert mij niet a vriend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Witte chocolade is geen chocolade
Goed ijs met pinda/pindakaassmaak
Strijdster!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Azula het volgende:
Zin om te blowen zodat ik een zoete vreetkicksessie kan uitvoeren maar ik haat stoned zijn.
Niet elke dag een 500 ml B&J netflix & chilled opvretenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
alleen caramel chew chew is lekker
Heel?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:33 schreef Azula het volgende:
Ewaja maar ik zit na vijf hapjes al vol kan alleen als ik skaff ben.
Zin om een hele watermeloen naar binnen te pompen.
Doe geen drugs zusterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:29 schreef Azula het volgende:
Zin om te blowen zodat ik een zoete vreetkicksessie kan uitvoeren maar ik haat stoned zijn.
Niet 150+ kg zijn en samen met het Marc jammenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet elke dag een 500 ml B&J netflix & chilled opvreten![]()
kom samen jammen met @Sprokkelaar en mijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja doe ik ook niet. Heb alleen zin in vreetkick.
Die commentsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |