ik heb helaas geen uitkering maar ik ken wel iemand met een wajong. die heeft het altijd over 23ste maar die gaat ook op dezelfde manier met geld om als de bradge die krijgt betaald en dan bam al uitgegevenquote:
Pizza timequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee normaal doet hij drie kleintjes van 25cmquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Hij heeft niet eerder zo'n grote op toch? 35cm teringjantje
Wie zegt dat hij de hele pizza opeetquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
hij eet voor 10-15 euro per week dus hij moet deze week en volgende week van 6 euro leven. vind ik knapquote:
Hij eet gewoon voor 100-150 euro per week hoor. Als het niet meer isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij eet voor 10-15 euro per week dus hij moet deze week en volgende week van 6 euro leven. vind ik knap
Altijd vol van vertrouwen die mortiequote:
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Echte grote bestelling is 1x per maand want hij eet niet vaak fastfoodquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.
quote:Zou je denken gast waarom zo kneiterveel, ik ben ook kneiterveel. En ik heb mezelf beperkt tot 1x in de maand vette hap en dan doe ik het 1x in die maand ook direct goed.
Cheatweek uhh day bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.
Van CAMP VLNT krijg je honger.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Echte grote bestelling is 1x per maand want hij eet niet vaak fastfood
[..]
volgens mij was het 23 of zo nog wat en zei hij 24 maar ik weet het niet zeker habiboquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Als uitkeringstrekkers fooi kunnen geven op een bestelling van 24 euro dan weet je dat ze te hoog zijn
Gewoon fooi geven aan de Lidl cassiere tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Als uitkeringstrekkers fooi kunnen geven op een bestelling van 24 euro dan weet je dat ze te hoog zijn
als je zo flink bent telt elke gram en die muntjes wegen veelquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon fooi geven aan de Lidl cassiere toch![]()
How about zwart geld erbij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
maar waar zou hij zwart mee verdienen zijn youtube kanaal? ik denk dat hij al zijn youtube geld in eten stopt of zo.quote:
Hij is ons grote voorbeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Allemaal jaloers dat die vent zijn eigen leven leeft
Rodney van Damquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Er is trouwens nog een vlogger die Uncle Dani’s onbeperkte toppings heeft gereviewd. Even kijken wat die ervan vindt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |