Geen last van gevoelige eikel na een zaadlozing? Doorgaans verslap ik na het komen en heb ik een gevoelige eikel. Door die gevoeligheid kan ik niet direct weer stimulatie verdragen om hem weer erect te krijgen. Benieuwd of ik 'm nu stijf kan houden én direct door kan.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Chandler het volgende:
Werkt erg fijn, kreeg er wel een droge mond van!en idd, je kunt met gemak je jongheer weer in erecte status krijgen... slap wil ook hoor, als de focus ergens anders op ligt, maar indien de focus weer terug is, is m'n jongheer weer klaar voor actie!
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
Werkt goed als je "niet-helemaal-nuchter" bent. Werkte prima maar kreeg er knallende koppijn van, maar dat lag misschien ook aan de combinatie met andere dingetjes. Nuchter nooit geprobeerd, maar nooit behoefte aan gehad en het idee van knallende koppijn staat me niet zo aan.
Done. Uur voor inname preventief een paracetamol en uur voor de geplande activiteit een (hele) K.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
Maar zou het er gewoon op wagen en kijken hoe het bevalt.
Ondanks dat ik geen last heb van vroegtijdig klaarkomen, toch ook maar eens kijken naar Super K - even proberen of dat langer plezier oplevert.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gewone kamagra gaat je amper helpen in deze. Super kamagra wel, niet perse door de kamagra, maar door het goedje dat je orgasme uitstelt.
Ik denk dat je deze bedoeld : SEX / De zin en onzin van (online) erectiepillenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef nils7 het volgende:
Niet zo lang geleden heeft er in dit forum een review gestaan, hoogstens 2 maanden geleden maar zoekfunctie is ruk op mobiel.
Daar vind je je antwoorden.
Waar heb je deze pillen gehaald? Ik heb alleen libido forte geprobeerd maar daar was het effect nog niet helemaal zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef joe.joe het volgende:
Nou, inmiddels een aantal keer K en ook Super K geprobeerd.
Mijn ervaringen:
K zorgt voor een extra harde en zorgt er ook voor dat 'ie meerdere keren goed hard kan worden als er een onderbreking was. Helaas niet ervaren dat ik na het klaarkomen nóg een keer kan. De geilheid is gewoon weg met de ejaculatie.
Daarom toch ook Super K geprobeerd. Mijn ervaring daarmee was wisselend:
#1) geen effect gemerkt. Kan prima te maken hebben dat de seks te snel op inname volgde. Kan ook te maken hebben met de partner en de activiteit
#2) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Jammer, maar de activiteit was niet minder geil.
#3) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Niet onoverkomelijk, wel enigszins jammer. Wel 2,5 uur aaneengesloten een erectie gehad én gebruikt - dat kwam goed van pas.
Ik denk dat ik beide zo nu en dan blijf gebruiken. Niet spuiten is jammer dan, als ik vervolgens wel 2,5 uur kan neuken
Libido Forte is ( als ik het goed heb ) alleen maar natuurlijke producten en geen medisch geneesmiddel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef Vuurvonkje het volgende:
[..]
Waar heb je deze pillen gehaald? Ik heb alleen libido forte geprobeerd maar daar was het effect nog niet helemaal zoals ik wilde.
Hoe waren de bijwerkingen van K?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef joe.joe het volgende:
Nou, inmiddels een aantal keer K en ook Super K geprobeerd.
Mijn ervaringen:
K zorgt voor een extra harde en zorgt er ook voor dat 'ie meerdere keren goed hard kan worden als er een onderbreking was. Helaas niet ervaren dat ik na het klaarkomen nóg een keer kan. De geilheid is gewoon weg met de ejaculatie.
Daarom toch ook Super K geprobeerd. Mijn ervaring daarmee was wisselend:
#1) geen effect gemerkt. Kan prima te maken hebben dat de seks te snel op inname volgde. Kan ook te maken hebben met de partner en de activiteit
#2) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Jammer, maar de activiteit was niet minder geil.
#3) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Niet onoverkomelijk, wel enigszins jammer. Wel 2,5 uur aaneengesloten een erectie gehad én gebruikt - dat kwam goed van pas.
Ik denk dat ik beide zo nu en dan blijf gebruiken. Niet spuiten is jammer dan, als ik vervolgens wel 2,5 uur kan neuken
Het voelt nog steeds erg lekker. Maar goed, ik neem gewone Kamagra en dan kom je gewoon klaarquote:Op zondag 22 augustus 2021 15:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb je wel dat je pik nog lekker voelt tijdens het neuken, of kan je 2,5 uur doorgaan omdat je er weinig van voelt? Ideaal is dat het net zo lekker voelt als zonder pil, maar dat je gewoon niet bij het point of no return aankomt
Gehaald bij leaderentoys toevallig? Heb er nog geen ervaring mee maar zou het echt graag uitproberen dus zoek een betrouwbaar adres.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef babylon het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds erg lekker. Maar goed, ik neem gewone Kamagra en dan kom je gewoon klaar
https://www.kamagrakopen.nl/quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef Vuurvonkje het volgende:
[..]
Gehaald bij leaderentoys toevallig? Heb er nog geen ervaring mee maar zou het echt graag uitproberen dus zoek een betrouwbaar adres.
Het voelt niet anders dan normaal. Ideaal :-)quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb je wel dat je pik nog lekker voelt tijdens het neuken, of kan je 2,5 uur doorgaan omdat je er weinig van voelt? Ideaal is dat het net zo lekker voelt als zonder pil, maar dat je gewoon niet bij het point of no return aankomt
Geen last van hoofdpijn, wel last van toegenomen lichaamstemperatuur. Niet erg storend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 15:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Hoe waren de bijwerkingen van K?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |