abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:53:54 #26
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200039446
Ben benieuwd naar jouw uitleg, @Cause_Mayhem
pi_200086393
Werkt erg fijn, kreeg er wel een droge mond van! :) en idd, je kunt met gemak je jongheer weer in erecte status krijgen... slap wil ook hoor, als de focus ergens anders op ligt, maar indien de focus weer terug is, is m'n jongheer weer klaar voor actie! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 27 juni 2021 @ 14:05:11 #28
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200089694
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:43 schreef Chandler het volgende:
Werkt erg fijn, kreeg er wel een droge mond van! :) en idd, je kunt met gemak je jongheer weer in erecte status krijgen... slap wil ook hoor, als de focus ergens anders op ligt, maar indien de focus weer terug is, is m'n jongheer weer klaar voor actie! :Y
Geen last van gevoelige eikel na een zaadlozing? Doorgaans verslap ik na het komen en heb ik een gevoelige eikel. Door die gevoeligheid kan ik niet direct weer stimulatie verdragen om hem weer erect te krijgen. Benieuwd of ik 'm nu stijf kan houden én direct door kan.

Heb een stripje binnen, dus binnenkort eens even op een geschikt moment een halfje proberen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:19:07 #29
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200122882
@Cause_Mayhem ben benieuwd of je nog wilt toelichten?
pi_200123780
Sommigen van mijn vriendjes gebruiken het wel, voor de zekerheid heb ik zelf ook altijd wat bij me voor het geval dat ze het vergeten zijn.

Maar hoe ze erop reageren verschilt per persoon.
De ene kan veel vaker klaarkomen omdat ze vrijwel direct na orgasme weer stijf worden of zelfs stijf blijven.

Maar ook die echt urenlang doorgaan zonder klaar te komen, of pas helemaal op het eind van de avond/nacht 1x

Heb persoonlijk liefst die laatste
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:47:29 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200123989
Werkt goed als je "niet-helemaal-nuchter" bent. Werkte prima maar kreeg er knallende koppijn van, maar dat lag misschien ook aan de combinatie met andere dingetjes. Nuchter nooit geprobeerd, maar nooit behoefte aan gehad en het idee van knallende koppijn staat me niet zo aan.
Huilen dan.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:48:15 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200123997
Maar zou het er gewoon op wagen en kijken hoe het bevalt.
Huilen dan.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:50:35 #33
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_200124032
Enkel gebruikt icm xtc, dan helpt het wel
  maandag 12 juli 2021 @ 15:02:34 #34
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200330380
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
Werkt goed als je "niet-helemaal-nuchter" bent. Werkte prima maar kreeg er knallende koppijn van, maar dat lag misschien ook aan de combinatie met andere dingetjes. Nuchter nooit geprobeerd, maar nooit behoefte aan gehad en het idee van knallende koppijn staat me niet zo aan.
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
Maar zou het er gewoon op wagen en kijken hoe het bevalt.
Done. Uur voor inname preventief een paracetamol en uur voor de geplande activiteit een (hele) K.

Lastig vergelijken, maar lijkt iets en wel duidelijk dikker zichtbare bloedvaten. Nog steeds na 1 keer komen 'klaar' - de behoefte lijkt te verdwijnen met het ejaculeren. De situatie was er nu niet naar, maar een volgende keer maar eens proberen of ik door dat 'dode punt' heen kan komen voor een tweede ronde - stijf zal 'ie wellicht wel kunnen worden (lukt me alleen ook).

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Gewone kamagra gaat je amper helpen in deze. Super kamagra wel, niet perse door de kamagra, maar door het goedje dat je orgasme uitstelt.
Ondanks dat ik geen last heb van vroegtijdig klaarkomen, toch ook maar eens kijken naar Super K - even proberen of dat langer plezier oplevert.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 22:14:09 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200415166
Niet zo lang geleden heeft er in dit forum een review gestaan, hoogstens 2 maanden geleden maar zoekfunctie is ruk op mobiel.
Daar vind je je antwoorden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 19 juli 2021 @ 09:55:42 #36
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_200436783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:14 schreef nils7 het volgende:
Niet zo lang geleden heeft er in dit forum een review gestaan, hoogstens 2 maanden geleden maar zoekfunctie is ruk op mobiel.
Daar vind je je antwoorden.
Ik denk dat je deze bedoeld : SEX / De zin en onzin van (online) erectiepillen
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 23 juli 2021 @ 00:37:05 #37
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200496115
@nils7 en @--HOOLIE-- gevonden, dank.
pi_200887718
Nou, inmiddels een aantal keer K en ook Super K geprobeerd.

Mijn ervaringen:

K zorgt voor een extra harde en zorgt er ook voor dat 'ie meerdere keren goed hard kan worden als er een onderbreking was. Helaas niet ervaren dat ik na het klaarkomen nóg een keer kan. De geilheid is gewoon weg met de ejaculatie.

Daarom toch ook Super K geprobeerd. Mijn ervaring daarmee was wisselend:
#1) geen effect gemerkt. Kan prima te maken hebben dat de seks te snel op inname volgde. Kan ook te maken hebben met de partner en de activiteit ;)
#2) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Jammer, maar de activiteit was niet minder geil.
#3) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Niet onoverkomelijk, wel enigszins jammer. Wel 2,5 uur aaneengesloten een erectie gehad én gebruikt - dat kwam goed van pas.

Ik denk dat ik beide zo nu en dan blijf gebruiken. Niet spuiten is jammer dan, als ik vervolgens wel 2,5 uur kan neuken :+

[ Bericht 9% gewijzigd door joe.joe op 13-08-2021 20:04:38 ]
pi_200999104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef joe.joe het volgende:

Mijn ervaringen:

K zorgt voor een extra harde en zorgt er ook voor dat 'ie meerdere keren goed hard kan worden als er een onderbreking was. Helaas niet ervaren dat ik na het klaarkomen nóg een keer kan. De geilheid is gewoon weg met de ejaculatie.

#1) geen effect gemerkt. Kan prima te maken hebben dat de seks te snel op inname volgde. Kan ook te maken hebben met de partner en de activiteit ;)
#2) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Jammer, maar de activiteit was niet minder geil.
#3) uitstel dermate lang dat het afstel werd. Niet onoverkomelijk, wel enigszins jammer. Wel 2,5 uur aaneengesloten een erectie gehad én gebruikt - dat kwam goed van pas.

Ik denk dat ik beide zo nu en dan blijf gebruiken. Niet spuiten is jammer dan, als ik vervolgens wel 2,5 uur kan neuken :+
Waar heb je deze pillen gehaald? Ik heb alleen libido forte geprobeerd maar daar was het effect nog niet helemaal zoals ik wilde.
  zondag 22 augustus 2021 @ 15:49:46 #40
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_201028528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:53 schreef Vuurvonkje het volgende:

[..]
Waar heb je deze pillen gehaald? Ik heb alleen libido forte geprobeerd maar daar was het effect nog niet helemaal zoals ik wilde.
Libido Forte is ( als ik het goed heb ) alleen maar natuurlijke producten en geen medisch geneesmiddel...
Vandaar dat het ook niet of nauwelijks zal werken...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_201028532
Heb je wel dat je pik nog lekker voelt tijdens het neuken, of kan je 2,5 uur doorgaan omdat je er weinig van voelt? Ideaal is dat het net zo lekker voelt als zonder pil, maar dat je gewoon niet bij het point of no return aankomt
  zondag 22 augustus 2021 @ 15:51:36 #42
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_201028563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:27 schreef joe.joe het volgende:

Mijn ervaringen:

Hoe waren de bijwerkingen van K?
|X|
|X|
pi_201029560
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb je wel dat je pik nog lekker voelt tijdens het neuken, of kan je 2,5 uur doorgaan omdat je er weinig van voelt? Ideaal is dat het net zo lekker voelt als zonder pil, maar dat je gewoon niet bij het point of no return aankomt
Het voelt nog steeds erg lekker. Maar goed, ik neem gewone Kamagra en dan kom je gewoon klaar :P
pi_201034231
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:10 schreef babylon het volgende:

[..]
Het voelt nog steeds erg lekker. Maar goed, ik neem gewone Kamagra en dan kom je gewoon klaar :P
Gehaald bij leaderentoys toevallig? Heb er nog geen ervaring mee maar zou het echt graag uitproberen dus zoek een betrouwbaar adres.
pi_201034791
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef Vuurvonkje het volgende:

[..]
Gehaald bij leaderentoys toevallig? Heb er nog geen ervaring mee maar zou het echt graag uitproberen dus zoek een betrouwbaar adres.
https://www.kamagrakopen.nl/
pi_201035334
quote:
Bedankt!
pi_201136858
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het voelt niet anders dan normaal. Ideaal :-)
pi_201137511
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]
Hoe waren de bijwerkingen van K?
Geen last van hoofdpijn, wel last van toegenomen lichaamstemperatuur. Niet erg storend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')