Zulks een mooie stadquote:
Maar echtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ik er aan terugdenk vind ik het weer uitermate bizar dat we daar zo dicht bij elkaar hebben gewoond en niet hebben gemeet![]()
Uhu, ik woonde in de Seringstraat oid, volgens mij nog geen 150 meter bij jou vandaanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zulks een mooie stad
[..]
Maar echtJe woonde zo ongeveer in mijn achtertuin toch? Maar je woonde er niet zo heel lang meer toen ik er kwam wonen, toen ging je naar Spakenburg toch?
Ik woonde aan de Soesterweg, van augustus 2010 tot mei 2011, geloof ik. We hadden inderdaad allemaal plannen, ook geen idee waarom die niet zijn doorgegaan. Jij had toen een vriendin toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ik woonde in de Seringstraat oid, volgens mij nog geen 150 meter bij jou vandaanEn ja, ik verhuisde al vrij snel naar Spakenburg, weet niet meer of jij toen al in Amersfoort zat of niet. Toch echt erg stom dat we nooit iets samen gedaan hebben, want ik meen me te herinneren dat we een keer samen zouden eten, of dat vaker zouden doen. En er kwam helemaal niks van
Ik van februari tot september 2010 aan de Seringstraat, en nee ik was toen nog single, kreeg ergens eind september of begin oktober iets met Nicolequote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik woonde aan de Soesterweg, van augustus 2010 tot mei 2011, geloof ik. We hadden inderdaad allemaal plannen, ook geen idee waarom die niet zijn doorgegaan. Jij had toen een vriendin toch?
Ach nee tochquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag mede tukkertjes.![]()
Was even een paar weken afwezig/ weinig op fok.
Op 14 Oktober is mijn vader komen te overlijden.![]()
![]()
Maar bassie is weer terug op het nest dat fok heet zag ik![]()
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach nee tochGecondoleerd...
Helaas wel @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gecondoleerd man
Was het onverwacht?
Oja, dan was het ook echt maar een maandje dat we zo dicht bij elkaar woondenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik van februari tot september 2010 aan de Seringstraat, en nee ik was toen nog single, kreeg ergens eind september of begin oktober iets met NicoleWas ook wel een mooi verhaal trouwens, ik zat net een week of twee á drie in Spakenburg, wilde een housewarming party geven voor de leu hier, maar niemand had tijd, alleen zij, binnen een half uur lagen we te zoenen en ietsje later besloten we dat we vriendje en vriendinnetje waren
Diezelfde avond had ik hier nog een foto gepost waar ze bij me op schoot zat en ik er lekker warrig uitzag, en niemand wilde geloven dat we het nieuwe ToF-stelletje waren
Ai, vervelend nieuwsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
klote man, gecondoleerd!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
wij zijn ook, naar later bleek, 1,5 week voordat Jelle werd geboren verhuisdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ja. Stad: AmersfoortGaan binnen dezelfde wijk verhuizen, van een klein anderhalf slaapkamer appartement naar een eengezinswoning. Hadden het qua timing liever anders gedaan, maar dit was echt een kans die we niet konden laten gaan
Als de dame in mijn buik braaf tot minimaal de uitgerekende datum blijft zitten, hebben we het belangrijkste klaar en zitten we erin voor ze komt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn ook, naar later bleek, 1,5 week voordat Jelle werd geboren verhuisd
woning werd laat opgeleverd en toen moest behangen, keuken, vloer etc. nog allemaal. maar het is gelukt, alles stond klaar voor de kleine man
Dat is wel heel erg heftigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
[..]
Helaas wel @:Drizzt_DoUrden
Hij was 71, bijna 72 zou hij worden op 4 november.
was op zich wel al sinds september/ oktober 2019 ziek.
Maar +/- 2 weken voor het overlijden ging hij ineens hard achteruit in gezondheid en lag alleen maar op een bed en kon praktisch niet meer lopen.
Vooraal benauwd en gelukkig geen pijn.
En hebben dus wel afscheid kunnen nemen en de kleinkinderen hebben hem nog kunnen zien en andersom.
laatste week vooral in slaap had ook een morfine pomp om de longen rust te geven tegen de benauwdheid en vele hoesten en zo, zodat hij dus ook bleef slapen uiteindelijk.
Maar nog wel mooie momenten gehad.
Maar zo kun je wel zien dat een lichaam best sterk is en soms in alle macht probeert in leven te blijven, tot het laatste moment.
Tjah er ontstaat wel een soort "gat".quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg heftigwel 'fijn' dat iedereen nog afscheid heeft kunnen nemen natuurlijk, maar liever ga je een biertje doen met elkaar
Sterkte man, lijkt me echt heel naar
Jelle was er met 39 weken en 3 dagen, dus we hadden ook niet echt veel spelingquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de dame in mijn buik braaf tot minimaal de uitgerekende datum blijft zitten, hebben we het belangrijkste klaar en zitten we erin voor ze komt.
Afgelopen week (donderdag sleutel gekregen) is er door familie op standje turbo gewerkt om het hele huis van vloer te voorzien en zijn de muren die we gesausd wilden hebben gedaan. Alleen nog twee muren behangen, maar dat komt dit weekend en anders later wel. Gelukkig zit de keuken en badkamer er al in. Zaterdag gaan we spullen verhuizen en dus over. En dan wachten tot de dame komt. De dingen die dan nog in huis gedaan moeten worden, zijn dingen als plinten (die je toch pas later moet doen omdat de vloer nog moet werken), de zolder sausen, de tuin etc. Maar dat komt allemaal wel tegen het voorjaar, wanneer we onze draai met de kleine dame hebben gevonden en ik ook zelf weer dingen kan en mag doen.
Maar, ik vind het wel pittig hoor. Verhuizen als je (hoog) zwanger bent is echt zwaaaaaar af te raden
Ook een close call dus inderdaadquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jelle was er met 39 weken en 3 dagen, dus we hadden ook niet echt veel speling
wij ook veel hulp gehad van familie en vrienden, de keuken is nog nagenoeg hetzelfde ingepakt zoals m'n moeder dat toen samen met vriendin van kameraad heeft gedaan
pff, wat naar. gecondoleerdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
[..]
Maar +/- 2 weken voor het overlijden ging hij ineens hard achteruit in gezondheid en lag alleen maar op een bed en kon praktisch niet meer lopen.
En hebben dus wel afscheid kunnen nemen en de kleinkinderen hebben hem nog kunnen zien en andersom.
laatste week vooral in slaap had ook een morfine pomp om de longen rust te geven tegen de benauwdheid en vele hoesten en zo, zodat hij dus ook bleef slapen uiteindelijk.
Maar zo kun je wel zien dat een lichaam best sterk is en soms in alle macht probeert in leven te blijven, tot het laatste moment.
Onze dochter, 2e kind, was het 2 weken voor de uitgerekende datum al zat. Ik was nog op zolder aan het klussen met de nieuwe kamer voor de oudste. Ze heeft een paar weken op een iets minder ruime kamer gelegenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook een close call dus inderdaad
Gaat Jelle naar Los Hoes?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij ook veel hulp gehad van familie en vrienden, de keuken is nog nagenoeg hetzelfde ingepakt zoals m'n moeder dat toen samen met vriendin van kameraad heeft gedaan
Die van ons was er met 40 +/- 0quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Heftig, gecondoleerd en sterktequote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
[..]
bedankt.quote:
Senn/Lot niet kennenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
bedankt.![]()
Heb jou volgens mij niet eerder hier bij de tukkers gezien geloof ik, althans herken je gebruikersnaam niet.![]()
sorryquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
komt me zo even niet bekend meer voor. die naam hier lang niet gezien geloof ik.
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemToen noemde ze me op een gegeven moment papa, en toen gingen de remmen helemaal los
Heel sporadisch ben ik er even.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
bedankt.![]()
Heb jou volgens mij niet eerder hier bij de tukkers gezien geloof ik, althans herken je gebruikersnaam niet.![]()
Jambersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemToen noemde ze me op een gegeven moment papa, en toen gingen de remmen helemaal los
haha oke, dan heb ik je die keren gemist denk ik dat je online was maar ik dus niet en dan komen er weer zoveel berichten dat terug lezen onbegonnen werk is.quote:
Whehe, weet niet of het de hele avond was, maar op een gegeven moment zat je idd te zingen en het klonk idd nergens naarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jambersweet ook nog dat ik in mijn vorige huis de hele avond had zitten meezingen met liedjes en jij eind vd avond zei: ja jij kan echt niet zingen
ik wist niet dat mijn microfoon de hele tijd openstond
Jup, ik zing nog steeds hoor. In huis ook, arme burenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, weet niet of het de hele avond was, maar op een gegeven moment zat je idd te zingen en het klonk idd nergens naarEr zat evem later nog iemand bij in de chat, of niet? Ama was dat volgens mij, maar toen durfde je al niet meer te zingen
Ochermequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jup, ik zing nog steeds hoor. In huis ook, arme buren
Dat weet ik maar al te goed, popje.quote:
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Helaas ontpopt hij zich al die jaren nog niet tot een sugardaddy
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?![]()
;iquote:
Sow dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |