Senn/Lot niet kennenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
bedankt.![]()
Heb jou volgens mij niet eerder hier bij de tukkers gezien geloof ik, althans herken je gebruikersnaam niet.![]()
sorryquote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
komt me zo even niet bekend meer voor. die naam hier lang niet gezien geloof ik.
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemToen noemde ze me op een gegeven moment papa, en toen gingen de remmen helemaal los
Heel sporadisch ben ik er even.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
bedankt.![]()
Heb jou volgens mij niet eerder hier bij de tukkers gezien geloof ik, althans herken je gebruikersnaam niet.![]()
Jambersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is van een tijd terug op Discord toen er nog een Fok!server was. We zaten met een paar lui te voice chatten en zij begon ineens met een heel kinderlijk stemmetje te praten, en omdat ik al genoeg had gezopen ging ik hele vieze praat houden met een Jambers-stemToen noemde ze me op een gegeven moment papa, en toen gingen de remmen helemaal los
haha oke, dan heb ik je die keren gemist denk ik dat je online was maar ik dus niet en dan komen er weer zoveel berichten dat terug lezen onbegonnen werk is.quote:
Whehe, weet niet of het de hele avond was, maar op een gegeven moment zat je idd te zingen en het klonk idd nergens naarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jambersweet ook nog dat ik in mijn vorige huis de hele avond had zitten meezingen met liedjes en jij eind vd avond zei: ja jij kan echt niet zingen
ik wist niet dat mijn microfoon de hele tijd openstond
Jup, ik zing nog steeds hoor. In huis ook, arme burenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, weet niet of het de hele avond was, maar op een gegeven moment zat je idd te zingen en het klonk idd nergens naarEr zat evem later nog iemand bij in de chat, of niet? Ama was dat volgens mij, maar toen durfde je al niet meer te zingen
Ochermequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jup, ik zing nog steeds hoor. In huis ook, arme buren
Dat weet ik maar al te goed, popje.quote:
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Helaas ontpopt hij zich al die jaren nog niet tot een sugardaddy
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?![]()
;iquote:
Sow dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je nog net iets beter je best doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |