Moet je op Thierry stemmenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
wanneeer word ik er heen gestuurd?![]()
https://www.undiscovered.(...)anden-van-madagascar
Ze hebben er spinnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
wanneeer word ik er heen gestuurd?![]()
https://www.undiscovered.(...)anden-van-madagascar
Oeh, ik hoef niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er spinnen.
[ afbeelding ]
Whutquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er spinnen.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dit een aardbeientoetje wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er spinnen.
[ afbeelding ]
Goeie omschrijving dit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ziet er uit als mozzarella gesmolten op een tomaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dan weet je dat als je weer eens mozzarella eet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ziet er uit als mozzarella gesmolten op een tomaat
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Kijk hoe vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Kijk hoe vetWhole lotta nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat het tering herrie is?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer gelijk hier aan denken
@:FranticDJ
IJsland heeft geen spinnen (denk ik)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
ik blijf hier
Gerrie heeft het weer verpest
Daar ben ik niet op gebouwdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJsland heeft geen spinnen (denk ik)
In de zomer wel lekker zonnig.quote:
Ja dat ook, maar ook vanwege de tekst gok ikquote:
quote:We komen hard aan, en hebben schijt aan de rest
Hardcore, verspreid zich sneller dan builenpest
Moederneukers, ik heb het gehad!
Sterf, met een gezwel aan je kontgat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |