Ze zijn toch leeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik heb uberhaupt al heel lang niet meer naar concertagenda's gekeken.
Mooi hč? Heb ik dan weer ff geregeld voor jequote:
Ja, al ben ik ook wel wat voorzichtiger geworden ook. Maar dat komt meer dat het mij ruim 720 euro (2x eigen risico) gekost heeft en 8 maanden fysio.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dat heb ik met m'n rug, als ik braaf in beweging blijf, gaat het goed.
En mehhhh, een festival waar ik nog wel redelijke hoop voor had, wordt doorgeschoven.
Hoe weet jij dat?quote:
Mwah, net wat ze weten te regelen. Het grootste gezeik is het reizen, maar als je wat neer weet te zetten met artiesten uit NL (en daar zit echt voor de meeste smaken wel wat tussen), kan je echt wel wat leuks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:21 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat de meeste festivals niet doorgaan
Ik vind 'm lekkerquote:
Inmiddels weet ik gelukkig aardig wat werkt, het kreng speelt ook alweer zo'n 15 jaar op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, al ben ik ook wel wat voorzichtiger geworden ook. Maar dat komt meer dat het mij ruim 720 euro (2x eigen risico) gekost heeft en 8 maanden fysio.
Als dat die met praline is danquote:
Grove teleurstelling.quote:
oke dan focus ik me weer op de meetingquote:
Ja die is ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:27 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Als dat die met praline is dan
Hahahaquote:
Boring !quote:
wel een beetje maar ja. wel belangrijk dat ik de info mee krijg.quote:
Tjaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel een beetje maar ja. wel belangrijk dat ik de info mee krijg.
Als Buda zijn echte naam met een R begint misschien welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je in een meeting met Buda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |