SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Flory op 22-06-2021 02:24:12 ]Gone...
Ja das lulligquote:Op dinsdag 22 juni 2021 02:53 schreef mschol het volgende:
mijn lichaam heeft iets van: zoek het maar uit met slapen
FOK! probeert viva vrouwtjes te ronselen nu het viva forum ermee stoptquote:
Ik had wel al een aantal topics gezien met een viva referentie, maar nog geen nieuwe users ergensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
FOK! probeert viva vrouwtjes te ronselen nu het viva forum ermee stopt
VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!
Check post nummer 6.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had wel al een aantal topics gezien met een viva referentie, maar nog geen nieuwe users ergens
Is dat niet de whiskers van vroegah?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet de whiskers van vroegah?
Hoor jij bij de 2e categorie?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:09 schreef Donna het volgende:
Er zijn al wel een paar echt nieuwe users idd. En ook al een paar die hun oude Fok! account afgestoft hebben.
Welke had je dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij ben ik eindelijk echt af van m'n vaccinatiebijwerkingen af.
Ik had eerst een _ er voorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Donna post al vet lang mee.(Niet perse in KSC)
Wel onder een iets andere naam eerst geloof ik.
Ik ook welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Jonkiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke had je dan?
Ik ga de 26e pas voor mn eerste prik
Sorry, ik ken jou nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee ik hoor bij de categorie 'was hier altijd al en ook op Viva' .
Ik had alleen 2 dagen een beetje last van mn schouderquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je de nieuwe secret lairs gezien? Zitten wel wat mooie tussenquote:
Mijn arm is een beetje beurs maar meer niet. En had een warm hoofd gisteren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Haha, nee dat valt meequote:
Dat geeft niet. Ik kom meestal ook niet hierquote:
@bitterbalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe secret lairs gezien? Zitten wel wat mooie tussen
[..]
Mijn arm is een beetje beurs maar meer niet. En had een warm hoofd gisteren.
Als het daarbij blijft zou fijn zijn
Nee, ik heb een afspraak gemaakt zodra het kon, maar ik wilde per se in mn woonplaats.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was je gewoon traag met een afspraak maken
Ah, had ik de goeie in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik kom meestal ook niet hier![]()
@:Ijsdraakje ik heb mijn oude naam gevonden. DonnaRush
Vooral erg moe, heb voor m'n gevoel nu pas echt weer een helder hoofd. Maar kan ook een Moderna-ding zijn, ik hoor her en der meer last van bijwerkingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke had je dan?
Ik ga de 26e pas voor mn eerste prik
Die Phyrexian Praetors hebben gaaf artwork.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe secret lairs gezien? Zitten wel wat mooie tussen
[..]
Mijn arm is een beetje beurs maar meer niet. En had een warm hoofd gisteren.
Als het daarbij blijft zou fijn zijn
Kan Europol mooi meekijken of je geen snode strapatsen uithaaltquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Digitale reispas, kan je mee door Europa reizen
M'n zus, Gergi en ik hadden Moderna en alle 3 best wat bijwerkingen. Oom, tante en oma Pfizer en die hadden nergens last van terwijl ze toch een stukje slechtere gezondheid hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, had ik de goeie in m'n hoofd.
[..]
Vooral erg moe, heb voor m'n gevoel nu pas echt weer een helder hoofd. Maar kan ook een Moderna-ding zijn, ik hoor her en der meer last van bijwerkingen.
KEL?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Zaten wij niet ooit in (een) CRE (topic) ?
Dat hoor ik inderdaad meer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n zus, Gergi en ik hadden Moderna en alle 3 best wat bijwerkingen. Oom, tante en oma Pfizer en die hadden nergens last van terwijl ze toch een stukje slechtere gezondheid hebben
Borduren misschien?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Zaten wij niet ooit in (een) CRE (topic) ?
Moest wel even diep graven waar we dan samen gezeten zouden hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:57 schreef Donna het volgende:
Jaaaa, zie! Ik wist dat ik je ergens van 'kende'.
Kwuwu woont bij HuHu, die hebben allebei een leven tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over saai gesproken, waar is user kwuwu gebleven?
Een levenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwuwu woont bij HuHu, die hebben allebei een leven tegenwoordig
Is dat een ontsnapt ex-neukertje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwuwu woont bij HuHu, die hebben allebei een leven tegenwoordig
Ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een leven
* SolidasRock blijft lekker op zijn zolderkamertje
Je komt me zo bekend voor, waar ken ik je van? Van dat topic over korstjes rondom je kringspier misschien? Heb je dat nog opgelost?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van Viva girls
Wat is dit voor een VMBO humor?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je komt me zo bekend voor, waar ken ik je van? Van dat topic over korstjes rondom je kringspier misschien? Heb je dat nog opgelost?
Zo nee, hier vind je vast meer bruikbare info: https://www.etos.nl/advies/huidproblemen/anaal-eczeem/
Ja he. En de foil versie is echt heel erg netjes geprijsd. De normale foils gaan tussen de 10 en 40 namelijk per stukquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Phyrexian Praetors hebben gaaf artwork.
Ik koop voorlopig niks hoor, we spelen toch amper op 't moment.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja he. En de foil versie is echt heel erg netjes geprijsd. De normale foils gaan tussen de 10 en 40 namelijk per stuk
Dit is toch geen verrassing? Of had je verwacht dat de eerste en tweede wereldlanden, en vaccin producenten, niet eerst aan zichzelf dachten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
"Afrika zit middenin een enorme derde golf, dit heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat rijke landen zich het leeuwendeel van de vaccins hebben toegeëigend; volgens de WHO is bijna 85 procent van alle wereldwijd beschikbare vaccindoses in hoge- en middeninkomenslanden ingezet"
Lekker slim en humaan dit, gooi dat gele boekje maar weer weg, we kijken weer als vanouds naar huidskleur.
Yay, kapitalisme, je had hoop ik toch niet serieus anders verwacht? En als we uit luxe kunnen kiezen wat we toepassen ivm bijkomende risico's en betere effectiviteit omdat we er voor betalen, is dat niet perse slecht. Uiteindelijk betalen we vaccins voor landen die het niet kunnen betalen toch ook wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
"Afrika zit middenin een enorme derde golf, dit heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat rijke landen zich het leeuwendeel van de vaccins hebben toegeëigend; volgens de WHO is bijna 85 procent van alle wereldwijd beschikbare vaccindoses in hoge- en middeninkomenslanden ingezet"
Lekker slim en humaan dit, gooi dat gele boekje maar weer weg, we kijken weer als vanouds naar huidskleur.
En wij maar zemelpiepen over een zeer armpje en welk merkje
Ik had even ijdele hoop dat we het beter en slimmer zouden doen in 2021 dan in 1096.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is toch geen verrassing? Of had je verwacht dat de eerste en tweede wereldlanden, en vaccin producenten, niet eerst aan zichzelf dachten?
Heel even dan misschien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had even ijdele hoop dat we het beter en slimmer zouden doen in 2021 dan in 1096.
Modern horizons 2 had een fysieke prerelease afgelopen weekquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop voorlopig niks hoor, we spelen toch amper op 't moment.Beetje out of the loop ook, zo zonder fysieke pre-releases en toch net wat minder geld "over" de afgelopen twee jaar. Dan is het best een prijzige hobby, doosjes kopen.
Ik las een tijdje geleden wel wat steekhoudende huisvrouw-achtige standpunten bij het WHO die stelden dat het met een airborne virus misschien ook wel slim zou zijn om hullie ook niet te vergeten.quote:
Ach we blijven de fouten uit het verleden toch altijd maar weer herhalen, want dit deden we in 1096 schijnbaar dus al:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had even ijdele hoop dat we het beter en slimmer zouden doen in 2021 dan in 1096.
quote:mei - Duitse Kruistocht: Volkssoldaten onder leiding van Emich voeren de eerste grootschalige jodenvervolgingen uit, in Spiers (3 mei), Worms (18 mei) en Mainz (27 mei). Ook andere groepen volkskruisvaarders keren zich tegen de joden, in Praag en Regensburg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/1096
Dat jaartal was dan ook bewust gekozenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach we blijven de fouten uit het verleden toch altijd maar weer herhalen, want dit deden we in 1096 schijnbaar dus al:
[..]
Grenzen dicht! Dan was dat hele virus hier nooit gekomen. Allemaal op de verkeerde partijen gestemd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las een tijdje geleden wel wat steekhoudende huisvrouw-achtige standpunten bij het WHO die stelden dat het met een airborne virus misschien ook wel slim zou zijn om hullie ook niet te vergeten.
Die sjieneesen hadden gewoon babi pangpang motten staan te bakken en nie in een laboradinges staan te klooienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grenzen dicht! Dan was dat hele virus hier nooit gekomen. Allemaal op de verkeerde partijen gestemd.
Alle ongevaccineerden nach Madagaskarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grenzen dicht! Dan was dat hele virus hier nooit gekomen. Allemaal op de verkeerde partijen gestemd.
Pakt kofferquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle ongevaccineerden nach Madagaskar
ff zoeken naar strand fotosquote:
ja zehebben daar nog longpestquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen corona maar de builenpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |