SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Heeft er weer iemand in lopen pissen?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze komt in ons warme badje terecht.
jazekerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef sacha het volgende:
haai! ik kom van het Viva forum, mag ik hier posten?
Ik heurde dat ze dat ook lang niet overal hebben....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA MAAR...
Ik heb Modurrrrna dus ik zit aan m'n locatie vast.
Ja best wel, ik zie het mezelf niet doen iigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja dat klinkt weer des Viva ja.
Ik wilde net beginnen met een litanie dat ik m'n bad nog steeds mis, maar laat maar.quote:
Niemand gelooft datquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef sacha het volgende:
haai! ik kom van het Viva forum, mag ik hier posten?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt de meest vreemde TT die ik ooit gelezen heb in combinatie met de poster
Klopt, ik kreeg ook specifiek de vraag of ik beide afspraken daar had.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heurde dat ze dat ook lang niet overal hebben....
Oooh een aanwinst voor TRV!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:06 schreef Whiskers82 het volgende:
Paar hobby’s. SUPpen, tennis, lezen. Voor corona veel op vakantie, nu niks. Net begonnen met een nieuwe opleiding. Ik hou van kaas en eet geen vlees. 🤪
Wanneer ga je voor mij een huis paleis bouwen??quote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, even wat extra luchtbedjes in het asielzoekerscentrum leggen. Moet van de week ook nog wat huizen bijbouwen geloof ik, voor de nieuwe bewoners die de proeftijd inmiddels hebben doorstaan
Flesje whisky mee en bikini en ik ben wellicht nog te porrenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja best wel, ik zie het mezelf niet doen iig
Of gewoon een zak zout.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tip voor de nieuwelingen.. Neem berichten van uitstraling met een korrel zout.
quote:Mijn vriend zegt dat ik er te lang over doe om een orgasme te krijgen. Hij voelt zich beledigd en is daar boos over want hij denkt dat ik hem niet aantrekkelijk vind. Sindsdien kan ik niet meer ontspannen en lukt het echt niet meer. Het enige waar ik nog aan kan denken is dat seks snel moet. Daarnaast is hij ook nog eens erg passief in bed en dat is hij eigenlijk overal. We zijn er allebei gefrustreerd over. Ik weet niet eens wat "te lang" is. Daar voel ik me heel onzeker en slecht over. Wat vinden jullie normaal?
kan je op viva tot in de eeuwigheid doorposten?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef Amarantha het volgende:
@:Whiskers82 Na 301 berichten is een topic vol en beginnen we in een nieuw deel.
Wat voor kleur bikini zou je graag willen dragen dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje whisky mee en bikini en ik ben wellicht nog te porren
Gelijk weer hoge eisen stellenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij een huis paleis bouwen??
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tip voor de nieuwelingen.. Neem berichten van uitstraling met een korrel zout.
Ik vroeg nog heel nieuwsgierig 'welke krijg ik' Dus die miep bij de balie 'pfizer natuurlijk, we hebben alleen maar pfizer'.... Alsof ik dat kon/kan weten wat zij wel of niet geleverd hebben gekregenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg ook specifiek de vraag of ik beide afspraken daar had.
Wel heul lang, iirc.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je op viva tot in de eeuwigheid doorposten?
Kunnen we een standbeeldje oprichten voor de smileykoningin @Flory?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, even wat extra luchtbedjes in het asielzoekerscentrum leggen. Moet van de week ook nog wat huizen bijbouwen geloof ik, voor de nieuwe bewoners die de proeftijd inmiddels hebben doorstaan
Ja!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we een standbeeldje oprichten voor de smileykoningin @:flory?
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je op viva tot in de eeuwigheid doorposten?
Een vleeskleurige, kan ik dat hebben denk je?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat voor kleur bikini zou je graag willen dragen dan?
Ik was er daardoor dus van overtuigd dat het wel Pfizer zou worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vroeg nog heel nieuwsgierig 'welke krijg ik' Dus die miep bij de balie 'pfizer natuurlijk, we hebben alleen maar pfizer'.... Alsof ik dat kon/kan weten wat zij wel of niet geleverd hebben gekregen
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we een standbeeldje oprichten voor de smileykoningin @:flory?
Zou uitkijken voor bitterbal.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vleeskleurige, kan ik dat hebben denk je?
En ik moet onderhand een assistent in dienst nemen. Al die post ga ik niet in mijn eentje kunnen verwerken...quote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik leer zoveel vanavond. Dacht dat ze dat overal wel hadden maar dat is dus niet zo? Wat een ongelijkheid in vaccinatielocaties.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg ook specifiek de vraag of ik beide afspraken daar had.
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vleeskleurige, kan ik dat hebben denk je?
Wordt dat kaasje niet zompig op zo’n surfplank?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Whiskers82 het volgende:
Nah, SUPpen is relax hoor. Fles rosé mee en een kaasje..
We houden hier allemaal van kaas behalve @EttovanBelgie dus je zit wel goed. Hopelijk kun je nog een keer een leuke usericon instellen, geen verplichting hoor maar ik vind het persoonlijk altijd wel een fijn iets om mensen aan te herkennen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Whiskers82 het volgende:
Vergeet grmbl niet. Die lust ook geen kaasquote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We houden hier allemaal van kaas behalve @:ettovanbelgie dus je zit wel goed. Hopelijk kun je nog een keer een leuke usericon instellen, geen verplichting hoor maar ik vind het persoonlijk altijd wel een fijn iets om mensen aan te herkennen.Maar dat is persoonlijk.
Ik kom je wel helpenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik moet onderhand een assistent in dienst nemen. Al die post ga ik niet in mijn eentje kunnen verwerken...
ik heb een beroerd evenwichtsgevoel, dus ik ben bang dat ik er alleen maar af lazerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Whiskers82 het volgende:
Gewoon één van de nieuwe bewoners aannemen Bos, jij mag kiezenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik moet onderhand een assistent in dienst nemen. Al die post ga ik niet in mijn eentje kunnen verwerken...
elders njet?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
En deze SC is een prima voorbeeld dat FOK! vrouwen en mannen prima samen in een topic kunnen posten.
* dud0r houdt zich rustigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
En deze SC is een prima voorbeeld dat FOK! vrouwen en mannen prima samen in een topic kunnen posten.
Eigenlijk ben je werkeloos en/of gepensioneerd hč?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom je wel helpenIk heb het vrij rustig sinds ik geen burgemeester meer ben.
Zitten hier vrouwen danquote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Ze is hier al hoor Ama, de marketing campagne kan weer even de kast inquote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Dit vind ik echt een hele vreemde opmerking.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Niet nodig!quote:
Naja, ik wist wel dat ze Moderna niet overal hadden (is ook veel minder van geleverd vergeleken met Pfizer), alleen dus geen idee dat "mijn" locatie het ook had. Meeste kregen wel Pfizer.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leer zoveel vanavond. Dacht dat ze dat overal wel hadden maar dat is dus niet zo? Wat een ongelijkheid in vaccinatielocaties.
Met emeritaat noem ik het liever.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je werkeloos en/of gepensioneerd hč?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze is hier al hoor Ama, de marketing campagne kan weer even de kast in![]()
Of dan glijd het er af en dan moet je met je viper reflexen dat ding weer uit het water scoopen....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt dat kaasje niet zompig op zo’n surfplank?
wat heeft dat met Dubai te makenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met emeritaat noem ik het liever.
En dan zelf in het water plonzen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dan glijd het er af en dan moet je met je viper reflexen dat ding weer uit het water scoopen....
Gatverdammequote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dan glijd het er af en dan moet je met je viper reflexen dat ding weer uit het water scoopen....
Okequote:
Kleeft er gelijk een paling aan. Kan die ook op een toastjequote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat heeft die Pokémon er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
![]()
* dud0r pakt de Nine tails, blinddoek, paddle en boeien weer uit
Een man met ervaring zie ikquote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke![]()
![]()
![]()
* dud0r pakt de Nine tails, blinddoek, paddle en boeien weer uit
Gaat op sommige plekken wat minder inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Mental Image in combinatie met een vleeskleurige bikini.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat mannen niet zoveel hun nagels lakken hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat op sommige plekken wat minder inderdaad.
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image in combinatie met een vleeskleurige bikini.
Pokémonquote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft die Pokémon er nu weer mee te maken?
Dat wil ik best voor je doen hoor, zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet. 😂quote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We houden hier allemaal van kaas behalve @:ettovanbelgie dus je zit wel goed. Hopelijk kun je nog een keer een leuke usericon instellen, geen verplichting hoor maar ik vind het persoonlijk altijd wel een fijn iets om mensen aan te herkennen.Maar dat is persoonlijk.
Ook Burpees??quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige doen ook yoga op zo'n subplank
M'n trainert is ook zoiets van plan. Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige doen ook yoga op zo'n subplank
Palingbeestjes.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleeft er gelijk een paling aan. Kan die ook op een toastje
Hoiiiiiiiiiiquote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image in combinatie met een vleeskleurige bikini.
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een man met ervaring zie ikhahaha
Ik kom er niet eens op. Of met trillende beentjes.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Denk als ik ga suppen dat ik binnen een minuut in het water lig.
https://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat wil ik best voor je doen hoor, zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet. 😂
Gaat wel goed hoor. En met 30 graden in het water liggen is geen straf.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Denk als ik ga suppen dat ik binnen een minuut in het water lig.
Yeah rightquote:
* IJsdraakje kijkt naar buitenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor. En met 30 graden in het water liggen is geen straf.
Lijkt me best lachen om keertje te proberen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
De link doet het niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Helemaal naar boven scrollen, daar in een balk staat profiel, daar klik je op en daarna op usericoonmanager.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:22 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat wil ik best voor je doen hoor, zodra ik heb uitgevonden hoe dat moet. 😂
Is dat dan in 'leuk water' of in een sompige sloot... even voor de beeldvorming zeg maar....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
* datismijnmening pakt verrekijkerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al meer gesignaleerd behalve @:whiskers82 ?
Ligt er aan waar je aan het suppen bent gok ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:23 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ja, best wel, thanks for noticingquote:
Hmm zit je mobiel? Het staat onder profiel in ieder geval, helemaal rechtsboven maar dat is wel op pc.quote:
Las ergens dat 40+ er ook eentje heeft al, maar verder geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Koen66 het volgende:
zijn er al meer gesignaleerd behalve @:whiskers82 ?
Lijkt me lachen om jou er af te zien vallenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me best lachen om keertje te proberen.
Ja, mobiel. Ik kijk straks wel ff.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm zit je mobiel? Het staat onder profiel in ieder geval, helemaal rechtsboven maar dat is wel op pc.
Tsssquote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lijkt me lachen om jou er af te zien vallen
Gotta catch 'm allquote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las ergens dat 40+ er ook eentje heeft al, maar verder geen idee.
Haha is goed.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ja, mobiel. Ik kijk straks wel ff.
het wordt een competitie?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tofquote:Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me best lachen om keertje te proberen.
Zo vroeg alquote:
'Eentje heeft al'quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Twee zelfs.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:
Ik welquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De combinatie matig weer en voetbal zal de opkomst wel niet geholpen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 2 tafels gehad, we zijn buiten maar dicht gegaan :p
Hoe wil je het anders doen dan, ik weet niet beterquote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Laptoppen op de bank is het toch net niet.
Had toch al gezegd dat het rustig ging wordenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen die vieze voeten van je een beetje herstellen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even gluren bij de buren. Ben toch de doelgroep van die SCquote:
Bureauquote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen dan, ik weet niet beter
volgens mij had ik dat zelf ook al gezegd ;Pquote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toch al gezegd dat het rustig ging worden
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen die vieze voeten van je een beetje herstellen.
ik denk er de laatste tijd nauwelijks aan, kwam er voorheen vakerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even gluren bij de buren. Ben toch de doelgroep van die SC
Al post ik daar al jaren af en toe mee..
Ik had kaaskoekjesquote:Op maandag 21 juni 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb snacks gehaald bij de ah net
Niks grapje. Hoe krijgen we meer viva'ers?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh shit we lopen achter!!
Nee grapje hoor.
Je mot Padel TAnnis doen. Dat is helemaal hip of zo... vraag maar aan die irritante Bas van Nicolette....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen mijn eerste officiële tenniswedstrijd
Ga jij ze maar ophalen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk er de laatste tijd nauwelijks aan, kwam er voorheen vaker
Lekkerrrrrrquote:
Niet vergeten om genoeg uren te draaien.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben jij mevrouw Koen?quote:
Bestaan er ook mannelijke viva'ers eigenlijk?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niks grapje. Hoe krijgen we meer ?
Kaasstengels of kaastengels?quote:
nee moet ik idd op lettenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vergeten om genoeg uren te draaien.
Ik weet het; komt vast ook nog wel een keer.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je mot Padel TAnnis doen. Dat is helemaal hip of zo... vraag maar aan die irritante Bas van Nicolette....
Moest je je id opsturen?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
Zag dit filmpje in een ander topic en lig echt helemaal dubbel![]()
![]()
Donna was ook al lid. De ander nietquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
@:Donna en @:CherokeeRose2021 als ik het goed heb.
Waar ben ik beland?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
@:Donna en @:CherokeeRose2021 als ik het goed heb.
Ze frotten geen dollar-biljetten in haar slip.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo prostitutie-achtig klinken.
Dit is 15 jaar oud ofzoquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Moet LT vast het poezenplaatje onder zijn CTRL + V zetten??quote:
Kende je die niet? Die is zo oud ! Op YouTube of dumpert heb je zo'n hele compilatie van internetgekkiesquote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Zeker. Daar zijn we (meestal) heel zuinig op. 😁quote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook mannelijke viva'ers eigenlijk?
Dat vraag ik me na 11 jaar in deze SC soms nog steeds af...quote:
Dat is het type waar je ongevraagd mee geconfronteerd wordt... dit figuur...quote:Op maandag 21 juni 2021 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het; komt vast ook nog wel een keer.
Wie is die irritante Bas en waar ken jij hem van?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
In Foqueville. Het leukste dorp op FOK!
Lijkt me wel. En dan krijgen ze steeds dingen te horen als Hoax mannen bestaan niet op Viva.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bestaan er ook mannelijke viva'ers eigenlijk?
Dacht dat twee verschillende dingen waren.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet het de huishoudbeurs toch?
Ik zie mogelijkheden en een uitdaging.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En dan krijgen ze steeds dingen te horen als Hoax mannen bestaan niet op Viva.
Ik zie het al jaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is het type waar je ongevraagd mee geconfronteerd wordt... dit figuur...
[ afbeelding ]
Zoooooo niet grappig die gast
Wel weer eens wat anders dan "er zijn geen vrouwen op het internet".quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En dan krijgen ze steeds dingen te horen als Hoax mannen bestaan niet op Viva.
En dat alle vrouwen op Viva een strakke vagina en cup DD hebbenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verse aanwas dankzij het aanstaande opheffen van het Vivaforum.quote:
Ok ik verhuisquote:Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat alle vrouwen op Viva een strakke vagina en cup DD hebben
quote:
ze smelten de Vivaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verse aanwas dankzij het aanstaande opheffen van het Vivaforum.
Chaos, crisis in de zaalquote:
Voor krap anderhalve maand?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
CherokeeRose2021 klinkt wel als een hip iemand die into yoga, buurmannen en tuinkruiden is
Oke. Brood met kaas dusquote:
Nee kende 'm nietquote:Op maandag 21 juni 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
K
[..]
Kende je die niet? Die is zo oud ! Op YouTube of dumpert heb je zo'n hele compilatie van internetgekkies![]()
Woon je tussen twee leuke buurmannen in?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al vind ik buurman en buurman wel leuk! maar verder....![]()
Is het wartaal?quote:
Rij je een Jeep of ben je dol op de boeken van Karl May?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ajeto!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb een C cupquote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezien de omschrijving ben jij daar ook gewoon hoor.
Ander woord voor sandwichen denk ikquote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je tussen twee leuke buurmannen in?
[..]![]()
[..]![]()
Buurman wat doet u nu ?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je tussen twee leuke buurmannen in?
Karl May, mogen die boeken nog wel dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rij je een Jeep of ben je dol op de boeken van Karl May?
Google maar op internetgekkies dan, heb je de hele avond lolquote:
< 60 kilo en hoogopgeleid ook?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dat alle vrouwen op Viva een strakke vagina en cup DD hebben
FTFYquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
< 60 kilo en hoogopgeleid ook?
Denk het nietquote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Karl May, mogen die boeken nog wel dan?
Dankje, ik ben ff wegquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Google maar op internetgekkies dan, heb je de hele avond lol
Dit wist jij toch gewoon al welquote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en leer mensen, zo kom je nog eens wat te weten.
Uhuh..quote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Kom je uiteindelijk hier weer terug.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Google maar op internetgekkies dan, heb je de hele avond lol
Jazekerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
< 60 kilo en hoogopgeleid ook?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je uiteindelijk hier weer terug.
[..]
[..]
Ik heb cup ABC.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen alcohol op toen ze me lekstaken.quote:
Geen van beiden!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rij je een Jeep of ben je dol op de boeken van Karl May?
Huehuequote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze de beste bulten van Nederland![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb cup ABC.Ik zie het ook al helemaal voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopesquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Deze man weetquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Ik? Mijn leven is 1 groot mysterie.quote:
Las vandaag dat muggen vooral op bier afkomen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen alcohol op toen ze me lekstaken.
Soort van halve.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je een stiekeme Limburger?
Nee hoor, die heb ik al en die komen niet van muggenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Jouw woordenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fikse concurrentie voor de vrouwen die hier posten dan.
Nee, vooral op mij.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vandaag dat muggen vooral op bier afkomen.
Ben ook geneigd om het zo op te geven en wat anders te gaan doen of kijkenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:43 schreef dud0r het volgende:
Het gaat wel hard zo. Kan het niet bijhouden mobiel.
Mijn naam is Walking Dead gerelateerd.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo worden we niet veel wijzer over je
Wel leuk dat je er bent. Soms gaat het hier heel hard, en heel snel door elkaar heen daar wen je wel aan. Dat is voornamelijk wanneer we ergens enthousiast over zijn. 2 Nieuwe viva users bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik? Mijn leven is 1 groot mysterie.
Ik moet trouwens zeggen dat het maar goed is dat ik niet in dat Braboland van je woon... ik vrees dat ik dan alcoholist wordt. Soort van opvallend dat echt alles daar aan de bier en de wijn is op het terrasquote:
Dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er bent. Soms gaat het hier heel hard, en heel snel door elkaar heen daar wen je wel aan. Dat is voornamelijk wanneer we ergens enthousiast over zijn. 2 Nieuwe viva users bijvoorbeeld.
O, dat had ik moeten weten. Daar heb ik net 10 seizoenen van zitten bingenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Mijn naam is Walking Dead gerelateerd.
En ik heb meerdere buurmannen. Ik ben even kwijt wie het vroeg maar als ik hem moet voorstellen aan ze, dan hoor ik het wel!
insert stuiterende bitterbal-gif.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er bent. Soms gaat het hier heel hard, en heel snel door elkaar heen daar wen je wel aan. Dat is voornamelijk wanneer we ergens enthousiast over zijn. 2 Nieuwe viva users bijvoorbeeld.
houden zo!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik? Mijn leven is 1 groot mysterie.
Ik gooi zo resident evil 8 nog even aan denk ik. Dat kan ik tenminste bijhoudenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook geneigd om het zo op te geven en wat anders te gaan doen of kijken
Wij Brabanders houden van genieten.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat het maar goed is dat ik niet in dat Braboland van je woon... ik vrees dat ik dan alcoholist wordt. Soort van opvallend dat echt alles daar aan de bier en de wijn is op het terras
Toen ik leeggezogen was en het slapen maar opgaf, hebben ze kerel dus totaal niet gestoken he.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same. Er kan een emmer vol bloed naast me staan en nog komen ze mij leegzuigen
Den Bosch is nog een tifje Bourgondischerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat het maar goed is dat ik niet in dat Braboland van je woon... ik vrees dat ik dan alcoholist wordt. Soort van opvallend dat echt alles daar aan de bier en de wijn is op het terras
Is dat op andere plekken anders dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarquote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En je leert snel welke user de moeite waard is om op te reageren en wie je beter kan negeren...quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit.
En het meeste mis je niks aan, dus voel je niet gedwongen tot teruglezen.
Zo heb ik ook nooit mijn veterstrikdiploma gehaald omdat ik toen op wintersport was en er geen herkansingen warenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze deden nooit spellingwedstrijden toen ik daar een leuke leeftijd voor had.
Genoten jullie maar van een normaal accentquote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wij Brabanders houden van genieten.
Ik las vulva users.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
insert stuiterende bitterbal-gif.
Boer-gondier.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch is nog een tifje Bourgondischer
Een paar uur? Hoe?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel gezellig daarGisteren in de auto nog een paar uur mee zitten zingen met de snollebollekes
Ok, de game of de film?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gooi zo resident evil 8 nog even aan denk ik. Dat kan ik tenminste bijhouden
Nee jullie, met dat haperende grasmaaier accentquote:Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genoten jullie maar van een normaal accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |