SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
had ik doorquote:Op maandag 21 juni 2021 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haar eten is Teringwarm![]()
![]()
Denk ik![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet er een foto van de vriend van Ama neer dan.
Te laat.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet er een foto van de vriend van Ama neer dan.
Gezelligquote:Op maandag 21 juni 2021 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Dacht ga net voor 6'en naar de AH, dan is het lekker rustig en mis ik alleen even de eerste paar minuten. Leek het daar wel Oostblokistan met van alle kanten kurwa gebrabbel, voelde me haast de vreemdeling daar
Zij dachten ook vast "'t Is een vreemdeling zeker, Die verdwaalt is zeker".quote:Op maandag 21 juni 2021 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Dacht ga net voor 6'en naar de AH, dan is het lekker rustig en mis ik alleen even de eerste paar minuten. Leek het daar wel Oostblokistan met van alle kanten kurwa gebrabbel, voelde me haast de vreemdeling daar
Kassa's?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:31 schreef Karzai het volgende:
Hier bij de vomar hangen altijd dakloze alcoholisten rond, die hebben kassa's waar je je kleingeld in kan gooien
En maar bedelen kunnen ze elk uur een halve liter kopen
Merendeel liep hier ook ik trainingpakkie en zonde mondkapje en vrijwel allemaal met een 6-packje bier en iets met aardappelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het laatste jaar ofzo het gevoel dat er een paar blikken roma's zijn opengetrokken. Geen idee waar die opeens vandaan komen maar zijn wel een beetje aso volk.
Waar zit jij dan ? En waarom denk je dat ik zin heb eten voor jou te maken ? Hahahaquote:Op maandag 21 juni 2021 17:57 schreef dud0r het volgende:
Misschien had ik moeten regelen dat @:foshizzle79 eten voor me ging maken. Die zit vlakbij hier.
Die werken allemaal in het Westland. En/of trekken rovend rondquote:Op maandag 21 juni 2021 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het laatste jaar ofzo het gevoel dat er een paar blikken roma's zijn opengetrokken. Geen idee waar die opeens vandaan komen maar zijn wel een beetje aso volk.
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merendeel liep hier ook ik trainingpakkie en zonde mondkapje en vrijwel allemaal met een 6-packje bier en iets met aardappelen.
Heb je hier een plaatje van want ik kan me moeilijk een voorstelling maken van daklozen met kassa'squote:Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja gooi je een handje kleingeld in en die telt dat dan, verschil rolt er weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |