Eens.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:17 schreef Questular het volgende:
Tijd om corona te sluiten, dit gaat nergens meer over.
Is vals pos. niet veel groter naarmate er minder corona is?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef zalkc het volgende:
Percentage positief blijft hoog, tijd om mensen bewust te maken dat ze zich nutteloos moeten laten testen om op vakantie te mogen straks
5 ic-opnames. Toch nog de helft van de signaalwaarde.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:17 schreef Questular het volgende:
Tijd om corona te sluiten, dit gaat nergens meer over.
Zou naar mijn idee toch wel eens goed zijn om eens te rapporteren, wat voor personen er nu opgenomen worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
5 ic-opnames. Toch nog de helft van de signaalwaarde.
Uiteraard geen reden tot zorg, maar ik vraag me wel af waar die vandaan blijven komen.
Is het misschien niet zo dat de mensen die nu op de IC belanden meer uit voorzorg is dan echt noodzaak? Omdat er nu inmiddels weer meer plek is?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Uiteraard geen reden tot zorg, maar ik vraag me wel af waar die vandaan blijven komen.
Er zullen altijd kwetsbare mensen zijn, een ziekenhuis is ook nooit helemaal leeg.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Misschien toch nog mensen die doorstromen van de verpleegafdelingen?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Erbij: 198.413quote:Tot nu toe zijn er 13.875.172 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken
Dat weet ik niet. Kan ik me niet zo voorstellen. Want kliniek lijkt me voldoende uit voorzorg, vanuit daar kan je vrij snel door naar de IC als ruimte is lijkt me.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:23 schreef DonDruiper het volgende:
dat de mensen die nu op de IC belanden meer uit voorzorg is dan echt noodzaak? Omdat er nu inmiddels weer meer plek is?
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Naam en toenaam hoeft niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zou naar mijn idee toch wel eens goed zijn om eens te rapporteren, wat voor personen er nu opgenomen worden.
Maar dat is glad ijs in Nederland. In andere landen staan ze nog net niet met naam en toenaam in de rapportages.
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Is het misschien niet zo dat de mensen die nu op de IC belanden meer uit voorzorg is dan echt noodzaak? Omdat er nu inmiddels weer meer plek is?
Zeg maar wat hoor..
Ik kan het ook niet meer serieus nemen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:07 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd nodig om te herstellen van het bekeuren van coronaovertredingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |