Zal ik effe Yanni erin gooien?quote:
en toen zat ik weer hiero........quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er nog een stuk of 4 van jullie, doe waar je zin in hebt, wie gaat je tegenhouden?!
#nachtbagger
Iedereen gaat tegenwoordig maar vroeg naar bedquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn er nog een stuk of 4 van jullie, doe waar je zin in hebt, wie gaat je tegenhouden?!
#nachtbagger
Nee hoor ikke niet..... ik heb koffie gemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen gaat tegenwoordig maar vroeg naar bed
zijn al de viva meisjes/vrouwen/mannen/jongens alweer vertrokken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:28 schreef HeatWave het volgende:
#nachtbagger
Je had Q net moeten "horen" in een SC, letterlijk "get off my lawn" naar een paar studenten die een feestje haddenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen gaat tegenwoordig maar vroeg naar bed
Nou ja, posten doen ze iig nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:47 schreef FANNN het volgende:
[..]
zijn al de viva meisjes/vrouwen/mannen/jongens alweer vertrokken dan?
Hoera voor andere tijdenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nee hoor ikke niet..... ik heb koffie gemaakt![]()
Ik heb andere tijden zeg maar...........
Komt nog welquote:
JA!quote:
Q? Die is zelf nog pas 12 ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had Q net moeten "horen" in een SC, letterlijk "get off my lawn" naar een paar studenten die een feestje hadden.
Aandoenlijk wel.
Zo oud noemde hij de studenten ook exact toen ik voorstelde dat ie niet zo moest miepen en een biertje met ze moet gaan drinkenquote:
^5quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo oud noemde hij de studenten ook exact toen ik voorstelde dat ie niet zo moest miepen en een biertje met ze moet gaan drinken.
Oud zijn is een keuze.
oude liedjes zijn soms ook leuk........ of mooi.......quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo oud noemde hij de studenten ook exact toen ik voorstelde dat ie niet zo moest miepen en een biertje met ze moet gaan drinken.
Oud zijn is een keuze.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 01:07 schreef FANNN het volgende:
[..]![]()
ja ik ga weer naar MUZ ofzo en effe zappen..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |