abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 20:15:02 #101
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200061929
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef Donna het volgende:

[..]

Femme.nl ging ook vliegend van start na het VIVA stopt nieuws, maar dat kakte al binnen 2 dagen in, o.a. door privacy issues. Dat zie ik bij het nieuwe Ouders.nl ook wel gebeuren eigenlijk.
Het gaat me ook een beetje te makkelijk. Kom we bouwen een heel nieuw forum voor jullie. Een kat in het nauw???
Nou ja, kijk, een halve community overnemen is natuurlijk een heel makkelijke manier om een flinke boost te krijgen. Ik ga niet liegen; een boost die wij natuurlijk ook zouden verwelkomen. Met een heel nieuw forum levert dat dan imo weer niks op omdat die helemaal geen naamsbekendheid heeft. Je haalt dus hooguit de users die je al hebt ernaartoe. We hebben hier een hoekje voor de mensen van Viva, maar de onderwerpen zelf staan en blijven gewoon in hun eigen forum (pijler) staan. Zo kun je hier in dit forum langzaam wennen, maar zul je sneller kunnen integreren omdat zowel de bestaande users hierin kunnen en de viva users zich over het forum zullen moeten verspreiden.
In onze ogen is dat de beste manier. De mensen die zich daarin kunnen vinden zien we hier, de mensen die liever in hun eigen kliekje blijven in een rustige plek zullen ws naar het nieuwe oudersforum gaan, of naar dat ding van die ene rik oid.
Van de privacy-issues van femme heb ik gelezen. Daar staan je voor en achternaam bij de posts vermeld oid? Apart wel. Natuurlijk kun je hier ook je voor en achternaam invullen in je openbare profiel, maar dat wordt wel sterk afgeraden omdat dat ook gewoon daadwerkelijk openbaar is en vermeld wordt in je profiel als je het invult.
Beter niet doen dus (vraag me sowieso af of we die hele optie er niet uit moeten slopen nu ik er zo over nadenk).
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200061967
Zeehond
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200062032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:14 schreef schaakkipje het volgende:
Ik blijf ook hier.
Ik ga wel verkassen naar de cul sc als ze het daar ook goed vinden. Volgens mij zijn zij allemaal relaxt en ik ❤ Eten.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 20:24:30 #104
382129 crew  Donna
pi_200062081
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Danny het volgende:

[..]

Nou ja, kijk, een halve community overnemen is natuurlijk een heel makkelijke manier om een flinke boost te krijgen. Ik ga niet liegen; een boost die wij natuurlijk ook zouden verwelkomen. Met een heel nieuw forum levert dat dan imo weer niks op omdat die helemaal geen naamsbekendheid heeft. Je haalt dus hooguit de users die je al hebt ernaartoe. We hebben hier een hoekje voor de mensen van Viva, maar de onderwerpen zelf staan en blijven gewoon in hun eigen forum (pijler) staan. Zo kun je hier in dit forum langzaam wennen, maar zul je sneller kunnen integreren omdat zowel de bestaande users hierin kunnen en de viva users zich over het forum zullen moeten verspreiden.
In onze ogen is dat de beste manier. De mensen die zich daarin kunnen vinden zien we hier, de mensen die liever in hun eigen kliekje blijven in een rustige plek zullen ws naar het nieuwe oudersforum gaan, of naar dat ding van die ene rik oid.
Van de privacy-issues van femme heb ik gelezen. Daar staan je voor en achternaam bij de posts vermeld oid? Apart wel. Natuurlijk kun je hier ook je voor en achternaam invullen in je openbare profiel, maar dat wordt wel sterk afgeraden omdat dat ook gewoon daadwerkelijk openbaar is en vermeld wordt in je profiel als je het invult.
Beter niet doen dus (vraag me sowieso af of we die hele optie er niet uit moeten slopen nu ik er zo over nadenk).
Ja dat bedoel ik ook. Natuurlijk wil je het verkeer en de extra aanwas, dat snap ik heel goed. Maar als je dan een nieuw forum bouwt voor de VIVA gebruikers en dan op goed geluk hoopt dat er via je hoofdsite en Google (ik heb dus nog nooit Google hits van die site gekregen) aanwas bij komt dan zie ik dat niet zo snel werken of echt een aanwinst zijn. Maar goed, zij zien er wel heil in schijnbaar, maar ook alleen als er genoeg 'mee' gaan. Wat is genoeg?

Ja bij Femme kan je ook je voor en achternaam invullen en dat leken verplichte velden, maar als iemand je een privé bericht stuurde of een quote ofzo, dan kreeg diegene een mail met je echte volledige naam erin. :D
En nadat het uit het profiel was gehaald, bleef dat alsnog, ofzoiets.
pi_200062084
Ik houd mijn Viva naam voor mezelf en begin hier met een schone lei. Was overigens al niet erg actief meer op Viva de laatste tijd.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 20:25:01 #106
382129 crew  Donna
pi_200062088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Whiskers82 het volgende:

[..]

Ik ga wel verkassen naar de cul sc als ze het daar ook goed vinden. Volgens mij zijn zij allemaal relaxt en ik ❤ Eten.
Voor altijd?! :'( :'( :'(

Je mag best in meer SC's schrijven he. :!
pi_200062372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]

Voor altijd?! :'( :'( :'(

Je mag best in meer SC's schrijven he. :!
😂 Ik ben redelijk trouw wat dat betreft. Maar ik blijf ook nog heel lang hier hoor. Zal vast goed komen.
pi_200062424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Whiskers82 het volgende:

[..]

Ik ga wel verkassen naar de cul sc als ze het daar ook goed vinden. Volgens mij zijn zij allemaal relaxt en ik ❤ Eten.
Dat vermoeden had ik al. :)
Ik blijf nog even hier. Ik zit te alt tabben tussen hier en Viva. Ik heb nu 4 favoriete pijlers en cul is daar eentje van.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200062427
Ik heb het hier al drukker dan de afgelopen maanden bij Viva!
  Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 20:45:55 #110
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200062437
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:21 schreef Whiskers82 het volgende:

[..]

Ik ga wel verkassen naar de cul sc als ze het daar ook goed vinden. Volgens mij zijn zij allemaal relaxt en ik ❤ Eten.
Je mag gaan en staan waar je wil op FOK! hoor :)
En je hoeft je ook niet te beperken tot één hoekje. Spread your wings and fly!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:24 schreef Donna het volgende:

Ja dat bedoel ik ook. Natuurlijk wil je het verkeer en de extra aanwas, dat snap ik heel goed. Maar als je dan een nieuw forum bouwt voor de VIVA gebruikers en dan op goed geluk hoopt dat er via je hoofdsite en Google (ik heb dus nog nooit Google hits van die site gekregen) aanwas bij komt dan zie ik dat niet zo snel werken of echt een aanwinst zijn. Maar goed, zij zien er wel heil in schijnbaar, maar ook alleen als er genoeg 'mee' gaan. Wat is genoeg?
Geen idee. Je zult zomaar een paar duizend vaste users nodig hebben lijkt me, want anders zit je tegen jezelf te lullen. Als dan een paar honderd daarvan redelijk actief zijn en honderd ofzo echt veelposters zijn zou dat wellicht iets kunnen opleveren. Maar zonder integratie met bestaande users of een enorme aanwas users buiten de overstappers krijg je leegstaande topics. Je hebt veel mensen nodig die reageren, om nieuwe reacties 'uit te lokken'. Ik vraag me af of dat in een nieuw forum gaat lukken.

quote:
Ja bij Femme kan je ook je voor en achternaam invullen en dat leken verplichte velden, maar als iemand je een privé bericht stuurde of een quote ofzo, dan kreeg diegene een mail met je echte volledige naam erin. :D
En nadat het uit het profiel was gehaald, bleef dat alsnog, ofzoiets.
Da's wel slecht idd.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200062760
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:42 schreef Whiskers82 het volgende:

[..]

😂 Ik ben redelijk trouw wat dat betreft. Maar ik blijf ook nog heel lang hier hoor. Zal vast goed komen.
Ik dacht dat jij een viva tag had en nu is die weer weg.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200063082
Ik zie hem nog! Ff checken!
pi_200063089
Hij is er nog hoor. *O*
pi_200064040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef Whiskers82 het volgende:
Hij is er nog hoor. *O*
Ik zie hem niet meer. Kreeg je die of zelf gemaakt?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  PR en moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 23:10:31 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200065158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:19 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Ik zie hem niet meer. Kreeg je die of zelf gemaakt?
@Danny deelt ze uit aan de Viva'ers die erom vragen :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 23:21:40 #116
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200065406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 22:19 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Ik zie hem niet meer. Kreeg je die of zelf gemaakt?
mobiel: linksboven de post


desktop: zie de pijl
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200065472
Ja op mobiel zie ik hem weer.

Maarruh ik wil ook wel zo’n tag. *G*
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  PR en moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 23:52:55 #118
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200065845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Danny het volgende:
Beter niet doen dus (vraag me sowieso af of we die hele optie er niet uit moeten slopen nu ik er zo over nadenk).
Ik vroeg me dit ook al af ja _O- misschien kun je er beter een vakje "hoe mogen we je noemen?" oid van maken :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Admin vrijdag 25 juni 2021 @ 23:54:08 #119
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200065866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:27 schreef schaakkipje het volgende:
Ja op mobiel zie ik hem weer.

Maarruh ik wil ook wel zo’n tag. *G*
alsjeblieft
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200065986
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 23:10 schreef Moira het volgende:

[..]

@:Danny deelt ze uit aan de Viva'ers die erom vragen :Y
Ooooh mag ik ook zo’n kekke tag?
  PR en moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 00:03:47 #121
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200065992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:03 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

Ooooh mag ik ook zo’n kekke tag?
@Danny ben je nog online?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_200066364
Tattou, IrishCassidy, Negan en She.
pi_200066367
Niet de She van hier ;)
pi_200067069
quote:
Beste forummer,

We hebben je eerder laten weten dat je een laatste waarschuwingsban hebt gehad. Jouw reacties waren echter weer provocerend en ongepast, wat ons heeft doen besluiten jou een permaban te geven. Wij blijven daarom bij ons besluit.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,

Beheerder Viva Forum - https://forum.viva.nl/
Ik had nog geen vijf waarschuwingen gehad en was anderhalf jaar member daar, provocerend en ongepast, tsssssk, las veel ergere posts, was er wel misselijk van. Terwijl ik hier al 100 jaar mee lees en diverse posts zet zonder dat gemekker. Bah, fijn dat dat zogenaamde vrije vrouwenforum optieft.
  VIVA zaterdag 26 juni 2021 @ 02:49:12 #125
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_200067076
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 00:03 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

Ooooh mag ik ook zo’n kekke tag?
Ik ook?
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')