Admin
always and nevermore
Nou ja, kijk, een halve community overnemen is natuurlijk een heel makkelijke manier om een flinke boost te krijgen. Ik ga niet liegen; een boost die wij natuurlijk ook zouden verwelkomen. Met een heel nieuw forum levert dat dan imo weer niks op omdat die helemaal geen naamsbekendheid heeft. Je haalt dus hooguit de users die je al hebt ernaartoe. We hebben hier een hoekje voor de mensen van Viva, maar de onderwerpen zelf staan en blijven gewoon in hun eigen forum (pijler) staan. Zo kun je hier in dit forum langzaam wennen, maar zul je sneller kunnen integreren omdat zowel de bestaande users hierin kunnen en de viva users zich over het forum zullen moeten verspreiden.Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Femme.nl ging ook vliegend van start na het VIVA stopt nieuws, maar dat kakte al binnen 2 dagen in, o.a. door privacy issues. Dat zie ik bij het nieuwe Ouders.nl ook wel gebeuren eigenlijk.
Het gaat me ook een beetje te makkelijk. Kom we bouwen een heel nieuw forum voor jullie. Een kat in het nauw???
In onze ogen is dat de beste manier. De mensen die zich daarin kunnen vinden zien we hier, de mensen die liever in hun eigen kliekje blijven in een rustige plek zullen ws naar het nieuwe oudersforum gaan, of naar dat ding van die ene rik oid.
Van de privacy-issues van femme heb ik gelezen. Daar staan je voor en achternaam bij de posts vermeld oid? Apart wel. Natuurlijk kun je hier ook je voor en achternaam invullen in je openbare profiel, maar dat wordt wel sterk afgeraden omdat dat ook gewoon daadwerkelijk openbaar is en vermeld wordt in je profiel als je het invult.
Beter niet doen dus (vraag me sowieso af of we die hele optie er niet uit moeten slopen nu ik er zo over nadenk).
Zie wat ik kijk: trakt.tv

Op