Lekker manquote:Op maandag 21 juni 2021 19:53 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
dit is ook gewoon fastfood
en dan ook nog een foot long
Zeker, ik heet die piskutten van harte welkomquote:Op maandag 21 juni 2021 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij ze in ieder geval omarmt
Nee dit is geen fastfood natuurlijk. Fast food restaurants zitten vaak naast de snelweg, hebben een drive through, serveren voedsel met een hoge caloriewaarde en..... o wachtquote:Op maandag 21 juni 2021 19:53 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
dit is ook gewoon fastfood
en dan ook nog een foot long
Nou nou nou.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker, ik heet die piskutten van harte welkom
Sla, tomaat. Hartstikke gezond!quote:Op maandag 21 juni 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
"Subway is in feite helemaal niet ongezond"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik dus moetenquote:Op maandag 21 juni 2021 20:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Verdomme ik kom na een paar dagen terug in dit topic en nu moet ik dus moeten Subway eten
In Ierland mag het brood van de Subway niet eens brood heten, omdat er belachelijk veel suiker in zit:quote:Op maandag 21 juni 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
"Subway is in feite helemaal niet ongezond"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pls, noel was sws leukste modquote:Op maandag 21 juni 2021 15:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Kan nooit slechter gaan dan jouw modschap in klb gelukkig.
Thanks man.quote:
Geen airbag nodig zoquote:Op maandag 21 juni 2021 20:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hem majestueus in zijn automobiel vertoeven dan
@Zipportalquote:Op maandag 21 juni 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Beste shot toch wel op 1:54. Laat de gifjes maar weer komen
Die gast heeft een mond zoals Siswet een anus heeft johquote:Op maandag 21 juni 2021 20:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Schuift zo ff 30 cm naar binnen.
Die pens wordt er ook niet kleiner op.
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Beste shot toch wel op 1:54. Laat de gifjes maar weer komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |