Deze man weetquote:
80sgodenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
80sgoden
Al is jaren 90 muziek ook erg fijn
Bah nee Mariah Kerrie heb ik echt nooit wat aan gevondenquote:
Oh.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah nee Mariah Kerrie heb ik echt nooit wat aan gevonden
Die blijft fijn ja, daar krijg je echt flinke 90 vibes bij ja.quote:
Das waar, zelf vind ik muziek tussen 83 en 86 het lekkerst.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
80sgoden
Al is jaren 90 muziek ook erg fijn
quote:Op zondag 20 juni 2021 23:28 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Das waar, zelf vind ik muziek tussen 83 en 86 het lekkerst.
Vroeger veel oude hitlijsten geluisterd, vaak weet ik wel een jaartal aan een nummer te plakkenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Geen idee welk jaar al die releases zijn joh, maar wat maakt die periode toffer dan begin/eind 80?
Only in Limburgquote:Op zondag 20 juni 2021 23:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
Pinksterweekend nichtje (dochter van tante) op visite gehad. Had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze is een echte vrouw geworden. Er waren veel mensen bij en dus net wat stoelen te weinig. Ik zei voor de grap dat ze dan maar bij mij op schoot moest komen zitten. Deed ze vervolgens echt (voor de grap) en tot mijn eigen verbazing raakte ik daar opgewonden van, ik probeerde dat ding uiteraard met alle macht te verbergen maar juist daardoor had ze het volgens mij door. Later op de avond gezopen samen en wat losser daardoor en toen ging ze WAP zingen en ik zong de tekst mee maar dan met hard ass dick in plaats van wet ass pussy. Toen zei ze ''match made in heaven'' toch? Lang verhaal kort we hebben gezoend en ze zei dat dat een goed begin was voor de volgende x. Suggereerde ze nu een one night stand of? En zo ja, wat zijn de ethische bezwaren daar tegen?
waarom is dat een ethisch bezwaar?quote:Op zondag 20 juni 2021 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Only in Limburg![]()
Natuurlijk suggereerde ze meer dan zoenen, en de ethische bezwaren: Ze is je nicht?
Nou ja, misschien voor jou niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 23:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom is dat een ethisch bezwaar?
Ben je mocro?quote:Op zondag 20 juni 2021 23:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom is dat een ethisch bezwaar?
Uit welk topic komt dit?quote:Op zondag 20 juni 2021 23:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
Pinksterweekend nichtje (dochter van tante) op visite gehad. Had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze is een echte vrouw geworden. Er waren veel mensen bij en dus net wat stoelen te weinig. Ik zei voor de grap dat ze dan maar bij mij op schoot moest komen zitten. Deed ze vervolgens echt (voor de grap) en tot mijn eigen verbazing raakte ik daar opgewonden van, ik probeerde dat ding uiteraard met alle macht te verbergen maar juist daardoor had ze het volgens mij door. Later op de avond gezopen samen en wat losser daardoor en toen ging ze WAP zingen en ik zong de tekst mee maar dan met hard ass dick in plaats van wet ass pussy. Toen zei ze ''match made in heaven'' toch? Lang verhaal kort we hebben gezoend en ze zei dat dat een goed begin was voor de volgende x. Suggereerde ze nu een one night stand of? En zo ja, wat zijn de ethische bezwaren daar tegen?
quote:
vind het verwonderlijk hoeveel mensen dezelfde soort argumenten tegen incest inbrengen als tegen homoseksualiteit 100 jaar geleden, en het niet doorhebbenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien voor jou niet?
Weet niet, zou het niet natuurlijk vinden, vind dat er in familiebanden weinig ruimte moet zijn voor seksuele toespelingen.
defineer rolconflict.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het verwonderlijk hoeveel mensen dezelfde soort argumenten tegen incest inbrengen als tegen homoseksualiteit 100 jaar geleden, en het niet doorhebben
wat is het probleem als je lekker op je nichtje duikt op het moment dat je redelijk apart bent opgegroeid en er dus niet echt sprake van een rolconflict is
Zo zou je ook kunnen redeneren met broer-zus die apart van elkaar zijn opgegroeid, tsja, maakt het voor mij niet andersquote:Op zondag 20 juni 2021 23:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het verwonderlijk hoeveel mensen dezelfde soort argumenten tegen incest inbrengen als tegen homoseksualiteit 100 jaar geleden, en het niet doorhebben
wat is het probleem als je lekker op je nichtje duikt op het moment dat je redelijk apart bent opgegroeid en er dus niet echt sprake van een rolconflict is
dat mag, maar dan is de bron van je afkeuring dus een soort irrationele verontwaardiging die samengevat kan worden in "het hoort niet!!!". vind ik persoonlijk niet de meest charmante manier om ethiek te bedrijvenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zou je ook kunnen redeneren met broer-zus die apart van elkaar zijn opgegroeid, tsja, maakt het voor mij niet anders
Zou best kunnen, heb ook niet beweerd dat het rationeel isquote:Op zondag 20 juni 2021 23:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat mag, maar dan is de bron van je afkeuring dus een soort irrationele verontwaardiging die samengevat kan worden in "het hoort niet!!!". vind ik persoonlijk niet de meest charmante manier om ethiek te bedrijven
hoe reageer je op mensen die homoseksualiteit op een soortgelijke basis afkeuren? gaat vgm gewoon om twee mensen die elkaar serieus zien zitten, en verhinderd worden door bekrompenheidquote:Op zondag 20 juni 2021 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen, heb ook niet beweerd dat het rationeel is
In Urk en Volendam zal minder bezwaar tegen zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat mag, maar dan is de bron van je afkeuring dus een soort irrationele verontwaardiging die samengevat kan worden in "het hoort niet!!!". vind ik persoonlijk niet de meest charmante manier om ethiek te bedrijven
Wat als de twee ruzie krijgen?quote:Op zondag 20 juni 2021 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe reageer je op mensen die homoseksualiteit op een soortgelijke basis afkeuren? gaat vgm gewoon om twee mensen die elkaar serieus zien zitten, en verhinderd worden door bekrompenheid
Ik zeg toch, het is irrationeel, natuurlijk kan je dan andere voorbeelden erbij halen om mij te laten zien dat het hypocriet isquote:Op zondag 20 juni 2021 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoe reageer je op mensen die homoseksualiteit op een soortgelijke basis afkeuren?
sta er soms echt van te kijken hoe kk naïef jij bent na 8 jaar samen posten met mijquote:
Jij bent dan ook een moeilijk te doorgronden jongenquote:Op zondag 20 juni 2021 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sta er soms echt van te kijken hoe kk naïef jij bent na 8 jaar samen posten met mijno offence
meende de shit die ik zei welquote:Op zondag 20 juni 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een moeilijk te doorgronden jongen
dan lossen ze het op of gaan ze uit elkaar?quote:
alsjeblieftquote:Op maandag 21 juni 2021 00:03 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Zou je antwoord wille geven op m'n vraag daarover aub?
en volgende kerst gezellig weer samen aan de kalkoen?quote:Op maandag 21 juni 2021 00:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan lossen ze het op of gaan ze uit elkaar?
[..]
alsjeblieft
luister je meer joodse music?quote:
dit is gewoon reggaequote:Op maandag 21 juni 2021 00:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
luister je meer joodse music?
https://m.youtube.com/res(...)ut+a+crown+matisyahu
zeg niet dat je lukraak met je nichten of neven moet daten. maar als je elkaar echt heel leuk vindt/verliefd bent, waarom niet. doen hele volksstammen in het midden oostenquote:Op maandag 21 juni 2021 00:07 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
en volgende kerst gezellig weer samen aan de kalkoen?
als twee mensen het willen en gelukkig zijn met elkaar waarom niet. ik snap het taboe ook niet, ik zou niks willen met mijn nicht maar kan het wel begrijpen. als je voor elkaar gemaakt bent ben je voor elkaar gemaakt. ik heb neven en nichten die ik nooit zie zou ze kunnen treffen in de bioscoop aan de praat raken en niet eens weten dat het mijn nicht of neef is, zolang zie ik ze al niet meer.quote:Op zondag 20 juni 2021 23:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is hij echt aan het werk nu?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef Rozevla het volgende:
Of we krijgen een ontslag vlog
Of we krijgen een food review van 5 dagschotels van de bedrijfskantine
ging hij nu in magazijn werken? nu wil ik iets kopen bij bol.com puur zodat hij het order pickedquote:
Bij Bol.com werken vooral Polen en andere Oost-Europeanen toch? Misschien zit er wel een Bradski tussen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ging hij nu in magazijn werken? nu wil ik iets kopen bij bol.com puur zodat hij het order picked
Bradge die carnaval viertquote:Op maandag 21 juni 2021 12:59 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Bij Bol.com werken vooral Polen en andere Oost-Europeanen toch? Misschien zit er wel een Bradski tussen.
Onze vlogmeister ging volgens mij bij een caravanzaak aan de slag.
Dit gelooft niemandquote:
hij is zelfs nog te gehandicapt om een aardappel te schillen hou op manquote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
In een magnetronmaaltijd zit een bom van zout in, Wel mooi hoe die op het eind aangeeft dat die het wel een keer leuk zou vinden om zelf te koken.
Mondkapjes, batterijen, vorken de bradge gooit ze er allemaal inquote:
niet van wokken houdenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:45 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hij houdt niet van 'knapperige' groente, hoe maak je groente minder 'knapperig', laten weken in een vette saus oid? Curry is opzich dan wel te doen voor hem, maar dat is waarschijnlijk te 'exotisch'.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHhahahaahaha tardis is mod op het viva subforum
HAHAHAHAHAHAHAH wat een godvergeten nicht is het toch ook he
quote:Jammer dat het meteen weer volgebaggerd moet worden. Dat gebagger is precies de reden waarom mensen van viva zich hier niet thuis voelen.
laat ze maar optyfen naar de keuken ofzoquote:Op maandag 21 juni 2021 14:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ze kunnen het beter het sneeuwvlokjes subforum noemen
Positief bekeken is zo'n stoommaaltijd al stukken beter dan thuisbezorgde shoarma/pizzaquote:Op maandag 21 juni 2021 13:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
In een magnetronmaaltijd zit een bom van zout in, Wel mooi hoe die op het eind aangeeft dat die het wel een keer leuk zou vinden om zelf te koken.
die logt zo'n 1 keer per maand in dus is prima tochquote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
Hahaquote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
Kan nooit slechter gaan dan jouw modschap in klb gelukkig.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
klb mod van het jaar 2019 hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 15:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Kan nooit slechter gaan dan jouw modschap in klb gelukkig.
Op welk forum?quote:
De OP is geedit, heb je hem omgebracht of zo...quote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
Het beste subforum van FOK, KLBquote:
Een heel nieuw blik aan wanhopige huisvrouwen voor de Bradge om te belagen versieren.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:36 schreef bamibij het volgende:
Hebben de Viva leden al kennis gemaakt met de huisvlogger van FOK!?
vraag me af wat hij nu doetquote:Op maandag 21 juni 2021 15:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een heel nieuw blik aan wanhopige huisvrouwen voor de Bradge om te belagen versieren.
Uitstekende keuzequote:Op maandag 21 juni 2021 14:00 schreef Solotovski het volgende:
Een foodreview doen en niet één smaak benoemenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:46 schreef Boze_Eend het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-gele-rijst-kip-sate
3.50
maar hij eet voor 10-15 euro per week.
dan is dit een flinke hap in het budget.
Keihard werken in de caravanzaak natuurlijk. Denk dat de klanten raar op zullen kijken als hun splinternieuwe Knaus naar pizza ruikt en afgeleverd wordt met vuistgrote gaten in de wanden.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mondkapjes, batterijen, vorken de bradge gooit ze er allemaal in
[..]
niet van wokken houden![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Knapperige groente.'
[ afbeelding ]
van chef keyboard naar chef clownspakkenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Keihard werken in de caravanzaak natuurlijk. Denk dat de klanten raar op zullen kijken als hun splinternieuwe Knaus naar pizza ruikt en afgeleverd wordt met vuistgrote gaten in de wanden.
Jij geeft hem nog de credits dat hij door die deuren van die caravans past???quote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Keihard werken in de caravanzaak natuurlijk. Denk dat de klanten raar op zullen kijken als hun splinternieuwe Knaus naar pizza ruikt en afgeleverd wordt met vuistgrote gaten in de wanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |