Morgen kan je weer eerste staanquote:
Zo gehoorzaam hoef je ook niet te zijnquote:
Ik maak me niet drukquote:Op maandag 21 juni 2021 09:23 schreef chufi het volgende:
Maak je niet druk.. ik ben slecht in voorspellingen
Wij zijn naar de kroeg gegaan ..nou. 6 man, wat een armoequote:Op maandag 21 juni 2021 17:53 schreef chufi het volgende:
succes maar weer en een mooie partij gewenst
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:00 schreef D. het volgende:
Tussenstand:
engine 20
Zorro 18
Deisyy 17
mazaru 17
Gast_op_Afstand_GOA 16
oma-Nijn 16
shiitake 16
cafca 15
chufi 14
D. 14
Gelukkig sta je niet alleen onderaanquote:Op maandag 21 juni 2021 20:01 schreef D. het volgende:
*mompelt iets over 'the bottom' en verwacht nu ook wat opbeurende woorden terug van @:deisyy
quote:
Nederland goedquote:Op maandag 21 juni 2021 20:00 schreef D. het volgende:
Tussenstand:
engine 20
Zorro 18
Deisyy 17
mazaru 17
Gast_op_Afstand_GOA 16
oma-Nijn 16
shiitake 16
cafca 15
chufi 14
D. 14
quote:
Geen enkele verandering na gisteren. we kunnen er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:00 schreef D. het volgende:
Tussenstand
Na de wedstrijden van vandaag, en de punten van België en Engeland als groepswinnaar
engine 24
mazaru 21
Gast_op_Afstand_GOA 20
Zorro 20
Deisyy 19
oma-Nijn 19
shiitake 18
cafca 18
D. 17
chufi 14
Huhquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen enkele verandering na gisteren. we kunnen er helemaal niks van.
De punten staan goed in de file, maar vanwege alle formules laat het zich niet rechtstreeks copy/pasten, dus moet het altijd even overtypenquote:
Excel? Copy - Paste Values naar een nieuwe kolom of zo en dan kun je die wel gewoon meenemen (met een normale copy-paste) toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
De punten staan goed in de file, maar vanwege alle formules laat het zich niet rechtstreeks copy/pasten, dus moet het altijd even overtypen
Heb ik in kladblok nooit last vanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
De punten staan goed in de file, maar vanwege alle formules laat het zich niet rechtstreeks copy/pasten, dus moet het altijd even overtypen
Ik vind het zelf leuker om te voorspellen als ik weet welke teams gaan spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef D. het volgende:
Doen we de finales in zijn geheel, of ook in delen?
Dat kanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het zelf leuker om te voorspellen als ik weet welke teams gaan spelen
Eens, dat voorspellen terwijl je geen idee hebt of de landen die je denkt dat tegen elkaar spelen ook echt daar staan is niet leuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Den Haag sluit zich hier bij aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit .. ik gok toch maar watquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:17 schreef cafca het volgende:
Als je de uitslag van de 8e finales goed voorspelt, weet je toch wie er tegen wie in de kwartfinales spelen en verder?
Dat is m.i. onderdeel van het spelletje, dus voor mij geen probleem om alles ineens te voorspellen.
Ja, ik ook joh. Is ook te zien aan de standquote:Op woensdag 23 juni 2021 08:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit .. ik gok toch maar wat
En daarmee zijn ze ook 1e in hun poule.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat laatste doelpunt van Zweden is weer kut natuurlijk![]()
Dat zijn weer errug weinig punten
Ja, en Spanje nu niet. Dus dat kost een punt en gelijkspel ook wegquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
En daarmee zijn ze ook 1e in hun poule.
Voorspel jij ook lottocijfers?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Ik voorspel 7 doelpunten in de volgende twee wedstrijden zie ikZou leuk zijn
quote:
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:13 schreef D. het volgende:
Eindstand groepsfases
engine 31
Zorro 28
shiitake 28
mazaru 28
oma-Nijn 26
cafca 25
Gast_op_Afstand_GOA 24
Deisyy 23
D. 22
chufi 16
Mooi overzicht. Dank je welquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:46 schreef mazaru het volgende:
ACHTSTE FINALES
Za 26 juni 18:00 Amsterdam Wales – Denemarken
–
Za 26 juni 21:00 Londen Italië – Oostenrijk
–
Zo 27 juni 18:00 Boedapest Nederland – Tsjechië
–
Zo 27 juni 21:00 Sevilla België – Portugal
–
Ma 28 juni 18:00 Kopenhagen Kroatië – Spanje
–
Ma 28 juni 21:00 Boekarest Frankrijk – Zwitserland
–
Di 29 juni 18:00 Londen Engeland – Duitsland
–
Di 29 juni 21:00 Glasgow Zweden – Oekraïne
De bonusvragen zijn de laatste drie vragen? Vind het prima om die nu weer te doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:20 schreef D. het volgende:
Is het leuk om weer bonusvragen toe te voegen?
Dezelfde dan wel andere?
toen ik het eindelijk snapte vond ik de bonusvragen leuk, dus prima als ze er weer bij zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:20 schreef D. het volgende:
Dezelfde dan wel andere?
Ja leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:20 schreef D. het volgende:
Dezelfde dan wel andere?
Doe je zo je best en wordt het uiteindelijk een rommeltje.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
De wedstrijden stonden netjes onder elkaar voor ik het verstuurde
Nee, daarom staat er ook dat alle vragen betrekking hebben op het finalegedeeltequote:Op donderdag 24 juni 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
Tellen de gemaakte doelpunten , etc uit de groespsfase ook mee?
In de file (uit de OP) staan ze gelukkig wel netjesquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Doe je zo je best en wordt het uiteindelijk een rommeltje.Maar alle informatie staat erin.
Zie PMquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:06 schreef mazaru het volgende:
We hoeven de kwartfinales toch nog niet te voorspellen?
quote:De achte finales zijn bekend! Deze kunnen we nu dus voorspellen.
Voor de volgende finales stuur ik een nieuwe PM zodra ze bekend zijn.
[/quote]quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zie PM
[quote]De achte finales zijn bekend! Deze kunnen we nu dus voorspellen.
Voor de volgende finales stuur ik een nieuwe PM zodra ze bekend zijn.
quote:
Ik heb het gewoon weer zonder nadenken ingevuld, werkte bij de groepsfase ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 06:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Leuk, we gaan er vanmiddag even voor zitten....![]()
Nu even nadenken over Max
Wij hebben toen ook niet heel veel nagedacht... Nou ja, Silverfox dan. Ik heb er al helemaal de ballen verstand van.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:31 schreef Zorro het volgende:
1
[..]
Ik heb het gewoon weer zonder nadenken ingevuld, werkte bij de groepsfase ook
Wat bedenk jij allemaal over Max dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 06:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Leuk, we gaan er vanmiddag even voor zitten....![]()
Nu even nadenken over Max
Lijkt me leuk! Dan ga ik in Baarle-Nassau kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:15 schreef mazaru het volgende:
De finale wordt een Battle Der Lage Landen!![]()
Dat die lullo nog veel te duur is voor mequote:
Misschien moet je onderdelen kopen die je meer geld opleveren danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat die lullo nog veel te duur is voor me
Even een vraagje...de stand die ik voorspel, is dat de stand na de reguliere speeltijd?quote:
De stand waarmee de wedstrijd is geëindigdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Even een vraagje...de stand die ik voorspel, is dat de stand na de reguliere speeltijd?
Okay dan begrijp ik dat het inclusief verlenging is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
De stand waarmee de wedstrijd is geëindigd
Dat deed je zelfquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef engine het volgende:
reguliere speeltijd was niet zo handig gekozen want nu ben ik alsnog in de war
Ja ik weet hetquote:
Einde wedstrijd. Als ze gaan verlengen is het nog niet einde wedstrijdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet hetmaar nu weet ik het dus nog niet zeker. Met verlenging dus?
Roger thatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Einde wedstrijd. Als ze gaan verlengen is het nog niet einde wedstrijd
Ja zeg, die had ik net vanwege de lay-out helemaal over moeten typenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef chufi het volgende:
Gooi mijn lijstje dan maar weg ,.... tellen de strafschoppen na de verlenging ook nog mee?
Alles telt mee, einde wedstrijd is einde wedstrijdquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor ons dezelfde vraag.
Score na 90 minuten speeltijd?
Zo nee, dan moet je een winnaar kiezen. Zo ja, kan je gelijk spel invullen.
@:D.
Maar als we het goed lezen, telt de verlenging mee?
Sorry, veel aan ons hoofd even
Onze ervaring is dat met een poule meestal de 90 minuten reguliere speeltijd telt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Alles telt mee, einde wedstrijd is einde wedstrijd
Dan neem ik dat mee voor een volgende keerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Onze ervaring is dat met een poule meestal de 90 minuten reguliere speeltijd telt.
Wij hebben het nu ingevuld inclusief verlenging, maar geen strafschoppen uiteraard.
Uiteraard... jij bent de VAR, scheidsrechter en de hele mikmak... Ik spreek je niet tegen. Er was even verwarring hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dan neem ik dat mee voor een volgende keer
Laten we nu maar gewoon het echte eeinde aanhouden, dan geldt voor iedereen hetzelfde
Doe normaal, ligt aan ons brein voor nu.quote:
Geen strafschoppen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:55 schreef shiitake het volgende:
Ik begrijp dus stand inclusief strafschoppen? Dus die tellen ook allemaal mee?
Dus bijvoorbeeld 0-0 na 90 minuten inclusief verlenging en Nederland wint daarna met 5-4 strafschoppenserie. Dan is de goede eindstand 5-4?
Heb ik het zo goed begrepen?
Ah duidelijk. Dank je. Dan ga ik het lijstje invullen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen strafschoppen.
Stand na verlenging. (en @:D. ja het is meestal na 90 minuten in pooltjes. Maar dit is ook wel eens leuk)
Uit de file:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bij die vragen... moet ik daar doelpunten in nummers invullen of de landen?
Meeste doelpunten?
Minste doelpunten?
Meeste doelpunten tegen?
Edit: Never mind, heb er wat van gemaakt![]()
Pfff dat wist ik zelf ook welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Uit de file:
Welk land maakt de meeste doelpunten? (1 punt)
Welk land scoort het minste? (1 punt)
Welk land krijgt de meeste doelpunten tegen zich? (1 punt)
Nou danquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pfff dat wist ik zelf ook wel
Al is "Welk land maakt de meeste doelpunten" natuurlijk gewoon dezelfde vraag als "welk land krijgt de meeste doelpunten tegen"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Uit de file:
Welk land maakt de meeste doelpunten? (1 punt)
Welk land scoort het minste? (1 punt)
Welk land krijgt de meeste doelpunten tegen zich? (1 punt)
Ben benieuwd naar een uitleg waarin je gelijk hebtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Al is "Welk land maakt de meeste doelpunten" natuurlijk gewoon dezelfde vraag als "welk land krijgt de meeste doelpunten tegen"
Het gaat om 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar een uitleg waarin je gelijk hebt
Als het om 1 wedstrijd gaat zou ik de vraag niet stellen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat om 1 wedstrijd.
Dus de tegenstander van het land wat de meeste doelpunten maakt is automatisch het land met de meeste doelpunten tegen.
1 puntje voor @Zorroquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef Zorro het volgende:
Overigens valt dit doelpunt volgens mij op een prima moment
Ik bedoel, iedere ploeg speelt 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als het om 1 wedstrijd gaat zou ik de vraag niet stellen natuurlijk
Alleen de teams die uitgeschakeld worden spelen 1 wedstrijd hequote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoel, iedere ploeg speelt 1 wedstrijd.
Als bv Denemarken hier 5x scoort, dan heeft Wales er 5 tegen.
Hoe moet een andere ploeg meer tegenkrijgen zonder dat de tegenstander er meer maakt?
Dus het feit dat ik de bonusvragen ook geinterpreteerd heb als "alleen deze ronde" aangezien we nu alleen deze ronde gingen invullen klopt niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de teams die uitgeschakeld worden spelen 1 wedstrijd he
Hoe dan ook, tijd van het doelpunt staatquote:
Puntje voor @Dquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Zorro het volgende:
Was helemaal geen rood, hoogstens geel.
Scheids verneukt mijn pool
Eensquote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef D. het volgende:
Tussenstand
engine 32
Zorro 30
shiitake 30
mazaru 30
oma-Nijn 28
cafca 27
Deisyy 26
D. 25
Gast_op_Afstand_GOA 24
chufi 18
Echt? Ik schaam me bijna dat ik had voorspelt dat NL zou verliezen.quote:
Bijna?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Ik schaam me bijna dat ik had voorspelt dat NL zou verliezen.
Ben je gek. Ik had het ook gezegd, maar opa had er vertrouwen in.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kunt je beter schamen dat je voorspeld hier met een t schrijftquote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had me ff gedmd dan had ik het stiekem aangepastquote:Op zondag 27 juni 2021 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt je beter schamen dat je voorspeld hier met een t schrijft
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt je beter schamen dat je voorspeld hier met een t schrijft
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik dacht laat maar gaan.
Ze moet haar naam ook iedere dag door de shredder laten halen..en nog niet goed
Dat kan niet meerquote:Op maandag 28 juni 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Kutzooi....
Dat gelijkspel beviel me beter
Wel. Uitslag inclusief verlenging is het hier en strafschoppen telden niet mee. Zo heb ik het begrepen. Dus gelijkspel is mogelijkquote:
Iedereen begreep iets andersquote:Op maandag 28 juni 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel. Uitslag inclusief verlenging is het hier en strafschoppen telden niet mee. Zo heb ik het begrepen. Dus gelijkspel is mogelijk
Wij waren ietwat van slag ja.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wel. Uitslag inclusief verlenging is het hier en strafschoppen telden niet mee. Zo heb ik het begrepen. Dus gelijkspel is mogelijk
Nog een goalquote:Op maandag 28 juni 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, ik kon pas vanaf de tweede helft kijken, maar er gebeurt van alles in ieder geval.
Dat zeker!quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:56 schreef D. het volgende:
Tussenstand
engine 34
Zorro 33
mazaru 33
shiitake 31
oma-Nijn 30
cafca 29
Deisyy 27
Gast_op_Afstand_GOA 26
D. 25
chufi 18
Niks ontvangenquote:
Ja zeg, ik zal daar een beetje de concurrentie wijzer maken zeker.quote:
Kon het proberenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zal daar een beetje de concurrentie wijzer maken zeker.
Nou vooruit dan: Alles 3-3 en strafschoppen.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan: Alles 3-3 en strafschoppen.
Ow, dan ging er kennelijk iets mis bij PM versturen, maar zal alles aanpassen naar 3-3quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit dan: Alles 3-3 en strafschoppen.
Ssssst niet verklappen, dit was een schijnbeweging.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan ging er kennelijk iets mis bij PM versturen, maar zal alles aanpassen naar 3-3
Ow, een schwalbe?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ssssst niet verklappen, dit was een schijnbeweging.
Oh bedankt voor de reminder. Beetje druk in m'n hoofd, dus was het compleet vergeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:10 schreef D. het volgende:
Van @:shiitake heb ik nog niets ontvangen
Van @:Gast_op_Afstand_GOA ook niet, maar die is traditiegetrouw altijd wat aan de late kant![]()
Geen probleem, dacht dat je wellicht een GoA'tje deedquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de reminder. Beetje druk in m'n hoofd, dus was het compleet vergeten.
Graag naar eer en geweten beantwoorden:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Geen probleem, dacht dat je wellicht een GoA'tje deed
net als met het bier 3 minuten over tijdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Graag naar eer en geweten beantwoorden:
GoA is:
A. Veels te vroeg
B. Perfect op tijd
C. Te laat
Tssss.....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
net als met het bier 3 minuten over tijd
D. None of the abovequote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Graag naar eer en geweten beantwoorden:
GoA is:
A. Veels te vroeg
B. Perfect op tijd
C. Te laat
Eer en geweten stond er...quote:
Als er 'nog net op tijd' had gestaan had ik die optie gekozenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eer en geweten stond er...![]()
eejjjjjjjjquote:En dan gewoon een beetje schaamteloos jezelf promoten
Ja had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Geen probleem, dacht dat je wellicht een GoA'tje deed
Nee, nee... die mogen niet. Nog 1tje voor Spanje en dan klaarquote:
Nu wel dusquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:00 schreef engine het volgende:
Had liever doelpunt van Zwitserland gezien. Het is nog niet echt spannend.
Ja leuk! Ben benieuwd.quote:
ftfyquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:53 schreef shiitake het volgende:
Wie weet zo tijdens het penalty's kijken bierproeven?
Ik heb het alleen nooit geprobeerd met miljoenen kijkersquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:55 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het nooit, hoe moeilijk is het nou helemaal om die bal met een beetje kracht boven het midden en enigzins in de hoek te schieten? Dan is het altijd goal.
Zelfs ik kon dat toen ik nog voetbalde, dan moeten zij dat toch helemaal kunnen?
Daarom zijn zij beter dan ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het alleen nooit geprobeerd met miljoenen kijkers
Dat valt me nou tegenquote:
Ja en gewoon de gedachte "wat als ik mis".quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zijn zij beter dan ik.
Ik geloof ook niet dat je daar mee bezig bent op dat moment. Wel met de mensen in het stadion, maar niet wat er op TV kijkt
Deze wedstrijd dan. Daarna mogen ze er wel uit. Moet er ook niet aan denken dat België het EK wint.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, jammer voor de Belgen, maar wel terecht.
Het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:02 schreef D. het volgende:
Tussenstand
engine 36
Zorro 36
mazaru 34
shiitake 33
oma-Nijn 30
Gast_op_Afstand_GOA 29
cafca 29
Deisyy 28
D. 27
chufi 20
Even afwachten welke ik goed heb, dan doop ik die wel omquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bonusvragen van 10 punten zouden nog kunnen helpen.
quote:
Neequote:
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Bedankt voor het continue bijwerken van de stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |