SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Budapestenaar op 20-06-2021 19:41:50 ]
Matigquote:
Ja gooit die er weer van die rauwe babi pangang inquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gooit die er weer van die rauwe babi pangang in
Ken ik nietquote:Op zondag 20 juni 2021 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb van de week het liedje "Fuifje" voor het eerst gehoord ( uiteraard in Brabant). Lig helemaal in een deuk nu ik de tekst versta![]()
Ja het is wel zo'n irritant liedje dat daarna in je hoofd blijft hangenquote:Op zondag 20 juni 2021 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ken ik nieteven luisteren. Ik ga daar spijt van krijgen...
Ik hoop van nietquote:Op zondag 20 juni 2021 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is wel zo'n irritant liedje dat daarna in je hoofd blijft hangen
quote:
Is de schuld van de Kwiwistanen hoorquote:
Waar haal je die mierikswortelprut waar je het over had?quote:
Bij mij om de hoek.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar haal je die mierikswortelprut waar je het over had?
Hongaars winkeltje/avondwinkelquote:Op zondag 20 juni 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mierikswortelprutwinkeltje om de hoek zitten?
Oooh vet, ik ben altijd wel op zoek naar dat soort winkels, ken je die Britse winkel nog in Den Haag centrum?quote:
Bij een Poolse supermarkt in Puttenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar haal je die mierikswortelprut waar je het over had?
De Marks & Spencer foodhall?quote:Op zondag 20 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh vet, ik ben altijd wel op zoek naar dat soort winkels, ken je die Britse winkel nog in Den Haag centrum?
Denk dat ik wel weet welke je bedoeld, dichtbij het station? Nooit geweest volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh vet, ik ben altijd wel op zoek naar dat soort winkels, ken je die Britse winkel nog in Den Haag centrum?
Zat ook ooit een Britse winkel aan de oudegracht in Utrecht, Limetree&Hamilton, verkochten echt van alles..maar opeens was ie geslotenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belgisch Putte? Ooh wacht op de Veluwe natuurlijk.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij een Poolse supermarkt in Putten
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belgisch Putte? Ooh wacht op de Veluwe natuurlijk.
Volgens mij nog een andere, beetje oubollig en kleine winkel was het, lag een beetje terug van de straat ook en ze hadden er 365/52 kerstballen te koopquote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Marks & Spencer foodhall?![]()
Die mis ik nog elke dag
Túró Rudiquote:Op zondag 20 juni 2021 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Weet nog dat ik een keer van Buda iets moest kopen wat hij superlekker vond ik vond het niet zo superlekker.Iets met chocolade en yoghurt
O, die ken ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij nog een andere, beetje oubollig en kleine winkel was het, lag een beetje terug van de straat ook en ze hadden er 365/52 kerstballen te koop
Ja ik ook, ik neem elk onbekend potje of flesje wel mee danquote:Op zondag 20 juni 2021 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet welke je bedoeld, dichtbij het station? Nooit geweest volgens mijOp vakantie duik ik wel altijd graag de supermarkt in.
Ik trap er niet nog een keer inquote:Op zondag 20 juni 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Túró Rudi![]()
Die met caramel is wel lekker![]()
Irritant is dat, zou bijna zelf een Britse winkel beginnen.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zat ook ooit een Britse winkel aan de oudegracht in Utrecht, Limetree&Hamilton, verkochten echt van alles..maar opeens was ie gesloten
Leuk ! Doen! Kom ik je wel helpenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant is dat, zou bijna zelf een Britse winkel beginnen.
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Supermarkten in andere landen![]()
In Rusland de meest bijzondere fles water gekocht die ik kon vinden. Bleek bremzout
Doe danquote:Op zondag 20 juni 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto!quote:Op zondag 20 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat ik de tofste supermarkt in Armenie heb gezien, alleen de buitenkant al
Doe het.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Supermarkten in andere landen![]()
In Rusland de meest bijzondere fles water gekocht die ik kon vinden. Bleek bremzout
Precies, beetje al-hambra-esque ofzo 🤔quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Japanse supermarkten zijn echt helemaal te gek, kun je kiezen uit 750 soorten suiker of daar liggen er pratende plastic dinosauriërs tussen de kunstig gesneden mango's, of ze draaien Duitse oorlogsmarsmuziek bij het brood, keer een levende kreeft gekocht daar in een opwelling ook terwijl ik daar voor het ontbijt was
Huisje in Spanje staat vrij dicht bij het Al-Hambra, nog niet geweest.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies, beetje al-hambra-esque ofzo 🤔
Oh wat leuk! Wanneer ga je wel?quote:Op zondag 20 juni 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisje in Spanje staat vrij dicht bij het Al-Hambra, nog niet geweest.
Yep, John mijn homovriend was er meer dan panisch voor, ik had hem in bad gedaan, vond John niet zo tof, die bleef maar gillenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met die kreeft heb je nog de nodige avonturen beleefd toch?
Nee een echte supermarkt! Heel modern van binnen Net de Yerevan foto's weggeklikt want ik wil weerquote:
Tja, zou volgende week maandag kunnen gaan, of over een paar weken, dat is al wel half half afgesproken geloof ik.quote:
Oh leuk !quote:Op zondag 20 juni 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja, zou volgende week maandag kunnen gaan, of over een paar weken, dat is al wel half half afgesproken geloof ik.
Ok, ik ga meequote:Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mijn "vakantie" gaat zich beperken tot Schotland denk ik, maar zal wel einde zomer worden ergensnog ff hoe en wat ook.
Serieus?quote:
Mocht je echt serieus zijn, dan ok, lachen, hahahaquote:Op zondag 20 juni 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mis het kutweer daar wel erg hoor
"Ha kijk weer een parkeerplekje"quote:Op zondag 20 juni 2021 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mocht je echt serieus zijn, dan ok, lachen, hahaha![]()
Al Hambra is de levende hel op aarde.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huisje in Spanje staat vrij dicht bij het Al-Hambra, nog niet geweest.
Hahahaquote:
Gaan we ook naar Cullodenquote:
Mijn zusje was er van de week, bijna geen toeristen, dat scheelt wel denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al Hambra is de levende hel op aarde.
Nice! Gaan we kijken waar onze voorouders brave gevochten hebbenquote:
Welkom terug.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
De middag en avond duurde wat langer dan verwacht. Wel lekker gegeten bij vrienden
Old Man of Storr beklimmenquote:Op zondag 20 juni 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
En naar Glencoe, en Fort William en Skye
De leven begint weer een beetje terug te komenquote:Op zondag 20 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
De middag en avond duurde wat langer dan verwacht. Wel lekker gegeten bij vrienden
Oehhh..vet, en naar Fairy mountainquote:
Loch Ness vond ik een beetje meh destijds, dus geen must voor mijquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, John mijn homovriend was er meer dan panisch voor, ik had hem in bad gedaan, vond John niet zo tof, die bleef maar gillen![]()
Had ook een dekentje voor hem gemaakt, zat ik ermee op de bank TV te kijken, John weer gillen
Wel leuk om een grote vin op een stuk drijfhout in de water te pleuren.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Loch Ness vond ik een beetje meh destijds, dus geen must voor mij
Went snel genoeg weer.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De leven begint weer een beetje terug te komen
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om een grote vin op een stuk drijfhout in de water te pleuren.
Dat liep een keer vreselijk uit de hand daar, ik had het plan opgevat om geen drank in het huisje te hebben om in de vroege ochtenden een beetje fit te zijn maar toen kwamen mijn drinkmaatje en ik erachter dat die 50 flessen in dat ene keukenkastje geen water was maar sake, na een half uur stonden we op het dak te dansen en te zingenquote:Op zondag 20 juni 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Soort Hangover meets Uitstraling dit
Toen zat ik in Boedapest waarschijnlijk met een kopje koffie op de bankquote:Op zondag 20 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat liep een keer vreselijk uit de hand daar, ik had het plan opgevat om geen drank in het huisje te hebben om in de vroege ochtenden een beetje fit te zijn maar toen kwamen mijn drinkmaatje en ik erachter dat die 50 flessen in dat ene keukenkastje geen water was maar sake, na een half uur stonden we op het dak te dansen en te zingen
Ook lekker op zijn tijd.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen zat ik in Boedapest waarschijnlijk met een kopje koffie op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |