abonnement Unibet Coolblue
pi_199979721
Ik werk sinds een paar maanden bij een thuiszorgorganisatie in de fasc. dienst (laagste salarisschaal FG 10). Wegens drukte ben ik gevraagd de komende maanden een van de fascilitaire afdelingshoofden te vervangen bij afwezigheid (FG 50) en alle administratieve dingen op te pakken voor de afdeling fascilitair.

Dit is een nieuwe functie waar nog geen profiel voor bestaat en ze willen eerst gaan kijken hoeveel werk dit is voor ze er een functiewaardering aan vast gaan hangen. Tot die tijd krijg ik mijn eigen salaris betaald, ik vind dit nogal weinig voor de taken die ik op moet gaan pakken. (aansturen groep medewerkers bij afwezigheid hoofd, kwaliteitscontroles, roosteren 75 medewerkers, aanspreekpunt bij problemen, bestellingen doen, complete administratie). Ik heb de ervaring en de scholing hiervoor, maar ik vind het nogal een verschil het schoonmaken van de centrale keuken of dit werk. Er staat niks in de CAO hierover, maar ik vind mijn huidige salaris (12 euro bruto) belachelijk weinig voor dit nieuwe werk.

In hoeverre kan ik iets eisen ?
  zondag 20 juni 2021 @ 18:33:05 #2
338319 ZarB
Piña colada
pi_199979886
Als je taken gaat waarnemen van afdelingshoofden kun je prima daarnaar verwijzen. Fwg 10 of fwg 50 vind ik nogal een verschil. Ze willen gewoon een heel goedkope kracht inzetten. daar moet je je dus niet voor laten gebruiken. En "er is nog geen functie voor" betekent dus ook niet dat ze je gewoon doodleuk in 10 hoeven door te betalen. Wat een uitbuiters zeg.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 20 juni 2021 @ 18:42:05 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_199980074