Zo blij voor jequote:Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En ik denk wel dat het geholpen heeft. Nu merk ik zelf tijdens het werk nog weinig voordeel (eigenlijk ben ik net te vroeg gestopt met de studie als je kijkt naar de inhoud en toepasbaarheid van de vakken. Soms merk ik dat ik bepaalde dingen wel snel begrijp of de reden waarom we dingen doen al enigszins kan raden. ) maar ze vinden de mindset om te willen leren/ontwikkelen heel belangrijk. Dus mijn hele achtergrond past daar wel goed in.
Ik heb inderdaad thuis nog wel wat gegeten.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.
Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Ja hoor. Appel (lekker) peer (voegt niet zoveel toe), mango, frambozen en aardbeien. Sinaasappel maar dat was voor poeder. Vast nog wel meer, want als ik iets droog doe ik er ook vaak wat fruit bij wat er ligtquote:Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zóoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.
@:Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bentquote:Op zondag 20 juni 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd...meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef sigme het volgende:
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.
[ afbeelding ]
Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent
Dit overkwam mij net ook bijna. Serieusquote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Sorry LS
Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg
Oepsss! Hopelijk met niet al teveel extra kosten dan.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt hebdus maar even omboeken dan....
#bijnazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |