abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199972900
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199973139
Leuk paddenstoeltje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199973164
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.

Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199973191
Ja zeg, wil ik op allerlei reageren zitten jullie hier al te zwammen :o :D
Mooiii sigme!

En
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja hè O+

En ik denk wel dat het geholpen heeft :Y . Nu merk ik zelf tijdens het werk nog weinig voordeel (eigenlijk ben ik net te vroeg gestopt met de studie als je kijkt naar de inhoud en toepasbaarheid van de vakken. Soms merk ik dat ik bepaalde dingen wel snel begrijp of de reden waarom we dingen doen al enigszins kan raden. ) maar ze vinden de mindset om te willen leren/ontwikkelen heel belangrijk. Dus mijn hele achtergrond past daar wel goed in. :)
Zo blij voor je O+ *G* en dat je dooT bent na je werkdag is logisch natuurlijk.
pi_199973211
Ik vond die link van @AnneX voor je balkonvloer mooiiii @Barreltje
Kan je over alles goed met je ouders praten?
pi_199973228
Vlindertje je hebt toch geen rib gekneusd?

En Kaatje geen vervelends overgehouden aan de te lange fietstocht?
pi_199973245
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd... :D meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden :')
pi_199973251
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.

Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Ik heb inderdaad thuis nog wel wat gegeten.

Vond het vrij armoedig, er waren 2 jarigen in de zaal en broer en schoonzus waren feestvarkens. Kwamen 3 serveersters met ieder een bordje, daarop een waterglas waarin zo’n vuurwerkding zat. Steek dan zoiets in een klein taartje
We have far more in common than that which devides us..
pi_199973264
Zo. Lekker volgezwamt hier.
Ik ga eens lekker in bad, een bedwas de was instoppen en straks nog ff gym/crossen.

Verder niks O+
oh ja een pianolesje... impossible heet het liedje. Nou... het spelen op zich ook _O- uitdaging galore O+
pi_199973286
Correctie op de Vliegerdag op Schev. : dat was 20 julij 8)7

Ja, @Blues of je hebt er een enorme behoefte aan…anders is het wel eens leuk om een stapje terug te doen en te kijken wat er gebeurt. 😎
pi_199973413
Ja, dat snel afspreken komt ook vaak uit mijn koker. Wel lang geleden bij iemand eens bedacht..kom jij nu maar eens met een voorstel na al het geregel van mijn kant. Toen kreeg ik met mijn verjaardag (half juli) op de kaart “ik neem snel contact op voor een afspraak. Datzelfde stond op de kerstkaart en de volgende verjaardagskaart 😉 dame nooit meer gezien.

@Blues, lijf doet best pijn, knieën weet ik, maar nu ook de polsen. Maar ik ga zo wel even naar intratuin om het balkon wat bloemiger te maken
pi_199973907
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zóoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.

@Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
pi_199974122
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zóoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.

@:Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
Ja hoor. Appel (lekker) peer (voegt niet zoveel toe), mango, frambozen en aardbeien. Sinaasappel maar dat was voor poeder. Vast nog wel meer, want als ik iets droog doe ik er ook vaak wat fruit bij wat er ligt
pi_199974192
En grappig. Zet net FB aan val in een "gender reveal" party van mijn achternicht in Australië. Ze krijgen een 2e dochter. Was een eenvoudig feestje, Familie en vrienden op de bank, en de ouders prikten een ballon open.
pi_199974229
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.

Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 20 juni 2021 @ 13:39:43 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199974284
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd... :D meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden :')
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 juni 2021 @ 13:40:18 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199974296
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef sigme het volgende:
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.
[ afbeelding ]

Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199974437
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent :+
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.
Dat gaat niet stuk op deze manier, alleen ik neem altijd initiatief. En nu eens niet.
Heb ook geen schreeuwende behoefte om ze live te zien, spreek ze regelmatig per app of telefoon.

1 ouder stel die g al kent vanaf de jaren 70. Die ga ik wel ff benaderen voor een date als we alle 4 een chip hebben. Die zijn belangrijk maar ook daar hebben we volop app en belcontact mee.
Is de vriend die mentaal ziek is/was en hulp vroeg aan profs en aan g ;( O+
Gaat gelukkig beter met m!

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 20-06-2021 13:58:03 ]
pi_199974458
Badje was weer heerlijk. Nu even voor t sporten opdrogen in de zon want prima tempje.

En wat een tyfus herrie weer vanaf bet circuit :%
pi_199974766
Sorry LS

Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg :D
pi_199974981
Middag!
Lekker gezwommen (volgende week laatste keer voor de zomer :D ), twee wasmachines gedraaid die nu buiten hangen te wapperen, asperges gekocht, gespeeld met mijn vacumeermachine en tussendoor liefde van opvangpoes kopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 juni 2021 @ 14:29:50 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199975020
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Sorry LS

Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg :D
Dit overkwam mij net ook bijna. Serieus _O-
Spoilers!
  zondag 20 juni 2021 @ 14:44:27 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199975261
8)7

ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt heb :o dus maar even omboeken dan.... 8)7 #bijnazen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 20 juni 2021 @ 14:52:06 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199975353
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
8)7

ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt heb :o dus maar even omboeken dan.... 8)7 #bijnazen
Oepsss! Hopelijk met niet al teveel extra kosten dan. :o
  zondag 20 juni 2021 @ 15:02:14 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199975509
netflix gefixt :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: