SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
jij niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
op werk, in het buitengedeelte hebben weook veel ratten. Elke keer collegas weer gillen
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?
dat soort springt nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En roepen al hun vriendjes erbij.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat soort springt nietzie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSCquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor ratten en muizen schrik i niet zo snel
ja spinnen vind ik verschrikkelijk, geef ik ook gewoon toequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSC
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooienquote:
Heeft mijn zus een keer gehad, zat dikke spin op het plafond, ze sloeg mis en toen viel hij in haar shirtje, was de eerste keer dat ik tieten zag.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooien
Hij is gekomen
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast. ik vertrouw er niet opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.
Tupperware?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallen
om ze te pletten?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.
misschien een leuk filmpje voor ontspanning danquote:
ik klik nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
misschien een leuk filmpje voor ontspanning dan
Ook ooit iets dergelijks gehad, waarbij inderdaad gelijk het shirt uitging.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft mijn zus een keer gehad, zat dikke spin op het plafond, ze sloeg mis en toen viel hij in haar shirtje, was de eerste keer dat ik tieten zag.
Geweldige film.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
misschien een leuk filmpje voor ontspanning dan
Sindsdien loop ik altijd met een nepspin op zak.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ook ooit iets dergelijks gehad, waarbij inderdaad gelijk het shirt uitging.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sindsdien loop ik altijd met een nepspin op zak.
mja ze hangen aand e buitenkant dus dan moet ik die swiffer naar beneden gooienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Werkt op de vloer maar ook op muren en ongetwijfeld ramen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik stond een keer met een bedrijfsleider in een ruimte waar een camera hing. zag ook beestje in mijn blouse dus ik in alle paniek het uittrekken die man schreeuwen dat ik het aan moest houden
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik stond een keer met een bedrijfsleider in een ruimte waar een camera hing. zag ook beestje in mijn blouse dus ik in alle paniek het uittrekken die man schreeuwen dat ik het aan moest houden
Kan je er niet bij vanaf je balkon? Of als je het raam openzet? Want deze tactiek werkt echt goed en ze zijn gelijk dood dus ze rennen niet over de steel naar je handen ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ze hangen aand e buitenkant dus dan moet ik die swiffer naar beneden gooien
via het balkon ze dood drukken tegen het raam zo van de buitenkant?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je er niet bij vanaf je balkon? Of als je het raam openzet? Want deze tactiek werkt echt goed en ze zijn gelijk dood dus ze rennen niet over de steel naar je handen ofzo.
idd een kleintje vergeleken met wat bij jou voor het raam hangtquote:
En zilvervisjesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
Spinnen zijn nuttig. Die zal ik niet gauw doodmaken. Vooral niet als ze aan de buitenkant zitten.
Het enige wat ik wel doodmaak, in huis, is een mug en een strontvlieg.
Blij dat er geen strontspinnen bestaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
Spinnen zijn nuttig. Die zal ik niet gauw doodmaken. Vooral niet als ze aan de buitenkant zitten.
Yep. Dat zou ik proberen. Al zou ik deze denk ik laten zitten en wel raam open durven laten. Denk niet dat deze naar binnen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via het balkon ze dood drukken tegen het raam zo van de buitenkant?
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailand
ja zie ze vrijwel nooitquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailand
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :pquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Dat zou ik proberen. Al zou ik deze denk ik laten zitten en wel raam open durven laten. Denk niet dat deze naar binnen komen.
Ik ben als kind fobisch geweest voor spinnen. Dat ging vrij ver, tot ik ook witte muren eng begon te vinden enzo. Behandeling voor gehad toen en ben er redelijk overheen gekomen. Maar als ik zo'n dikke grote zwarte tref dan ben ik nog wel echt zo bang dat ik niet ga klooien met bekertjes enzo, dan moet ie gewoon dood.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
nee dat doet ie niet.... tenzij je bitterbal heetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :p
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.
Denk dat er buiten meer voor hem te halen valt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :p
Hier had een handige spin van de week een web in m'n achterdeur gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !
knap want die Golden Orb bouwt zijn web meestal hoger in de boom. ik ben hem dacht ik in cambodja tegengekomenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.
en het web was nog heel nadat je erin gelopen wasquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus wel
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had een handige spin van de week een web in m'n achterdeur gemaaktdus ik stap naar buiten...
kuttopicquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Neeeee!!! Ik krijg echt rillingen bij het idee
Nee hoor, zeker vier gezien op hoofdhoogte, voordeel is wel dat ik die niet echt eng vind.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
knap want die Golden Orb bouwt zijn web meestal hoger in de boom. ik ben hem dacht ik in cambodja tegengekomen
Ik was echt helemaal gek geworden denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus wel
Het was niet veel en hij moet hem snel gemaakt hebben, maar je staat dan wel even je haar af te tasten naar de spin.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Ja echt !quote:
Die houden zich stil dan, tot je slaapt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was niet veel en hij moet hem snel gemaakt hebben, maar je staat dan wel even je haar af te tasten naar de spin.
Kan ook van onderwerp veranderen 🤔quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is een doekje knopje voor
dus ik zat met mijn koptelefoon serie te kijken en zag iets op de vloer wegrennen, ik dacht nee heh, een muis ik heb een muis.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
En dan eten ze m'n zilvervisjes opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die houden zich stil dan, tot je slaapt.
Lul!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
weinig kut in dit topic andersquote:
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Wtf ! Zo groot als een muis? En die heb je zomaar opgepakt en over een muur geflikkerd? Hahaha, ok..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dus ik zat met mijn koptelefoon serie te kijken en zag iets op de vloer wegrennen, ik dacht nee heh, een muis ik heb een muis.
Dus sherlockholmes ging op zoek en daar zat ie hoor, een vette spin bijna zo groot als een muis.
Die heb ik met keukenpapier opgepakt en bij de marokaanse buurman in de tuin gegooid, probeer het daar maar. Bij die lelijkert.
ze kruipen in alle openingen behalve je mondquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.
Kruipen ze vaak in je oor.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
ze kruipen in alle openingen behalve je mond
quote:
voor rotterdam staat die 2340 geplandquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh damn, die grote bui is er al bijna, is hier opeens allemaal aan het flitsen, dacht dat die pas vannacht zou komen
een muis lijkt groter door die staart, deze spin was had op zeker een lichaam van 2 centimeter, zo lelijk dat het weer mooi werd, maar ik heb hem niet geslagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf ! Zo groot als een muis? En die heb je zomaar opgepakt en over een muur geflikkerd? Hahaha, ok..
Oeh hier ook bijna als ik buienradar mag geloven.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh damn, die grote bui is er al bijna, is hier opeens allemaal aan het flitsen, dacht dat die pas vannacht zou komen
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Schijnt alleen in Rotterdam regelmatig voor te komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat we x aantal spinnen eten is dus een fabel, blaas maar eens naar een spin, vindt ie niet leuk.
Je hebt geen Disney+ toch? Loki is leuk.quote:
Ja lijkt me ook vetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:10 schreef christmastsunami het volgende:
zeg eh, waarom krijg ik geen onweer, ik heb wel zin om eens lekker in de flitsen te gaan zitten.
Witte stroboscoop flitsenquote:
Ja ik zag een teaser.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt geen Disney+ toch? Loki is leuk.
Buienradar geeft hier voor straks 93 mm/u aanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En heel veel meer noodweer hoeft niet hier hoor.
Nee misschien dat ik het later nog neem. Anders heb ik zo drie diensten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die had ik graag gezien ja. Ik vond Loki in de Marvel films echtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n binnenstad is al overspoeld met poep.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buienradar geeft hier voor straks 93 mm/u aan
Wachten tot 'ie af is en dan de gratis maand nemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee misschien dat ik het later nog neem. Anders heb ik zo drie diensten.
Je woont in een shitholequote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n binnenstad is al overspoeld met poep.
Kakmaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n binnenstad is al overspoeld met poep.
Kerel woonde serieus in de door poep overspoelde straat.quote:
in Almelo is er altijd wat te doenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Zaailingen staan onder een tafeltje, ze mogen best een beetje water maar als het net zulke hagel wordt als gister dan overleven ze het niet. En had net vandaag het tafeltje er weer afgehaald want niet zoveel felle zon dus geen kans op verbrande blaadjes. Het tuinleef, altijd wat te doen.
Jullie praten in ieder geval grappig.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
in Almelo is er altijd wat te doen
@Amaranthaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:28 schreef christmastsunami het volgende:
Kom we gaan naar drenthe kijken of de stoplichten echt werken.
Is dat niet bijna hetzelfde?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Natuurlijk ligt Almelo in Overijssel. als je dat niet weet, moet je maar weer terug naar de basisschool
Voor mij is dat gewoon allemaal Achterhoek, geen idee welke provincie daar bij hoort.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Natuurlijk ligt Almelo in Overijssel. als je dat niet weet, moet je maar weer terug naar de basisschool
"Ver weg"quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is dat gewoon allemaal Achterhoek, geen idee welke provincie daar bij hoort.
Nee, Almelo is Twente, Ermelo is Gelderland (Veluwe)quote:
Bijna hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, Almelo is Twente, Ermelo is Gelderland (Veluwe)
Dat is Almelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog.
Maar bedoel waar ze de o zo grappig lang uitspreken.
Cute!!!!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
inderdaad.
Jammer dat @:Trevland niet meer hier komt, die kwam ook uit een dorp, weliswaar achterhoek, waar ze ook de lange oooooooooooooooooooo hebben.
Ooit een meet bij hem thuis gehad. Gewoon meer koeien dan inwoners daar
Ermelo ben ik nu vlakbij en is idd geen Twente.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, Almelo is Twente, Ermelo is Gelderland (Veluwe)
i can dig itquote:Op zondag 20 juni 2021 00:46 schreef Flory het volgende:
Het regent hier al uren![]()
Echt heerlijk om naar te luisteren, behalve dan de goot ergens die het niet aankan, dan klinkt als een waterval en daar moet ik steeds van plassen![]()
Onweer ook, maar slechts wat gedonder en flitsen op 10 minuten.
Maar heerlijk afgekoeld
quote:Op zondag 20 juni 2021 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
i can dig it[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja heerlijk dat het weer wat koeler is.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:46 schreef Flory het volgende:
Het regent hier al uren![]()
Echt heerlijk om naar te luisteren, behalve dan de goot ergens die het niet aankan, dan klinkt als een waterval en daar moet ik steeds van plassen![]()
Onweer ook, maar slechts wat gedonder en flitsen op 10 minuten.
Maar heerlijk afgekoeld
Hoi Shii!quote:Op zondag 20 juni 2021 00:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat het weer wat koeler is.
Ja voor mij ook hoor. Liever rond de 20 dan rond de 30 graden.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoi Shii!![]()
Ja de afkoeling is voor mij erg welkom, ik functioneer niet zo best boven de 23 ofzo
Zeker weten!quote:Op zondag 20 juni 2021 01:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja voor mij ook hoor. Liever rond de 20 dan rond de 30 graden.
Oh ja, herkenbaar. Soms zijn die ouderwetse ramen die je opent met zo'n zwengel veel handiger dan dat alles automatisch gaat.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker weten!
Vooral door die hitte had ik ook nog spontaan een kapot autoraam gisteren![]()
Raam wilde niet meer dicht, maakte heul veul lawaai en bam niet meer op of neer te krijgen.
Ik naar de garage, afspraak maken voor vandaag wat er aan de hand was (mijn,lief had raam handmatig naar boven getrokken, maar zakte toch kleine beetjes steeds)
Toen ik thuiskwam en venster andere kant dicht wilde doen... Exact hetzelfde geratel bam en deed niks meer![]()
Auto staat nu sinds vanmiddag bij de garage, geintje van minstens 500 ¤ weer![]()
KUTHITTE!!!
Las inderdaad op het interwebs dat sommigen zelfs weer kiezen voor die oude draaidingen, maargoed mijn autootje is al mega oud en dan kun je zulke dingen verwachten.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaar. Soms zijn die ouderwetse ramen die je opent met zo'n zwengel veel handiger dan dat alles automatisch gaat.
Ah! Dan moet je dat er voortaan wel bij vermeldenquote:Op zondag 20 juni 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was een binnenkomst nacht
Alles OK?
quote:Op zondag 20 juni 2021 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! Dan moet je dat er voortaan wel bij vermelden![]()
Ik heb geloof ik her en der al drie keer gezegd dat ik ga slapen, dus nog maar een keer dan![]()
Slaap wel
Mooie dromen voor een mooi mens.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah! Dan moet je dat er voortaan wel bij vermelden![]()
Ik heb geloof ik her en der al drie keer gezegd dat ik ga slapen, dus nog maar een keer dan![]()
Slaap wel
Je bent zelf een mooi mensquote:
Nah, vind mezelf vooral vaak een ingewikkeld mens. Maar als andere mensen me ingewikkeld noemen ben ik het er niet mee eens.quote:
Mummies, die zijn pas ingewikkeld...quote:Op zondag 20 juni 2021 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, vind mezelf vooral vaak een ingewikkeld mens. Maar als andere mensen me ingewikkeld noemen ben ik het er niet mee eens.
Jij bent ook een mooi mens
Voor jou ook lieve Liesjequote:
ah Bitterdate 17903 was ook een faal?quote:Op zondag 20 juni 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor jou ook lieve Liesje
Nog even teruggelezen over de bitterdate, wat een gedoe voor een eerste date zeg [ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt hoor Liesje, maar dit gaat echt té moeizaam voor een eerste lekkere spontane date dus ik had waarschijnlijk hetzelfde besloten als @:bitterbal. Er komt vast wat beters langs, op terras, dateapp of Fok!![]()
quote:
Dat vind ik echt tof, dat je begrijpt wat ik bedoel en ik ben altijd advocaat van de duivel, of de mannen die zuurstofgebrek hebben geleden.quote:Op zondag 20 juni 2021 02:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor jou ook lieve Liesje![]()
Nog even teruggelezen over de bitterdate, wat een gedoe voor een eerste date zeg [ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt hoor Liesje, maar dit gaat echt té moeizaam voor een eerste lekkere spontane date dus ik had waarschijnlijk hetzelfde besloten als @:bitterbal. Er komt vast wat beters langs, op terras, dateapp of Fok!![]()
Dat nummer zegt me even niks, maar ik begreep dat de bitterdate van vandaag (alweer) niet doorgingquote:
was ook een random number, maar Ballie is ietwat ongelukkig qua datesquote:Op zondag 20 juni 2021 02:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat nummer zegt me even niks, maar ik begreep dat de bitterdate van vandaag (alweer) niet doorging
Vroeg johquote:Op zondag 20 juni 2021 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga met frisse tegenzin nu wel mijn bed opzoeken, Nachtmensen.
trustequote:Op zondag 20 juni 2021 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouja stel dat zo'n jongen ietwat zuurstof tekort kwam, dan nog had hij wel iets duidelijker mogen zijn, iets enthousiaster mogen reageren, uitleggen dat hij echt een ontzettende zalige bank had, waar hij zich toch echt het meest comfortabel voelt tijdens eerste date, hij zijn eigen muziek wilde draaien, zijn eigen koffie wilde drinken...quote:Op zondag 20 juni 2021 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik echt tof, dat je begrijpt wat ik bedoel en ik ben altijd advocaat van de duivel, of de mannen die zuurstofgebrek hebben geleden.Wij spreken na al die jaren wel ons portie bitterbals zo'n jongen natuurlijk niet, Ik walg bijna van mezelf vanwege deze nuance.
Nee stiekem niet,
Ja lekker, nu lig je nog eerder dan mijquote:Op zondag 20 juni 2021 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2021 02:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kan iedereen mij nu echt naar bed sturen dan?
Truste : *quote:Op zondag 20 juni 2021 02:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien kan iedereen mij nu echt naar bed sturen dan?
Precies die nuance, En ik vraag me af of precies die nuance hem gevraagd is. Een wat bedoel je precies.quote:Op zondag 20 juni 2021 02:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja stel dat zo'n jongen ietwat zuurstof tekort kwam, dan nog had hij wel iets duidelijker mogen zijn, iets enthousiaster mogen reageren, uitleggen dat hij echt een ontzettende zalige bank had, waar hij zich toch echt het meest comfortabel voelt tijdens eerste date, hij zijn eigen muziek wilde draaien, zijn eigen koffie wilde drinken...
Naja zoiets ofzo toch?
Zuurstof te kort?quote:Op zondag 20 juni 2021 02:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja stel dat zo'n jongen ietwat zuurstof tekort kwam, dan nog had hij wel iets duidelijker mogen zijn, iets enthousiaster mogen reageren, uitleggen dat hij echt een ontzettende zalige bank had, waar hij zich toch echt het meest comfortabel voelt tijdens eerste date, hij zijn eigen muziek wilde draaien, zijn eigen koffie wilde drinken...
Naja zoiets ofzo toch?
Mwa.. valt mee.quote:Op zondag 20 juni 2021 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Oh ik heb het hele bitterdate verslag gemist zie ik
quote:Op zondag 20 juni 2021 06:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zuurstof te kort?
Als je iemand al eens gezien hebt of viavia al een beetje kent kan thuis afspreken prima vind ik. Maar ga lekker naar een terrasje in de buurt, ga wandelen dan kun je altijd nog besluiten om thuis wat te drinken. Het leek er vooral op dat hij haar aan het lijntje hield en keek naar een shortcut om wat 'stapjes over te slaan'. Initiatief nemen en conreeter zijn had die jongen wel gesierd.
Legends say dat bitterbal bij CL te raden is gegaan vanmorgen i.v.m. rugklachten.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Is er nog nog een bitterdate geweest of is het afgeblazen omdat hij alleen maar wilde neuqcksecksen?
Dat zijn wel de betere hints. Een paar dates terug, ik zou na een paar dates bij haar (m'n date dus) "film gaan kijken". Letterlijk 5 minuten gezien voor we al op elkaar kropen.quote:Op zondag 20 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Precies. Als die kerel gewoon duidelijk was geweest en het volgende gedaan had was het allemaal goed gekomen
Blondie: “pssst bitterbal, heb je zin in hete snex bij mij op de bank?”
- bitterbal:Ik ben altijd in voor snex
Precies, vaker daten helpt wel.quote:Op zondag 20 juni 2021 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak het nou niet te groot.
Bittertje moet gewoon nog wat meer daten om keuzes te hebben en de goede van de slechte te kunnen scheiden.
Komt goed, zet de Fok sluizen open.
quote:Op zondag 20 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Precies. Als die kerel gewoon duidelijk was geweest en het volgende gedaan had was het allemaal goed gekomen
quote:Op zondag 20 juni 2021 06:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zuurstof te kort?
Als je iemand al eens gezien hebt of viavia al een beetje kent kan thuis afspreken prima vind ik. Maar ga lekker naar een terrasje in de buurt, ga wandelen dan kun je altijd nog besluiten om thuis wat te drinken. Het leek er vooral op dat hij haar aan het lijntje hield en keek naar een shortcut om wat 'stapjes over te slaan'. Initiatief nemen en conreeter zijn had die jongen wel gesierd.
Je vergeet liesje dat alles wat ik voorstelde niet geod was voor hem. En hij kwam ook niet met een tegenvoorstel behalve ja ik spreek alijd thuis afquote:Op zondag 20 juni 2021 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik echt tof, dat je begrijpt wat ik bedoel en ik ben altijd advocaat van de duivel, of de mannen die zuurstofgebrek hebben geleden.Wij spreken na al die jaren wel ons portie bitterbals zo'n jongen natuurlijk niet, Ik walg bijna van mezelf vanwege deze nuance.
Nee stiekem niet,
HOe was dat optreden?quote:Op zondag 20 juni 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Is er nog nog een bitterdate geweest of is het afgeblazen omdat hij alleen maar wilde neuqcksecksen?
quote:Op zondag 20 juni 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
quote:
ja film kijken is ook zo iets.quote:Op zondag 20 juni 2021 09:02 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere hints. Een paar dates terug, ik zou na een paar dates bij haar (m'n date dus) "film gaan kijken". Letterlijk 5 minuten gezien voor we al op elkaar kropen.![]()
Al is koken samen ook wel een aanrader en dan nog even op de bank hangen.
ja 1600quote:Op zondag 20 juni 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je vanmiddag weer aan het werk?
Dat zou concreeter moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja film kijken is ook zo iets.
heb vroeger een keer die fout gemaak, ik ging er heen om film te kijken. vroeg die jongen of ik bleef slapen. Ik denk waarom moet ik hier slapen, kan gewoon naarhuis toch![]()
was die gelijk geirriteerdman man man
Dus we gaan gewoon geen film meer kijken
Nou preciesquote:Op zondag 20 juni 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Echt hè, mannen willen altijd hun piel in je muis frotten, waarom zijn er niet meer beschaafde erudiete ridders tegenwoordig?
Weet je nog welke film het was?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb vroeger een keer die fout gemaak, ik ging er heen om film te kijken. vroeg die jongen of ik bleef slapen. Ik denk waarom moet ik hier slapen, kan gewoon naarhuis toch![]()
Dat voel je van te voren toch wel aan? Als iemand je al aankijkt of die je kleren van je lijf wilt rukken.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fucking vet.quote:
De derde date kun je dan wel leuke zusjesdingen gaan doenquote:Op zondag 20 juni 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minstens 2 dates geduld moeten ze hebben toch.
nee bij die jongen had ik dat dus niet door maar goed ook echt lang geleden.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:11 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat voel je van te voren toch wel aan? Als iemand je al aankijkt of die je kleren van je lijf wilt rukken.![]()
Anders gewoon gezellig/romantisch film kijken, kan ook. Maar dan is de hele mood ook anders. Wel een beetje bij de les blijven hoor bitter.
Ok, ik zal niet verder vragen.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij die jongen had ik dat dus niet door maar goed ook echt lang geleden.
Ja bedankt he, nu heb ik gelijk weer Ronnie Flex in mijn kopquote:Op zondag 20 juni 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De derde date kun je dan wel leuke zusjesdingen gaan doen
Wat een ratlike kut accent hebben die hebben die gasten toch hè, alsof Gargamel aan het zingen is.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedankt he, nu heb ik gelijk weer Ronnie Flex in mijn kop
Industrial hardcore.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor muziek is het? was je op tijd thuis voor de regen?
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Industrial hardcore.
Ik was een half uur binnen voor de regen los barste
Beetje r_AW of niet zo experimenteel?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Industrial hardcore.
Ik was een half uur binnen voor de regen los barste
Ligt aan je definitie van pleurisherriequote:
Het was 2 uur lang ophidian.quote:
Samen je haren vlechten enzo.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De derde date kun je dan wel leuke zusjesdingen gaan doen
Hoe is het met je rugquote:
Daar ken ik eigenlijk alleen de Butterfly VIP vanquote:Op zondag 20 juni 2021 10:21 schreef dud0r het volgende:
Het was 2 uur lang ophidian.met alleen maar z'n eigen nummers
Hij heeft wel meer dan dat gedaanquote:Op zondag 20 juni 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ken ik eigenlijk alleen de Butterfly VIP van
Ja ongetwijfeld, maar was mijn genre niet echt, maar die plaat is natuurlijk wat breder gegaanquote:
Zo koud is het niet en het gaat weer richting de 25+ vanmiddag.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
nou benieuwd wat het vanavond op werk doet met deze temperatuur
Nou ja, je blijft dan wel vruchtbaar, maar de bevalling haal je niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Zucht.
Op Facebook gaat het verhaal rond dat vrouwen onvruchtbaar worden na de coronaprik. De inenting zou zogenaamd slecht zijn voor de aanmaak van de placenta.
Is de rooie klats ook wat dunner.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nog hetzelfde maar de paracetamol doet z'n werk
Fijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Nog hetzelfde maar de paracetamol doet z'n werk
hier denk ik niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo koud is het niet en het gaat weer richting de 25+ vanmiddag.
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je blijft dan wel vruchtbaar, maar de bevalling haal je niet.
Nee las er net over op nu.nl maar daarin werd het dan ontkrachtquote:Op zondag 20 juni 2021 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Heb je dit ergens anders dan op Facebook gelezen?
Jawel hoor, bewolking begint hier nu ook al weg te trekken dus zal zo daar ook wel zijnquote:
Ja ik zie het net toevallig ook ja. https://www.nu.nl/coronav(...)baar-zo-zit-dat.htmlquote:Op zondag 20 juni 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee las er net over op nu.nl maar daarin werd het dan ontkracht
Doet me denken aan een mop waar sommige mensen van moeten kokhalzen.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lange makkelijke rooie sliert zonder krampjes.
Please do tellquote:Op zondag 20 juni 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan een mop waar sommige mensen van moeten kokhalzen.
Wat vind jij echte koffie?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koffie! En dan geen Senseoslootkoffie maar echte koffie.
Senseoquote:Op zondag 20 juni 2021 10:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koffie! En dan geen Senseoslootkoffie maar echte koffie.
het is al heel lang geleden dat ik hem heb gehoord dus hopelijk werkt het nog een beetjequote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is al heel lang geleden dat ik hem heb gehoord dus hopelijk werkt het nog een beetje
Twee kerels zitten in een saloon aan de bar, lekker op tabak enzo te knagen en uit te spugen. Zegt de een tegen de ander: jij krijgt van mij vijf dollar als je een slok neemt uit die spuwpot. Zegt de ander: Oké, afgesproken.
Dus hij zet de pot aan z'n lippen. Maar hij neemt niet één slok, hij slurpt meteen die hele pot leeg.
Zegt de eerste kerel: "Ja ho eens, je hoefde maar één slokje te nemen."
Waarop de tweede kerel antwoordt: "Ja, maar het was één lange dikke sliert."
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is al heel lang geleden dat ik hem heb gehoord dus hopelijk werkt het nog een beetje
Twee kerels zitten in een saloon aan de bar, lekker op tabak enzo te knagen en uit te spugen. Zegt de een tegen de ander: jij krijgt van mij vijf dollar als je een slok neemt uit die spuwpot. Zegt de ander: Oké, afgesproken.
Dus hij zet de pot aan z'n lippen. Maar hij neemt niet één slok, hij slurpt meteen die hele pot leeg.
Zegt de eerste kerel: "Ja ho eens, je hoefde maar één slokje te nemen."
Waarop de tweede kerel antwoordt: "Ja, maar het was één lange dikke sliert."
Heb hem heel lang geleden eens van m'n broer gehoord en toen ging m'n moeder zowat over dr nek.quote:
Nou dat krijg je alleen als je een koffiebonenapparaat heb.quote:
Zo vertelde een vriend van me ooit eens dat om echt een band te scheppen met je huisdier dat je die natte soep die af en toe bij een hond of kat in de ogen zit op moet eten.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb hem heel lang geleden eens van m'n broer gehoord en toen ging m'n moeder zowat over dr nek.
Paar jaar geleden aan een vriend verteld die lachend begon te hikken en hij had hem weer aan zijn moeder verteld en die begon te kokhalzen. Die heeft nu ook een goed beeld van mij.
Kwam ineens niet meer in aanmerking voor schoonzoon daarna?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb hem heel lang geleden eens van m'n broer gehoord en toen ging m'n moeder zowat over dr nek.
Paar jaar geleden aan een vriend verteld die lachend begon te hikken en hij had hem weer aan zijn moeder verteld en die begon te kokhalzen. Die heeft nu ook een goed beeld van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |