SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
jij niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
op werk, in het buitengedeelte hebben weook veel ratten. Elke keer collegas weer gillen
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?
dat soort springt nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En roepen al hun vriendjes erbij.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat soort springt nietzie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSCquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor ratten en muizen schrik i niet zo snel
ja spinnen vind ik verschrikkelijk, geef ik ook gewoon toequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSC
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooienquote:
Heeft mijn zus een keer gehad, zat dikke spin op het plafond, ze sloeg mis en toen viel hij in haar shirtje, was de eerste keer dat ik tieten zag.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooien
Hij is gekomen
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast. ik vertrouw er niet opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.
Tupperware?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallen
om ze te pletten?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.
misschien een leuk filmpje voor ontspanning danquote:
ik klik nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
misschien een leuk filmpje voor ontspanning dan
Ook ooit iets dergelijks gehad, waarbij inderdaad gelijk het shirt uitging.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft mijn zus een keer gehad, zat dikke spin op het plafond, ze sloeg mis en toen viel hij in haar shirtje, was de eerste keer dat ik tieten zag.
Geweldige film.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
misschien een leuk filmpje voor ontspanning dan
Sindsdien loop ik altijd met een nepspin op zak.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ook ooit iets dergelijks gehad, waarbij inderdaad gelijk het shirt uitging.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sindsdien loop ik altijd met een nepspin op zak.
mja ze hangen aand e buitenkant dus dan moet ik die swiffer naar beneden gooienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Werkt op de vloer maar ook op muren en ongetwijfeld ramen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik stond een keer met een bedrijfsleider in een ruimte waar een camera hing. zag ook beestje in mijn blouse dus ik in alle paniek het uittrekken die man schreeuwen dat ik het aan moest houden
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
ik stond een keer met een bedrijfsleider in een ruimte waar een camera hing. zag ook beestje in mijn blouse dus ik in alle paniek het uittrekken die man schreeuwen dat ik het aan moest houden
Kan je er niet bij vanaf je balkon? Of als je het raam openzet? Want deze tactiek werkt echt goed en ze zijn gelijk dood dus ze rennen niet over de steel naar je handen ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ze hangen aand e buitenkant dus dan moet ik die swiffer naar beneden gooien
via het balkon ze dood drukken tegen het raam zo van de buitenkant?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je er niet bij vanaf je balkon? Of als je het raam openzet? Want deze tactiek werkt echt goed en ze zijn gelijk dood dus ze rennen niet over de steel naar je handen ofzo.
idd een kleintje vergeleken met wat bij jou voor het raam hangtquote:
En zilvervisjesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
Spinnen zijn nuttig. Die zal ik niet gauw doodmaken. Vooral niet als ze aan de buitenkant zitten.
Het enige wat ik wel doodmaak, in huis, is een mug en een strontvlieg.
Blij dat er geen strontspinnen bestaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
Spinnen zijn nuttig. Die zal ik niet gauw doodmaken. Vooral niet als ze aan de buitenkant zitten.
Yep. Dat zou ik proberen. Al zou ik deze denk ik laten zitten en wel raam open durven laten. Denk niet dat deze naar binnen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via het balkon ze dood drukken tegen het raam zo van de buitenkant?
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailand
ja zie ze vrijwel nooitquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thethailandlife.com/spiders-thailand
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :pquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Dat zou ik proberen. Al zou ik deze denk ik laten zitten en wel raam open durven laten. Denk niet dat deze naar binnen komen.
Ik ben als kind fobisch geweest voor spinnen. Dat ging vrij ver, tot ik ook witte muren eng begon te vinden enzo. Behandeling voor gehad toen en ben er redelijk overheen gekomen. Maar als ik zo'n dikke grote zwarte tref dan ben ik nog wel echt zo bang dat ik niet ga klooien met bekertjes enzo, dan moet ie gewoon dood.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:52 schreef shiitake het volgende:
nee dat doet ie niet.... tenzij je bitterbal heetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :p
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.
Denk dat er buiten meer voor hem te halen valt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou jij niet een kijkje binnen nemen? :p
Hier had een handige spin van de week een web in m'n achterdeur gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Iehh..in een web lopen ! Wat een rotgevoel is dat !
knap want die Golden Orb bouwt zijn web meestal hoger in de boom. ik ben hem dacht ik in cambodja tegengekomenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie van de tien ben ik tegengekomen, die Golden Orb Web Spider liep ik zijn web in en dat beest rende via mijn rug de grond op.
en het web was nog heel nadat je erin gelopen wasquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus wel
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier had een handige spin van de week een web in m'n achterdeur gemaaktdus ik stap naar buiten...
kuttopicquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Neeeee!!! Ik krijg echt rillingen bij het idee
Nee hoor, zeker vier gezien op hoofdhoogte, voordeel is wel dat ik die niet echt eng vind.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
knap want die Golden Orb bouwt zijn web meestal hoger in de boom. ik ben hem dacht ik in cambodja tegengekomen
Ik was echt helemaal gek geworden denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dom want ik was vijf minuten eerder al in een enorm web gelopen, toen zat die spin er niet in, toen ik terug liep dus wel
Het was niet veel en hij moet hem snel gemaakt hebben, maar je staat dan wel even je haar af te tasten naar de spin.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
Ja echt !quote:
Die houden zich stil dan, tot je slaapt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was niet veel en hij moet hem snel gemaakt hebben, maar je staat dan wel even je haar af te tasten naar de spin.
Kan ook van onderwerp veranderen 🤔quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar is een doekje knopje voor
dus ik zat met mijn koptelefoon serie te kijken en zag iets op de vloer wegrennen, ik dacht nee heh, een muis ik heb een muis.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
En dan eten ze m'n zilvervisjes opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die houden zich stil dan, tot je slaapt.
Lul!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
weinig kut in dit topic andersquote:
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Wtf ! Zo groot als een muis? En die heb je zomaar opgepakt en over een muur geflikkerd? Hahaha, ok..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dus ik zat met mijn koptelefoon serie te kijken en zag iets op de vloer wegrennen, ik dacht nee heh, een muis ik heb een muis.
Dus sherlockholmes ging op zoek en daar zat ie hoor, een vette spin bijna zo groot als een muis.
Die heb ik met keukenpapier opgepakt en bij de marokaanse buurman in de tuin gegooid, probeer het daar maar. Bij die lelijkert.
ze kruipen in alle openingen behalve je mondquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.
Kruipen ze vaak in je oor.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan? Want dat ze in je mond kruipen is een broodje aap.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
ze kruipen in alle openingen behalve je mond
quote:
voor rotterdam staat die 2340 geplandquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh damn, die grote bui is er al bijna, is hier opeens allemaal aan het flitsen, dacht dat die pas vannacht zou komen
een muis lijkt groter door die staart, deze spin was had op zeker een lichaam van 2 centimeter, zo lelijk dat het weer mooi werd, maar ik heb hem niet geslagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wtf ! Zo groot als een muis? En die heb je zomaar opgepakt en over een muur geflikkerd? Hahaha, ok..
Oeh hier ook bijna als ik buienradar mag geloven.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Oh damn, die grote bui is er al bijna, is hier opeens allemaal aan het flitsen, dacht dat die pas vannacht zou komen
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |