SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
jij niet natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
op werk, in het buitengedeelte hebben weook veel ratten. Elke keer collegas weer gillen
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe krijg ik ze weg. zit ook een grote op het balkon
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe dichtbij durf je te komen en mogen ze dood?
dat soort springt nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja maar goed als het vermoorden mislukt springen ze op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En roepen al hun vriendjes erbij.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
dat soort springt nietzie jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSCquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor ratten en muizen schrik i niet zo snel
ja spinnen vind ik verschrikkelijk, geef ik ook gewoon toequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
maar voor een klein klotespinnetje mekker je nu al weken in de KSC
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooienquote:
Heeft mijn zus een keer gehad, zat dikke spin op het plafond, ze sloeg mis en toen viel hij in haar shirtje, was de eerste keer dat ik tieten zag.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Glas eroverheen, papiertje eronder, naar beneden brengen, loslaten.
Ze vreten wel je muggen op hè.
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen ik net in den haag op mezelf woonde had ik een spin opgezogen..... Heb de stang afgebonden met alu folie en 2 weken op dezelfde plek laten staan. Toen mijn vader gebeld of hij de zak wilde weg gooien
Hij is gekomen
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal vast. ik vertrouw er niet opquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de zak niet helemaal leeg is stikken ze vrij snel door alle stof.
Tupperware?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hangen aan de buitenkant van het raam. gaat geheid mis, laat ik dat glas naar beneden vallen
om ze te pletten?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de sifferstok. Platte onderkant en zwenkbaar dus bijne succes gegarandeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |