Bron? vind t een sterk verhaal, zoeken ze t niet outside the group als er sprake is van dit soort shit?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee kontseks tussen die mocroboys met nektasjes omdat ze elkaar stiekem graag intiem knuffelen.
Mensenkennisquote:Op zondag 20 juni 2021 15:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Bron? vind t een sterk verhaal, zoeken ze t niet outside the group als er sprake is van dit soort shit?
wat is het toch een net kind he ... zon schatjequote:
ja he dacht ik dus ook alquote:Op zondag 20 juni 2021 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat is het toch een net kind he ... zon schatje
taalgebruikquote:
Ik zou afwisselen. 3 frikandellen, 3 kroketten en 3 kaassoufflés lijkt me beterquote:Op zondag 20 juni 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is normaal aantal snacks als je zelf friet bakt?
ik denk dat 4 frikandellen wel kan of is dat veel?
Jeetje, ben je nu nog steeds niet over Braddie heen na 1 ontmoeting?quote:
Ik zou ‘m in camouflagegroen kopen.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik dit shirt kopen?
Nee erg hequote:Op zondag 20 juni 2021 17:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje, ben je nu nog steeds niet over Braddie heen na 1 ontmoeting?
Hangt van de hoeveelheid frietpatat af.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
wat is normaal aantal snacks als je zelf friet bakt?
ik denk dat 4 frikandellen wel kan of is dat veel?
Ik ken het van India. Mijn favoriet is perzik. Ik heb wel een foto, ff zoeken.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk om een keer te doen als je in de woestijn overnacht. Maar die lounges zijn gewoon voor hasj en kontseks
Ja wat een succesquote:Op zondag 20 juni 2021 17:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Heb jij de braadmeister in het echt ontmoet?
Neequote:Op zondag 20 juni 2021 17:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ben je daar binnen geweest? Het schuurtje? De Brolo? Vertel alles.
Onder de tafel had je zeker ook een hookah ouwe smeerpijpquote:Op zondag 20 juni 2021 17:56 schreef Makrelis het volgende:
Shishalounches vind ik van die turkenzaken. Daar hou ik niet van. Dit is een net hotel avec moi met een hookah (indiaas voor shisha):
[ afbeelding ]
Met m'n kale kop. lol. Tegenwoordig professorhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |