Bij mij valt de hooikoorts dit jaar tot nu toe godzijdank heel erg mee.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben godverdomme al de hele dag stoned van een hooikoortspilletje
Dit is niks
False positive genot.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij valt de hooikoorts dit jaar tot nu toe godzijdank heel erg mee.
De enige keer dat ik dacht hooikoots te hebben bleek het corona te zijn
Misschien ook iets voor jou, wordt je lekker rustig vanquote:
Gebeurt niet zoveelquote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe gaat het bij Wales en Italië? Als iemand kijkt
Geboren met een perfect lichaam. Geen allergieen etc. Je ouders zijn hiervoor verantwoordelijk he. IMPERFECTIE GENOT.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien ook iets voor jou, wordt je lekker rustig van
Wel met een kleine lul, wat jammer nou.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geboren met een perfect lichaam. Geen allergieen etc. Je ouders zijn hiervoor verantwoordelijk he. IMPERFECTIE GENOT.
20 cm schoon aan het haakie ouwe reus, niks mis mee.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel met een kleine lul, wat jammer nou.
Wees dan wat liever voor mequote:Op zondag 20 juni 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat Belgen niet hoor, het is gewoon puur leedvermaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik heb het zelf dit jaar pas voor het eerst. Keuze tussen mij ziek voelen zonder medicatie of half stoned thuis zitten met medicatie is nog een lastige kom ik nu achterquote:Op zondag 20 juni 2021 18:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij valt de hooikoorts dit jaar tot nu toe godzijdank heel erg mee.
De enige keer dat ik dacht hooikoots te hebben bleek het corona te zijn
Kies dan toch voor de laatste optie.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het zelf dit jaar pas voor het eerst. Keuze tussen mij ziek voelen zonder medicatie of half stoned thuis zitten met medicatie is nog een lastige kom ik nu achter
kan ze net zo goed weglaten dat stukje touwquote:
Dan hoop ik dat Nederland speelt in het goddelijke stadion van Dortmundquote:Op zondag 20 juni 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een EK/WK wedstrijd live in het stadion bekijken staat ook nog in mijn bucketlist
EK 2024 in Duitsland lijkt me een prima toernooi hiervoor
Ja ach ik ben toch vrij vandaagquote:
Ben je normaliter niet vrij op zondag?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ach ik ben toch vrij vandaag
Maar hoop dat het volgende week klaar is met de ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |