SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Je leert als vrouw de ridders van de boeven vanzelf beetje bij beetje te onderscheiden.
Absoluut. Door schade en schande wijs geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Je leert als vrouw de ridders van de boeven vanzelf beetje bij beetje te onderscheiden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt
Ik had ‘De knoopjeskids van US’ in gedachten
Je bent dan wel een snack maar je laat je niet snacken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.
Dan zegt liesje dat ik niet duidelijk ben maar ik ben wel duidelijk. Ik zeg je wat ik wel en niet doe en ik wek ook niet de indruk dat ergens toch een kans is.
Jawel je had hem zelf toch ook wel door al vorige week? of zo toen hij zei, ja ik wil bij je op de bank hangen en verder niets eigenlijk, je bent alleen maar doorgegaan met het contact, waarschijnlijk omdat je hem toch wel aardig vond en leuk en redelijk knap maar eigenlijk wist je al genoeg toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.
Dan zegt liesje dat ik niet duidelijk ben maar ik ben wel duidelijk. Ik zeg je wat ik wel en niet doe en ik wek ook niet de indruk dat ergens toch een kans is.
Afkappen dan. Het is graag of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht als ik gelijk afkap nadat iemand zo lang heeft gewerkt ik niet aardig ben en teveel verwacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel je had hem zelf toch ook wel door al vorige week? of zo toen hij zei, ja ik wil bij je op de bank hangen en verder niets eigenlijk, je bent alleen maar doorgegaan met het contact, waarschijnlijk omdat je hem toch wel aardig vond en leuk en redelijk knap maar eigenlijk wist je al genoeg toch?
ja in dat geval ben ik dan te aardig, dat kloptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkappen dan. Het is graag of niet.
Je bent gewoon te lief en beetje goedgelovig![]()
Vrouwen op Tinder of andere datingapps die kappen het om minder af; jullie zitten niet op één lijn en gaan dat ook niet komen. Bij de eerste “te moe” was mijn afkappunt gewist. Toen had die gewoon een andere partysnack in de airfryer zitten met een beetje pech.
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkappen dan. Het is graag of niet.
Je bent gewoon te lief en beetje goedgelovig![]()
Vrouwen op Tinder of andere datingapps die kappen het om minder af; jullie zitten niet op één lijn en gaan dat ook niet komen. Bij de eerste “te moe” was mijn afkappunt gewist. Toen had die gewoon een andere partysnack in de airfryer zitten met een beetje pech.
Toch maar wat meer een "graag of niet" houding aannemen, laat ze maar kruipen die kerels en dat meen ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht als ik gelijk afkap nadat iemand zo lang heeft gewerkt ik niet aardig ben en teveel verwacht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.
nou ja wil mensen eigenlijk behandelen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. dus als ik dan teveel heb gewerkt en moe ben zou ik toch ook nog een herkansing willen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar wat meer een "graag of niet" houding aannemen, laat ze maar kruipen die kerels en dat meen ik.
Lekker hevig gillend lauwe mayonaise spuiten in zo'n opgesneden frikadel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.
Ja nou dan kun je jezelf toch ook niets verwijten in deze?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nou ja wil mensen eigenlijk behandelen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. dus als ik dan teveel heb gewerkt en moe ben zou ik toch ook nog een herkansing willen.
Jezusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hevig gillend lauwe mayonaise spuiten in zo'n opgesneden frikadel.
Denk dat het dat gewoon is. Je vind iemand op het eerste gezicht leuk en wilt dat dan laten werken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in dat geval ben ik dan te aardig, dat klopt
ja anders hoef ik er ook niet aan te beginnen tochquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dat gewoon is. Je vind iemand op het eerste gezicht leuk en wilt dat dan laten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |