SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Je leert als vrouw de ridders van de boeven vanzelf beetje bij beetje te onderscheiden.
Absoluut. Door schade en schande wijs geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
Je leert als vrouw de ridders van de boeven vanzelf beetje bij beetje te onderscheiden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt
Ik had ‘De knoopjeskids van US’ in gedachten
Je bent dan wel een snack maar je laat je niet snacken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.
Dan zegt liesje dat ik niet duidelijk ben maar ik ben wel duidelijk. Ik zeg je wat ik wel en niet doe en ik wek ook niet de indruk dat ergens toch een kans is.
Jawel je had hem zelf toch ook wel door al vorige week? of zo toen hij zei, ja ik wil bij je op de bank hangen en verder niets eigenlijk, je bent alleen maar doorgegaan met het contact, waarschijnlijk omdat je hem toch wel aardig vond en leuk en redelijk knap maar eigenlijk wist je al genoeg toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan?! Als je duidelijk zegt wat je wel en niet doet en men toch blijft plakken omdat ze denken dat je toch wel over te halen valt.
Dan zegt liesje dat ik niet duidelijk ben maar ik ben wel duidelijk. Ik zeg je wat ik wel en niet doe en ik wek ook niet de indruk dat ergens toch een kans is.
Afkappen dan. Het is graag of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht als ik gelijk afkap nadat iemand zo lang heeft gewerkt ik niet aardig ben en teveel verwacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel je had hem zelf toch ook wel door al vorige week? of zo toen hij zei, ja ik wil bij je op de bank hangen en verder niets eigenlijk, je bent alleen maar doorgegaan met het contact, waarschijnlijk omdat je hem toch wel aardig vond en leuk en redelijk knap maar eigenlijk wist je al genoeg toch?
ja in dat geval ben ik dan te aardig, dat kloptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkappen dan. Het is graag of niet.
Je bent gewoon te lief en beetje goedgelovig![]()
Vrouwen op Tinder of andere datingapps die kappen het om minder af; jullie zitten niet op één lijn en gaan dat ook niet komen. Bij de eerste “te moe” was mijn afkappunt gewist. Toen had die gewoon een andere partysnack in de airfryer zitten met een beetje pech.
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afkappen dan. Het is graag of niet.
Je bent gewoon te lief en beetje goedgelovig![]()
Vrouwen op Tinder of andere datingapps die kappen het om minder af; jullie zitten niet op één lijn en gaan dat ook niet komen. Bij de eerste “te moe” was mijn afkappunt gewist. Toen had die gewoon een andere partysnack in de airfryer zitten met een beetje pech.
Toch maar wat meer een "graag of niet" houding aannemen, laat ze maar kruipen die kerels en dat meen ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht als ik gelijk afkap nadat iemand zo lang heeft gewerkt ik niet aardig ben en teveel verwacht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.
nou ja wil mensen eigenlijk behandelen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. dus als ik dan teveel heb gewerkt en moe ben zou ik toch ook nog een herkansing willen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar wat meer een "graag of niet" houding aannemen, laat ze maar kruipen die kerels en dat meen ik.
Lekker hevig gillend lauwe mayonaise spuiten in zo'n opgesneden frikadel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n minifrikandel krijg je veel gemakkelijker je bed in. Dat weet iedereen.
Ja nou dan kun je jezelf toch ook niets verwijten in deze?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nou ja wil mensen eigenlijk behandelen zoals ik zelf ook behandeld wil worden. dus als ik dan teveel heb gewerkt en moe ben zou ik toch ook nog een herkansing willen.
Jezusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hevig gillend lauwe mayonaise spuiten in zo'n opgesneden frikadel.
Denk dat het dat gewoon is. Je vind iemand op het eerste gezicht leuk en wilt dat dan laten werken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in dat geval ben ik dan te aardig, dat klopt
ja anders hoef ik er ook niet aan te beginnen tochquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dat gewoon is. Je vind iemand op het eerste gezicht leuk en wilt dat dan laten werken.
Keer met iemand daten die je echt lelijk vind op het eerste gezicht dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders hoef ik er ook niet aan te beginnen toch
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer met iemand daten die je echt lelijk vind op het eerste gezicht dan.
Nee, maar je kunt wel ergens een lijn trekken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders hoef ik er ook niet aan te beginnen toch
nah vind niet dat ik hier iets fout heb gedaan. heb gezegd wat ik wel en nie doe. hij was het er mee eens, et zelfde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel ergens een lijn trekken.
Ik heb maar een handjevol echte dates gehad, meestal omdat ik daarna in een relatie belande. Dus misschien is er nog een serial-dater hier die met beter advies komt.
Precies, eigenlijk heel raar als je het zo bekijkt. Van de app zo hoppa naar een terras en dan verwachten dat dat werkt. Natuurlijk is de kans 50/50, maar dan nog. Ik snap niet dat je 2, 3 weken of langer op Whatsapp kunt rondhangen en dan pas afspreken. Dat is juist het recept voor verspilde tijd en te hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dat gewoon is. Je vind iemand op het eerste gezicht leuk en wilt dat dan laten werken.
Wat een lieverd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik dacht als ik gelijk afkap nadat iemand zo lang heeft gewerkt ik niet aardig ben en teveel verwacht.
Denk en vrees dat ik wel veruit de meest ervarene daarin ben op Fokje maar er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen, ieder mens en iedere situatie is immers anders, gewoon op je gevoel handelen en genieten van het leven en je hart volgen, niet teveel krampachtig zoeken is er wel eentje denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar een handjevol echte dates gehad, meestal omdat ik daarna in een relatie belande. Dus misschien is er nog een serial-dater hier die met beter advies komt.
Misschien heeft ballie geen rijbewijs. Kan ze daardoor niet schakelenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat een lieverd.
Maar nee, duidelijkheid is key. Voor hem weer een ander. Komop ballie beetje leren schakelen.
Ik heb gelukkig nooit echt een strikte eisenlijstje gehad. Zijn zoveel vlakken waarop iemand aantrekkelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk en vrees dat ik wel veruit de meest ervarene daarin ben op Fokje maar er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen, ieder mens en iedere situatie is immers anders, gewoon op je gevoel handelen en genieten van het leven en je hart volgen, niet teveel krampachtig zoeken is er wel eentje denk ik.
Ik wilde erbij zeggen geen concessies maken aan je ideaalplaatje maar dat is juist vaak niet waar, er zit wel degelijk vaak liefde verscholen buiten je "lijstje".
Die lijstjes zijn ook niet in steen gebeiteld, ik heb 14 jaar samengewoond met het liefste, leukste, rechtschapen, schattigste en meest erudiete sociale meisje dat ik ken, God wat was ik toe aan een vieze wilde sloerie toenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit echt een strikte eisenlijstje gehad. Zijn zoveel vlakken waarop iemand aantrekkelijk kan zijn.
Uiterlijk, karakter, werk, opleiding, vrienden, interesses, passies. Allemaal dingen die meetellen en waarvan er eentje je kan grijpen.
Voor ieder punt heb ik wel wat voorkeuren natuurlijk.
Ik denk dat ik dicht in de buurt zit qua date ervaringen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk en vrees dat ik wel veruit de meest ervarene daarin ben op Fokje maar er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen, ieder mens en iedere situatie is immers anders, gewoon op je gevoel handelen en genieten van het leven en je hart volgen, niet teveel krampachtig zoeken is er wel eentje denk ik.
Ik wilde erbij zeggen geen concessies maken aan je ideaalplaatje maar dat is juist vaak niet waar, er zit wel degelijk vaak liefde verscholen buiten je "lijstje".
Serail dater check, jaren gedaan maar daarin was ik altijd leading.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijstjes zijn ook niet in steen gebeiteld, ik heb 14 jaar samengewoond met het liefste, leukste, rechtschapen, schattigste en meest erudiete sociale meisje dat ik ken, God wat was ik toe aan een vieze wilde sloerie toen
Ik had iemand met opmerkingen over ballie en een versnellingspook verwacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien heeft ballie geen rijbewijs. Kan ze daardoor niet schakelen
Ja daarna ook wel, jaar als een priester whisky aan het zuipen geweest na het uit elkaar gaan en dat was helemaal dikke prima als rouwperiodequote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Na mijn lange relatie heb ik even een pauze ingelast juist.
Online dating op Tinder is niet voor iedereen inderdaad. Ik werd er ook niet gelukkiger van.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet zeggen dat het vroeger anders ging,
Gewoon in de kroeg,bar, disco, concertzaal een nummer scoren, beetje appen wat te doen en dan gaan.
Is al heel anders dan bv Tinder waar best veel meer onzekerheden in zitten.
Vroeger had je 9/10 keer al getongt dus dat ijs was al gebroken
Is nog precies hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet zeggen dat het vroeger anders ging,
Gewoon in de kroeg,bar, disco, concertzaal een nummer scoren, beetje appen wat te doen en dan gaan.
Is al heel anders dan bv Tinder waar best veel meer onzekerheden in zitten.
Vroeger had je 9/10 keer al getongt dus dat ijs was al gebroken
Dat hoop ik inderdaad. Maar het gaat vaak fout bij mensen die alleen internetdaten, dan ga je bepaalde vaardigheden missen.quote:
Niet aan beginnen dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad. Maar het gaat vaak fout bij mensen die alleen internetdaten, dan ga je bepaalde vaardigheden missen.
Dat dus.. Gewoon iemand versieren in de kroeg/terras/etc blijft veel leuker. Ook wel een reden om dat Tinder daten een beetje op een lager pitje te zetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad. Maar het gaat vaak fout bij mensen die alleen internetdaten, dan ga je bepaalde vaardigheden missen.
Uiteindelijk blijft het, heel plastisch gezegd, het vullen van legen hulsen dat hele internetdaten. Ik kan mij goed voorstellen dat je x aantal dates gehad hebt en dan wel klaar bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Online dating op Tinder is niet voor iedereen inderdaad. Ik werd er ook niet gelukkiger van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |