Nee, alleen per mail bevestiging gehad. Ach ja, zie het zo wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen brief gekregen met uitnodiging? Daarin zit het ook.
Yup, eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt, maar we moeten vooral oppassen met veel te vroeg weer lockdowns afkondigen. Het lijkt mij goed om de komende tijd goed te gaan kijken wat voor effect maatregelen daadwerkelijk hebben. En niet zonder meer meteen weer grijpen naar de zwaarste middelen.
[..]
Klopt, je mag er best naar kijken, maar voorbereid zijn is ook iets heel anders dan meteen direct weer hard ingrijpen met een lockdown van allerlei zaken.
[..]
Stel je voor zeg dat na 15 maanden duimendraaien eens wat anders moeten gaan doen dan coronafeestjes binnenvallen, en mensen bekeuren op de groepsgrootte in het park. Poeh poeh.
Veel plezier! en geniet ervan!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup, eens.
Net trouwens weer allebei negatief getest voor de reis van morgen, dus het lijkt zowaar te gaan gebeuren.
Nice! Hoe krijg je trouwens zo'n PCR testbewijs mee? Als papiertje? Of ook als digitaal iets wat je op je telefoon moet tonen?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup, eens.
Net trouwens weer allebei negatief getest voor de reis van morgen, dus het lijkt zowaar te gaan gebeuren.
Wij hebben een antigeen test laten doen (snellere uitslag, binnen 30 min, was voldoende voor Portugal), en het certificaat hebben we per mail ontvangen, dus die moet je dan inderdaad op je telefoon laten zien gok ik zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nice! Hoe krijg je trouwens zo'n PCR testbewijs mee? Als papiertje? Of ook als digitaal iets wat je op je telefoon moet tonen?
Voor Spanje moesten we een Spaanse corona app invullen, plus het papier met negatieve test, plus nog 5 formulieren met elk dezelfde standaard vragen over je gezondheid en persoonlijke gegevens...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nice! Hoe krijg je trouwens zo'n PCR testbewijs mee? Als papiertje? Of ook als digitaal iets wat je op je telefoon moet tonen?
Op locatie kun je dat formulier ook invullen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hier ook wel, maar geen printer.
Ja wij gaan dus met de auto naar Frankrijk volgende week.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor Spanje moesten we een Spaanse corona app invullen, plus het papier met negatieve test, plus nog 5 formulieren met elk dezelfde standaard vragen over je gezondheid en persoonlijke gegevens...
Ja, wij gingen met het vliegtuig 😅quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja wij gaan dus met de auto naar Frankrijk volgende week.
Maar omdat de Franse autoriteiten zelf al aangegeven hebben niet actief te gaan controleren op autoverkeer zitten we een beetje van tja, kunnen we net zo goed die test skippen 🤷🏻♂️
https://forum.fok.nl/index/list_archivesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Subforums die dicht gaan worden niet weggegooid maar blijven bewaard. Jij kan ze niet meer zien en er niet meer in posten maar ze zijn er nog wel degelijk. Mocht het nodig zijn dan kan het weer geactiveerd worden.
Maar toen @Janneke141 @chratnox en ik hier iets over zeiden waren we doemdenkers hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:36 schreef eragon2890 het volgende:
En de branchevereniging van theaters bijvoorbeeld gaf ook al aan voorlopig met toegangsbewijzen te willen gaan werken
Je krijgt nog een brief, daar zit hij ook bij. En anders heeft de ggd hem ook wel liggen in de priklocatie. Dat lost zich wel op.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hier ook wel, maar geen printer.
Een beetje mij vergeten te mentionenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar toen @:janneke141 @:chratnox en ik hier iets over zeiden waren we doemdenkers hoor
Jij gaat straks nog schrikken wanneer je een brief krijgtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Lees ik net (ja nu net) de mail van de afspraaksbevestigingdoor, hebben ze het over een gezondsheidscheck meenemen die je bij de bevestiging krijgt?
Ik heb online die afspraak gemaakt, dan zit dat toch al bij die afspraak maken in?
@neverhappyquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Een beetje mij vergeten te mentionen![]()
nee, helaas.. lcps is ermee gestopt, het is niet meer nodig in het weekend.quote:
Ja. Die kan je zelf uitprinten en invullen, wachten op de brief (daar zit hij bij) of ter plekke invullen als je geen printer hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef VacaLoca het volgende:
Moet je nou alsnog de fysieke vragenlijst invullen en meenemen ookal heb je online al de afspraak gemaakt? Beetje onduidelijk in de brief.
Gewoon invullen en meenemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef VacaLoca het volgende:
Moet je nou alsnog de fysieke vragenlijst invullen en meenemen ookal heb je online al de afspraak gemaakt? Beetje onduidelijk in de brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |