Precies mijn mening. Als de boel nog altijd gelockdowned moet worden, mondkapjesplicht blijft gelden enz., waarom vaccineren we dan in vredesnaam mensen?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het vervelendste is nog dat Erno niet de enige is die zo denkt. Zoveel landen die oprecht bang zijn en er maar vanuit lijken te gaan dat een nieuwe golf meteen een groot drama zal gaan veroorzaken. Hoeveel vertrouwen hebben die landen dan in de vaccins? Zolang de zorg het aan kan, mensen veel vaker enkel milde klachten krijgen is er gewoon niks aan het handje. Als je dat zegt krijg je weer het argument ‘maar mutaties!!!’, maar als je die kant op wil gaan zitten we over vijf jaar nog steeds met beperkingen omdat er een gevaarlijke variant aan zit te komen. Of nou ja, er is een kans dat die er aan zit te komen. Pure voorbarige paniek. Dat is wat anders dan voorbereid zijn op alle scenario’s. Hele grote kans dat landen in het najaar dus gewoon weer in paniek schieten. Of dat ziekenhuizen vol lopen met een combo van Corona en griep patiënten en dat ze dan ook maar de griep zoveel mogelijk willen gaan voorkomen. Sta van weinig te kijken als het op het najaar aan komt.
Om toegang te kunnen krijgen tot evenementen en horeca als je niet wilt laten testen natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Als de boel nog altijd gelockdowned moet worden, mondkapjesplicht blijft gelden enz., waarom vaccineren we dan in vredesnaam mensen?
Lockdowns wil niemand meer, nooit niet meer. Over mondmaskers valt te twisten. Op sommige punten kunnen ze handig zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Als de boel nog altijd gelockdowned moet worden, mondkapjesplicht blijft gelden enz., waarom vaccineren we dan in vredesnaam mensen?
Mondmaskers wil niemand meer, nooit niet meer. Over lockdowns valt te twisten. Op sommige punten kunnen ze handig zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lockdowns wil niemand meer, nooit niet meer. Over mondmaskers valt te twisten. Op sommige punten kunnen ze handig zijn.
Lockdowns zijn alleen nodig bij acute noodsituaties, die wil pas op het allerlaatst inzetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mondmaskers wil niemand meer, nooit niet meer. Over lockdowns valt te twisten. Op sommige punten kunnen ze handig zijn.
Dat zou inderdaad kunnen. Zie je nu hoe lastig het is cijfers te vergelijken zonder context?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er kan in Duitsland ook sprake zijn van overrapportage van het aantal doden en in Nederland van onderrapportage van het aantal doden. Dan kun je beter kijken naar verschil in oversterfte tussen Nederland en Duitsland.
Mensen moeten niet zo zeuren, het zijn geen martelwerktuigen wat je moet dragen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef DonDruiper het volgende:
Optyfen met die kut maskers.
Dat doen ze maar in Azië.
Hier hoort dat niet.
Wie wil dat? Je zin is niet compleet zo te zienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lockdowns zijn alleen nodig bij acute noodsituaties, die wil pas op het allerlaatst inzetten.
Ik heb astma. Voor mensen als ik is een FFP2 masker (wat jij graag wil zei je eerder) gewoon een martelwerktuig hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeuren, het zijn geen martelwerktuigen wat je moet dragen.
Om heel eerlijk te zijn interesseert me dat niet zo. Van mij mogen mensen ze dragen tot in de eeuwigheid en als ze zich veiliger voelen met een biohazard pak aan ga je gang. Zolang ze maar niet verwachten dat andere ze ook dragen. Dus als die verplichting weg is ben ik al lang blij. Dan kan iedereen zelf bepalen wat die wilt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef DonDruiper het volgende:
Optyfen met die kut maskers.
Dat doen ze maar in Azië.
Hier hoort dat niet.
Betere maskers kopenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb astma. Voor mensen als ik is een FFP2 masker (wat jij graag wil zei je eerder) gewoon een martelwerktuig hoor
Wanneer ik wat moet schuren of tegels van de muur moet kappen is een mondkapje inderdaad prima, maar voor de rest zal ik zo'n ding nooit meer vrijwillig dragen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Lockdowns wil niemand meer, nooit niet meer. Over mondmaskers valt te twisten. Op sommige punten kunnen ze handig zijn.
Zo'n masker belemmert de ademhaling hoe dan ook (het moet immers iets tegenhouden), dus al geef je een miljoen uit aan een FFP2 masker met een filter handgemaakt van de gouden balharen van de blauwbilgorgel, dan nog zullen mensen met astma er nogal last van ondervinden.quote:
Het leven kan soms zo simpel zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Of gewoon geen mondkapjes hoeven dragen als ze niet nodig zijn.
Waarom zeur jij dan o.a. zo over mensen in het OV? Koop gewoon een auto om daarmee naar je werk te rijden, jankbal...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeuren, het zijn geen martelwerktuigen wat je moet dragen.
Dit. Types als Erno mogen van mij in het oneindige met hun mondkapje op blijven lopen als ze zich daar lekkerder of veiliger bij voelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn interesseert me dat niet zo. Van mij mogen mensen ze dragen tot in de eeuwigheid en als ze zich veiliger voelen met een biohazard pak aan ga je gang. Zolang ze maar niet verwachten dat andere ze ook dragen. Dus als die verplichting weg is ben ik al lang blij. Dan kan iedereen zelf bepalen wat die wilt.
In mijn ogen zijn ze nog wel nodig als je publieke binnenruimtes betreedt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Of gewoon geen mondkapjes hoeven dragen als ze niet nodig zijn.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit. Types als Erno mogen van mij in het oneindige met hun mondkapje op blijven lopen als ze zich daar lekkerder of veiliger bij voelen.
Helaas willen diezelfde types hun ideologie dan ook opdringen en verplichten voor de rest... en dáár gaat het mis.
Dat kan, dan zet jij er eentje op. Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn ze nog wel nodig als je publieke binnenruimtes betreedt.
Ik zeur alleen dat ik op bepaalde punten geen zin heb in het oude normaal, ben immers wel een beetje gewend geraakt aan het nieuwe normaal en de anderhalvemetersamenleving.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zeur jij dan o.a. zo over mensen in het OV? Koop gewoon een auto om daarmee naar je werk te rijden, jankbal...
Je kunt ook gewoon wegblijven uit publieke ruimtes. Waarschijnlijk wel zo prettig voor je niet coronagefixeerde medemens.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn ze nog wel nodig als je publieke binnenruimtes betreedt.
Dat is dan jammer voor jou, want het overgrote merendeel van je medeburgers zal in alle mogelijke opzichten gewoon weer terugkeren naar het oude normaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zeur alleen dat ik op bepaalde punten geen zin heb in het oude normaal, ben immers wel een beetje gewend geraakt aan het nieuwe normaal en de anderhalvemetersamenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |