SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik zie je al helemaal zitten met een kop koffie, krantje en iPad om ons in de gaten te houden hierquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende: Mijn ipad leidt een eigen leven soms. Staan ineens de toetsenbordgeluiden aan. Die heb ik nog nooit aan gehad
![]()
Als ik zo af en toe de achterbank stofzuig, kom ik er met een dubbele hernia uitquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat jij je als een slang zesdubbel moet oprollen in je Clio of niet?
Gewoon stoicijns blijven vragen, zoals mannen doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:50 schreef Paul het volgende: [..] Nee hoor. MRSL wil nooit met mij daten
Ik ben niet meer blauw hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten met een kop koffie, krantje en iPad om ons in de gaten te houden hier
@Mrsloveable heeft niet door dat wij voor elkaar gemaakt zijn en ik alles voor haar over. Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:53 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Gewoon stoicijns blijven vragen, zoals mannen doen.
Af en toe afkeurend het hoofd schuddende, soms een fnuikende glimlach maar meestal wel met vaderlijke warme gevoelens.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten met een kop koffie, krantje en iPad om ons in de gaten te houden hier
👀quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stel je eens voor Paul. Ben jij de lieve jongen die bitterbal zoekt?
Hoe oud is Bitterbal hee?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stel je eens voor Paul. Ben jij de lieve jongen die bitterbal zoekt?
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe afkeurend het hoofd schuddende, soms een fnuikende glimlach maar meestal wel met vaderlijke warme gevoelens.
Dat soort mannen...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:54 schreef Paul het volgende:
[..]
@:mrsloveable heeft niet door dat wij voor elkaar gemaakt zijn en ik alles voor haar over. Ik snap het ook niet
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe afkeurend het hoofd schuddende, soms een fnuikende glimlach maar meestal wel met vaderlijke warme gevoelens.
Is al weer een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon? Jij ligt daar regelmatig te maffen?
Klinkt als de catch of the day, balliequote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe oud is Bitterbal hee?
Ik ben Paul en moderator op FOK! Ik modereer ONZ en EK. Ik hou van voetbal en bier. Ik ben echt een liefie
Dat wassum @:bitterbal
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als de catch of the day, ballie
Bitterbal is 27, hoewel de kerel die de vaatwasser kwam brengen dacht dat ze 40 was.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben Paul en moderator op FOK! Ik modereer ONZ en EK. Ik hou van voetbal en bier. Ik ben echt een liefie
33 jaar, bijna weer maagd, prima memmen, eetverslaafd, haren als een vogelnestje maar niet negatief, dol op bootjes en ze laat graag scheten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |