Natuurlijk is Braddie zwakzinnig. Maar die figuren die onder elke post van hem reageren hoe goed het afvallen gaat zijn dat ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]Dooddoener altijd. Misschien gaan sommige wel wat te ver oa door te dreigen maar Bradge geilt er wel op, negatieve aandacht is ook aandacht. Ik ken het fenomeen Bradge niet zo lang en ik hoopte ook dat het misschien een korte fase was, maar zo'n persoon met een dikke bakplaat voor zijn kop en zijn omgeving die er niets mee doen zegt al genoeg dat hij / zijn omgeving het allemaal wel best vinden hoe het met deze boy gaat.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van deze situatie moet vinden. Is Bradge nou werkelijk zwakzinnig, is hij iedereen aan het trollen of wat.
Daar doe ik niet aan. Gekkigheid. Er is ook geen Fokkie-dag!!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Al de vaderdagkado's in huis lullenbakkers?
ben je niet jarig?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Gekkigheid. Er is ook geen Fokkie-dag!!
Hij is ook jarigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je niet jarig?![]()
ben je gestekt of zo dan
Ja maar dat doet daar niets aan af ouwe dibbes.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dat doet daar niets aan af ouwe dibbes.
ik roep 19 juni uit tot braddiedagquote:
zo dan wat een taal gebruikquote:
Ja dat hij moeite heeft met de pijnlijke waarheid mag geen verrassing hetenquote:
Hij houdt zich hier nog in.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dan wat een taal gebruik
Geen pagina 9 in weekend? Die van gisteren was mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:32 schreef Makrelis het volgende:
Ook maar 'ns een foodreview van 'm gekeken. Wat een treurnis.
Dat doen ze om minder snel geband te worden in de chat als hij live is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is Braddie zwakzinnig. Maar die figuren die onder elke post van hem reageren hoe goed het afvallen gaat zijn dat ook.
Dat denk ik eigenlijk ook. 700 of zo subscribers heeft die nu, met een paar uitzonderingen zijn de meeste daar om aapjes te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat doen ze om minder snel geband te worden in de chat als hij live is.
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Geen pagina 9 in weekend? Die van gisteren was mooi
En voel je je nu rijker nu je een review hebt gekeken?
Tak - Du har givet 1 hjertequote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/
Ik dacht altijd dat mensen met een uitkering (= 70% van het minimumloon) elk dubbeltje moesten omdraaien, omdat ze anders niet kunnen rondkomen. En dat ze alle aanbiedingen in de gaten moesten houden, omdat er anders geen geld is voor boodschappen.quote:
Creatief met geld omgaan kan je wel aan de gemiddelde kamper overlaten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mensen met een uitkering (= 70% van het minimumloon) elk dubbeltje moesten omdraaien, omdat ze anders niet kunnen rondkomen. En dat ze alle aanbiedingen in de gaten moesten houden, omdat er anders geen geld is voor boodschappen.
Wajong + maximale zorg- en huurtoeslag is ongeveer 1400 euro wat hij gratis en voor niets krijgt.
Haal daar de vaste lasten en dure abbo's vanaf en ik snap echt niet hoe je zoveel geld overhoudt voor allerlei elektronica en thuisbezorgd bestellingen.
En al die donaties van jou tikken ook best aanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Creatief met geld omgaan kan je wel aan de gemiddelde kamper overlaten.
Islamisering van fok is niet te stoppenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Oh is dit weer de allochtonen SC geworden vannacht? Heb dan nog liever 24/7 Braddiegelul.
wollah friendquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Oh is dit weer de allochtonen SC geworden vannacht? Heb dan nog liever 24/7 Braddiegelul.
Als ik Ekstra Bladet side9 google zijn het 9 vd 10 keer echt gare meisjes / vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/
GEWOON ZIEK VEEL POEPEN HAHAAAATJES !!!!!!! 🏦😛🤣😛🤣🧐🙂🤩😝🤣🥰😄😚😂🤩🤣😋😛😛🤨🤣🧐quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:57 schreef Sheffield het volgende:
Denken dat je 1.7kg in een week afvalt doordat je 3 x 1 km hebt gewandeld
Lekker schijten kan ie welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEWOON ZIEK VEEL POEPEN HAHAAAATJES !!!!!!! 🏦😛🤣😛🤣🧐🙂🤩😝🤣🥰😄😚😂🤩🤣😋😛😛🤨🤣🧐
Stuk beter zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:Amarantha check die coupe dan
Nu je het zeg...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Kapsel uit deze thumbnail
Zo is het net mijn tante van 63 onderweg naar de bingoavond.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
excuus, was erg moe dus in slaap gedut gisteren, als je serieus bent, dm me even.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik mis haar genegenheid als ze sliep luisterde ik naar haar hart habibo het enige hart dat iets om mij gaf. Het is uitgegaan omdat ik haar verkeerd behandelde weetje Habib ik wilde beste voor haar. Zij had het altijd over borstvergroting en zo ikzei dat hoef je niet habibi
Godver.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Mooie camera. Is deze alweer retour gegaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
te jong ogend of houd je meer van stoer/minder vrouwelijk?quote:
huh? zowel ik als utrechter zijn geen echte allochtoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh? zowel ik als utrechter zijn geen echte allochtoon.
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TTquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebben
Gelukkig heeft hij wel een mooi pandje in Utrecht in de verhuurquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TT
Ze is gewoon een popje.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
te jong ogend of houd je meer van stoer/minder vrouwelijk?
Soberso Pablo's dromen en fantasieën teruglezenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TT
Oh nou excuses hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.
waarover?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebben
Beetje make up, tieten heeft hij al en hij kan carriere als transformer beginnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Nou deze reactie is exemplarisch inderdaadquote:
concreet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou deze reactie is exemplarisch inderdaad
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food reviewquote:
Wat ik veel vervelender vind is dat ik geen gewichtjes meer in het shot zie!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food review
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen tochquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je Cup a Soup als een maaltijd vervanger ziet snap je het niet helemaal hoor.
Sta je nog eerstequote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Weekje volgehouden maat. Kut Engelandquote:
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Oeiiiiioeiiiquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weekje volgehouden maat. Kut Engeland
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oeiiiiioeiii
Ja idd gvd, k had 3 2
Ik had maar 2 0, beetje spijt vanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjes
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:35 schreef Tlaloc het volgende:
Die metalige nasmaak komt waarschijnlijk gewoon van zijn 20 jaar oude roestige lepel af...
Als het goed genoeg is voor John de manager is het ook goed genoeg voor Brad de keyboardchef.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.
Self-made man!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Alleskunner Bradley van Dijk.
*Verkoper van het jaar bij Piet's Keyboard shop.
*Pakketbezorger van de maand, oog voor detail
*Autowasexpert
*En nu full time vlogger en influencer.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food review
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Westmalle review, connoiseur. Flesje in je neus en lekker naar binnen snuiven.
Hoe zou het met hem zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een callback naar topuser Paxcon.
bedankt habibo maar nu alweer nieuwe dingen aan mijn kopquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
excuus, was erg moe dus in slaap gedut gisteren, als je serieus bent, dm me even.
Ook al kids?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is hij gelukkig getrouwd inmiddels
Carrière aan het maken op de Zuidas en cokeverslaafd? Of nog steeds in de provincie op een suf kantoortjequote:
Ik had eerst nog soort medelijden met hem maar sinds 2017 tot nu is het alleen nog maar leedvermaak. Wat een vreselijk figuur is het.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef skidzor het volgende:
Breaking: Purno van Dijk zal afvallen hoor. Heus waar, ditmaal gaat het echt gebeuren. Uiteraard zal Nederlands grootste braakbal weer falen, we zitten eerste rang! Want als we willen dat er iets gaat afvallen, dan hopen wij hier op de redactie wel dat de handvol vrienden van Bradge hem afvallen. Want een Bradge zonder vet zal niet gebeuren, een Bradge zonder vrienden wel. Mooie tijden komen er aan. ❤
Provinciale kantorenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Carrière aan het maken op de Zuidas en cokeverslaafd? Of nog steeds in de provincie op een suf kantoortje
is corporate gezeik niet juist wat de Zuidas t waard maakt? echt interessant is t werk inhoudelijk niet echt toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Provinciale kantorenHeerlijk man, 15min rijden, interessante zaken, geen corporate gezeik.
Maar bij de big 4 gebeurt hetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Provinciale kantorenHeerlijk man, 15min rijden, interessante zaken, geen corporate gezeik.
Pardonquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:11 schreef Catkiller het volgende:
Alsof jij verstand hebt van welk kantoor dan ook. Of is dit echt en valt die ervaring normaliter buiten je act? Beetje koffie zetten en de directeur pijpen kan je vast wel inderdaad.
heb je t tegen mij? Zou wel snelle reactie zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:11 schreef Catkiller het volgende:
Alsof jij verstand hebt van welk kantoor dan ook. Of is dit echt en valt die ervaring normaliter buiten je act? Beetje koffie zetten en de directeur pijpen kan je vast wel inderdaad.
er is al 1,7 kilo af hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef skidzor het volgende:
Breaking: Purno van Dijk zal afvallen hoor. Heus waar, ditmaal gaat het echt gebeuren. Uiteraard zal Nederlands grootste braakbal weer falen, we zitten eerste rang! Want als we willen dat er iets gaat afvallen, dan hopen wij hier op de redactie wel dat de handvol vrienden van Bradge hem afvallen. Want een Bradge zonder vet zal niet gebeuren, een Bradge zonder vrienden wel. Mooie tijden komen er aan. ❤
Gewoon te lui om ze op te ruimenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Solotovski het volgende:
Die gewichtjes die altijd heel nonchalant op de achtergrond liggen alsof ie ze elke dag gebruikt
Weer een soep review. Dan zal de volgende review wel weer KitKat worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |