Je kan iemand er ook op aanspreken. Of een stap opzij zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ook al vond ik het een kleine moeite toch ben ik wel blij dat je geen mondkapje meer op hoeft in de supermarkt.
Over die 1,5 meter dat boeit me totaal niet. Van mij mag dat sowieso altijd wel blijven als ik heel eerlijk moet zijn. Ik heb daar sowieso een hekel aan als mensen veel te dichtbij komen/staan.
Scare them to death!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Sfeermaker het volgende:
De mensuitroeiende delta variant.
Mensen, we moeten bang zijn, heel erg bang.
Uitzonderingen zijn er altijd, ik zie ze niet zo snel 10k restaurants en 80k horeca bedrijven controleren.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
als je door een klant getipt wordt niet
En ook ambtenaren gaan uit eten btw
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mondkapje bij de kapper ook weg? En bij de tandarts?
Bij de tandarts moet je je mondkapje ophouden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was in Luxemburg en daar kwam je echt niet binnen zonder test.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd, ik zie ze niet zo snel 10k restaurants en 80k horeca bedrijven controleren.
En die slok azijn-chloor?.... Hoe heet dat ook alweer... peroxide?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond dat wat ze meldden over de delta variant helemaal niet angstaanjagend was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Sfeermaker het volgende:
De mensuitroeiende delta variant.
Mensen, we moeten bang zijn, heel erg bang.
Moeilijk boren hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de tandarts moet je je mondkapje ophouden.
O ja... die vieze shit. Alhoewel het me verbaast dat ze zoiets niet al veel eerder hadden, als het kennelijk bacteriën etc doodt voor de behandeling.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En die slok azijn-chloor?.... Hoe heet dat ook alweer... peroxide?
True.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is nog verre van normaal hoor met al die testen en 1,5 meter.
We hebben ook nog 1000 besmettingen, en Delta op de loer. Maar zodra er genoeg gevaccineerd is, kunnen alle maatregelen over boord. Er is geen reden om aan te nemen dat die maatregels for ever blijven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is nog verre van normaal hoor met al die testen en 1,5 meter.
Ik hoop met je mee, maar ik verbaas mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
We hebben ook nog 1000 besmettingen, en Delta op de loer. Maar zodra er genoeg gevaccineerd is, kunnen alle maatregelen over boord. Er is geen reden om aan te nemen dat die maatregels for ever blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |