Even gekeken. Niet echt mijn humor. Misschien iets voor user @KingRoland .quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:06 schreef Paul het volgende:
Niemand?
EK / [EK-editie] Funny links, pics & clips
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eetquote:
Als je de hele video had gekeken wist je dat deze pizza niet ongezond is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eet
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste stukje gekeken. Hij voert nog steeds de act op dat hij maar 1x per week ongezond eet
Ben je al magnetisch? #dtvquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Middag heren. Tweede spuit zit er ook in. Genot.
Gefeliciteerd met je 5G maat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Welke is het geworden maat? Ik heb vorige week eindelijk kwakzalvers binnen gekregen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor koffie.
En mijn pakketje van gisteren uitpakken. Nieuw bordspel @:buitendam
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke is het geworden maat? Ik heb vorige week eindelijk kwakzalvers binnen gekregen.
Nerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.
Ik ben nu Lost Ruins of Arnak aan het unboxen en een keer op aan het zetten.
Verder ook binnen gekregen: sheriff of Nottingham, tranquility en eentje uit de Century serie.
Eigenlijk was het me alleen om Ruins of Arnak te doen. Rest is bijvangst.
OK boomer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:11 schreef MC-Morgan het volgende:
Doe meestal zij- en achterkant op 9mm en dan bovenop wel wat langer laten zodat het een beetje zo schuin omhoog kanquote:
Kan je toch niet mee over straat man.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe meestal zij- en achterkant op 9mm en dan bovenop wel wat langer laten zodat het een beetje zo schuin omhoog kan
En ik ga het zwart laten blonderen hihi
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kwakzalvers is een geweldig spel. Één van mijn favoriete om met vrienden te spelen. Knap dat je hem toch nu al hebt gekregen. Vrijwel overal uitverkocht. Er komt binnenkort een reprint aan.
Ik ben nu Lost Ruins of Arnak aan het unboxen en een keer op aan het zetten.
Verder ook binnen gekregen: sheriff of Nottingham, tranquility en eentje uit de Century serie.
Eigenlijk was het me alleen om Ruins of Arnak te doen. Rest is bijvangst.
Ik brand een kaarsje voor je.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de headset (Steelseries Arctis 1 wireless) gister teruggestuurd omdat het kreng niet werkte, vandaag krijg ik een andere (HyperX Cloud Flight wireless) binnen. Hopelijk doet die het wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |