Ik had gelijk, hij droogt nu al op. Vandaag nog maar 1 euro verdient.quote:Op maandag 29 december 2025 12:08 schreef roos94 het volgende:
Ik ben nog geen 24u lid van euroclix en ik heb al 1600 punten. (=¤16)
Weet niet of ik zoveel enquetes krijg omdat ik nieuw ben en dat ze me zo willen binnen slepen oid , dat de boel straks opdroogt
Ze krijgen cashback op cadeaubonnen die ze kopen, die passen ze voor een deel aan jou door.quote:Op maandag 29 december 2025 10:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds een beetje af wat het verdienmodel daarachter nou is, net als via hen een cadeaubon kopen die je dan inwisselt bij bol ofzo, hoe kan het nou zijn dat je daar geld voor krijgt?
Bij de enquête 'betaal' je met je gegevens, maar kunnen zij dan met zo'n cadeaubon te zien krijgen waar je dat aan uit geeft ofzo?
Net 2 enquetes gekregen voor het eerst.quote:Op maandag 29 december 2025 16:12 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg helemaal niks op Opiniemeters. Is die site dood?
Kwam de reductie door jezelf of door het platform?quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het eerste jaar een totaal van ruim ¤500, daarna steeds tussen de ¤100 en ¤180 per jaar.
Beiden, maar voornamelijk doordat waardevolle mening wegviel doordat ik geblokkeerd werd. Daar was het echt de moeite waard met vaak wat hogere vergoedingen per enquete, dat motiveert ook wel en zo was het dus een combinatie van factoren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kwam de reductie door jezelf of door het platform?
Inmiddels zit ik op 53 euroquote:Op woensdag 7 januari 2026 08:24 schreef roos94 het volgende:
Inmiddels al ¤33,64 verdient met euroclixga het denk ik bij ¤70 laten uitbetalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |