abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 18 juni 2021 @ 00:58:14 #1
496508 JelleHester
Grappige tekst
pi_199939232
A.s. maandag heb ik een vluchtgeboekt naar Ibiza vanuit Charleroi.

Ikzelf kom uit Nederland, en mijn vraag luidt als volgt.

Ik verblijf minder dan 48uur in Belgie, ik kom niet aan met een trein, boot of vliegtuig. Ik betreed België vanuit Nederland.

Is er dan een negatieve NAAT (PCR) test nodig voor het betreden van het vliegveld?

Ik ben op de hoogte van de negatieve test NAAT (PCR) of RAT (sneltest) voor het betreden van Ibiza. Maar aangezien een RAT (sneltest) aanzienlijk goedkoper is vroeg ik mij dus af of een NAAT verplicht is bij het betreden van het vliegveld.

hier zijn de regels van België om ze te betreden.

https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/

Ik kom niet uit het gedeelte van de uitzondering op de NAAT test

Uitzondering: Verblijf je minder dan 48u in België en reis je niet met het vliegtuig of de boot, of reis je niet met de trein of bus vanuit een land buiten de EU of Schengenzone naar België, dan is er geen PCR-test nodig.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 01:07:13 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199939259
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 00:58 schreef JelleHester het volgende:
A.s. maandag heb ik een vluchtgeboekt naar Ibiza vanuit Charleroi.

Ikzelf kom uit Nederland, en mijn vraag luidt als volgt.

Ik verblijf minder dan 48uur in Belgie, ik kom niet aan met een trein, boot of vliegtuig. Ik betreed België vanuit Nederland.

Is er dan een negatieve NAAT (PCR) test nodig voor het betreden van het vliegveld?

Ik ben op de hoogte van de negatieve test NAAT (PCR) of RAT (sneltest) voor het betreden van Ibiza. Maar aangezien een RAT (sneltest) aanzienlijk goedkoper is vroeg ik mij dus af of een NAAT verplicht is bij het betreden van het vliegveld.

hier zijn de regels van België om ze te betreden.

https://www.info-coronavirus.be/nl/reizen/

Ik kom niet uit het gedeelte van de uitzondering op de NAAT test

Uitzondering: Verblijf je minder dan 48u in België en reis je niet met het vliegtuig of de boot, of reis je niet met de trein of bus vanuit een land buiten de EU of Schengenzone naar België, dan is er geen PCR-test nodig.
Volgens mij staat daar dat je geen test hoeft te doen voor Belgie omdat je en minder dan 48u in Belgie bent en vanuit de EU/Schengenzone reist.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 07:50:07 #3
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199939951
Doe het niet, mede door feestvierende Britten is de Indiase variant behoorlijk huis aan het houden op Ibiza.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200007286
op vakantie gaan naar ibiza en je dan een beetje druk maken om de prijs van een test...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 juni 2021 @ 12:58:25 #5
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200007343
Ben je nog op zoek naar chagrijnig gezelschap?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200007591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 07:50 schreef Erno-BE het volgende:
Doe het niet, mede door feestvierende Britten is de Indiase variant behoorlijk huis aan het houden op Ibiza.
Heb je hier een bron voor?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')