abonnement Unibet Coolblue
pi_199934889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Er is niets mis met vakanties in het buitenland als je bijvoorbeeld gaat bergwandelen in de Alpen of de Tatra’s, maar feestvakanties op Ibiza, Mallorca, Albufeira of Lisboa is gewoon echt geen goed idee en de overheid zou dat soort vakanties toch echt even moeten verbieden tot we echt meer weten over de Indiase variant.
Valt niet te controleren (tenzij je aan iedereen die de grens passeert een GPS tracker wilt hangen), dus in de praktijk zal het of alle vakanties of geen vakanties zijn. En nogmaals: Je kan wel doen alsof die vakanties zo'n gigantisch groot risico zijn maar het valt best mee in vergelijking met andere besmettingsbronnen, vooralsnog zijn er een stuk meer binnenlandse besmettingen (ook met die delta variant) dan er vanuit het buitenland bij komen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:21:36 #27
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199934984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:17 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Valt niet te controleren (tenzij je aan iedereen die de grens passeert een GPS tracker wilt hangen), dus in de praktijk zal het of alle vakanties of geen vakanties zijn.
Gewoon vluchten weren uit Ibiza, Mallorca, Faro en Lisbao en op Schiphol driftig controleren of mensen wel volledig gevaccineerd zijn. Niet volledig gevaccineerd betekent geen toegang tot het vliegtuig.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199935152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Gewoon vluchten weren uit Ibiza, Mallorca, Faro en Lisbao en op Schiphol driftig controleren of mensen wel volledig gevaccineerd zijn. Niet volledig gevaccineerd betekent geen toegang tot het vliegtuig.
Vergeet Χερσόνησος niet!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199935261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Gewoon vluchten weren uit Ibiza, Mallorca, Faro en Lisbao en op Schiphol driftig controleren of mensen wel volledig gevaccineerd zijn. Niet volledig gevaccineerd betekent geen toegang tot het vliegtuig.
Vlieg vanaf Zaventem of Dusseldorf en er is niemand die er verder naar omkijkt. En nogmaals: In absolute aantallen is het risico van sportscholen of het OV vrij gooien groter dan het risico van die paar tieners die van vakantie terugkomen, dus als het puur om het aantal besmettingen gaat is het toch een stuk logischer om die eerste twee te beperken?
pi_199935446
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dpl.php

Aantal besmettingen zoals nu bekend en RIVM gemeld:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/cases.php

Aantal DON/DOO/DPL per dag

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dplperday.php

Datavertraging:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/vertraging.php

Dagelijks getest vs percentage positief:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/positief.php

Aantal positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijd.php

% positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijdperc.php

Bedden verpleegafdeling

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/bedden.php

Bedden IC

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/beddenic.php
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:10 #31
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199935925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Vlieg vanaf Zaventem of Dusseldorf en er is niemand die er verder naar omkijkt. En nogmaals: In absolute aantallen is het risico van sportscholen of het OV vrij gooien groter dan het risico van die paar tieners die van vakantie terugkomen, dus als het puur om het aantal besmettingen gaat is het toch een stuk logischer om die eerste twee te beperken?
Die paar tieners importeren wel de Indiase variant uit Portugal en Spanje. In de sportschool of in het OV worden er geen rare virusvarianten geïmporteerd.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199935977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:54 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik loop nog steeds twee maanden risico om long-covid te krijgen en dat risico wordt fors groter door het onnodige versoepelingspakket van 26 juni, toestaan van vakanties voor niet-volledig gevaccineerden en het onnodig afschaffen van de mondmaskerplicht.

Lees eens de Twitter-draadjes van deze vrouw (https://mobile.twitter.co(...)c%2F2610571%2F8%2F35). Ik hoop niet dat zij gelijk heeft, maar de regering maakt echt de verkeerde keuzes die desastreus kunnen uitpakken voor diegenen die nog op korte termijn uitzicht hebben op de tweede prik, zoals de jongeren.
Ik loop risico dus er moeten strenge regels voor anderen komen.

Ga 2 maanden thuiswerken/met de auto naar je werk/buiten de spits met een ffp3 masker en laat je boodschappen bezorgen klaar.
pi_199935982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:55 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Die paar tieners importeren wel de Indiase variant uit Portugal en Spanje. In de sportschool of in het OV worden er geen rare virusvarianten geïmporteerd.
Die deltavariant is al sinds eind mei hier, dus die verspreidt zich ondertussen ook al binnenlands. En is het niet beter om het maar op veilig te spelen dan? Better safe than sorry toch?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 juni 2021 @ 22:00:28 #34
186611 Haags
pi_199936055
twitter


Grappig dat Baudet voor dit soort praktijken aan de galg wordt opgehangen.
Zonder wrijving geen glans
pi_199936220
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef Tijn het volgende:

[..]

Toch is het opmerkelijk dat het daar zo stijgt en hier niet. Ook in onze omliggende landen niet.
Die variant is hier simpelweg nog maar heel beperkt vastgesteld door het RIVM.

Al snap ik goed dat iedereen sceptisch is na de berichtgeving begin dit jaar over de Britse, Zuid Afrikaanse en god mag weten wat voor varianten die zogenaamd dood en verderf zouden komen zaaien in ons land :')
blablablabla
pi_199936249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:55 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Die paar tieners importeren wel de Indiase variant uit Portugal en Spanje. In de sportschool of in het OV worden er geen rare virusvarianten geïmporteerd.
:')

Die klote tieners toch ook! Dat feest maar met Britten en neemt zich het hele mutantencircus mee in het koffer, terwijl de rest van de Nederlanders braaf thuis blijft deze zomer. Klap in het gezicht van het red team!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199936254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Grappig dat Baudet voor dit soort praktijken aan de galg wordt opgehangen.
Dat gedoe op Urk was ook wel in een net iets andere fase van het hele pandemieverhaal dan waarin we nu zitten makker :) .
blablablabla
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:05 #38
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199936300
Ah Erno is weer aanwezig.

Ik taai af.

Fijne avond allemaal.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199936310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Die variant is hier simpelweg nog niet vastgesteld door het RIVM.

Al snap ik goed dat iedereen sceptisch is na de berichtgeving begin dit jaar over de Britse, Zuid Afrikaanse en god mag weten wat voor varianten die zogenaamd dood en verderf zouden komen zaaien in ons land :')
Is ie wel, al best een tijd geleden ook. Alleen zijn hier geen echt grote clusters daaruit ontstaan.
pi_199936358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Is ie wel, al best een tijd geleden ook. Alleen zijn hier geen echt grote clusters daaruit ontstaan.
Sorry bedoelde dat hij nog niet de dominante variant is, hooguit 9% je kan daar dus nog vrij weinig over zeggen qua effect.
blablablabla
pi_199936370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Is ie wel, al best een tijd geleden ook. Alleen zijn hier geen echt grote clusters daaruit ontstaan.
Houden zo. Ben allang blij dat we de 1 prik strategie niet gevolgd hebben van UK, en dat we hier voornamelijk Pfizer/Moderna geprikt hebben, Anders zaten we wellicht in zelfde schuitje.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:12:45 #42
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199936409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Die deltavariant is al sinds eind mei hier, dus die verspreidt zich ondertussen ook al binnenlands. En is het niet beter om het maar op veilig te spelen dan? Better safe than sorry toch?
Ook in Nederland zijn discotheken nog niet open en dus is het niet verstandig om in het buitenland naar discotheken te gaan. Helaas gebeurt het toch. We kunnen al veel, maar helaas lijkt het er op dat de overheid vanaf volgende week zaterdag het coronabeleid gigantisch te laten versloffen door de mondmaskerplicht af te schaffen wat onnodig is, door vakanties naar Spanje en Portugal toe te staan wat niet nodig en al die verruimingen van stap 5 van het openingsplan zijn ook niet nodig en met het oog op de Indiase variant is de combinatie van die drie elementen van versoepelingen zelfs gevaarlijk, want een opleving van het virus ligt zo op het loer.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199936454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:12 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ook in Nederland zijn discotheken nog niet open en dus is het niet verstandig om in het buitenland naar discotheken te gaan. Helaas gebeurt het toch. We kunnen al veel, maar helaas lijkt het er op dat de overheid vanaf volgende week zaterdag het coronabeleid gigantisch te laten versloffen door de mondmaskerplicht af te schaffen wat onnodig is, door vakanties naar Spanje en Portugal toe te staan wat niet nodig en al die verruimingen van stap 5 van het openingsplan zijn ook niet nodig en met het oog op de Indiase variant is de combinatie van die drie elementen van versoepelingen zelfs gevaarlijk, want een opleving van het virus ligt zo op het loer.
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar een onbewoond eiland vertrekken, de komende tijd wordt het in elk geval niet zoals jij voor ogen hebt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:14:36 #44
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199936459
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

:')

Die klote tieners toch ook! Dat feest maar met Britten en neemt zich het hele mutantencircus mee in het koffer, terwijl de rest van de Nederlanders braaf thuis blijft deze zomer. Klap in het gezicht van het red team!
Tieners hebben nog niet eens één prik gehad en moeten toch echt even nog voorzichtig zijn. Ook voor hunzelf, vanwege de kans op long-covid.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:16:05 #45
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199936505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar een onbewoond eiland vertrekken, de komende tijd wordt het in elk geval niet zoals jij voor ogen hebt.
Dus we krijgen nog een opleving van het virus, terwijl we nu al de slechtste besmettingscijfers van Europa hebben. Nou lekker dan.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199936689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Tieners hebben nog niet eens één prik gehad en moeten toch echt even nog voorzichtig zijn. Ook voor hunzelf, vanwege de kans op long-covid.
We zijn voor jongeren gestopt met Janssen en AZ omdat het risico op ernstige bijwerkingen door het vaccin (1 op de 100.000) groter zijn dan de kans op ernstige long covid. Als we dat soort risico's al moeten afdekken met rigoureuze maatregelen kan je ook wel een middagklok instellen om jongeren uit de zon te houden voor de minimale kans dat ze huidkanker oplopen.
pi_199936908
Ginny Mooy is echt van het padje af. Neukt haar man haar wel eens? Ze lijkt me echt zo'n gefrustreerde passief agressieve tuttebel, oorzaak daarvan is vaak wat anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199936973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Tieners hebben nog niet eens één prik gehad en moeten toch echt even nog voorzichtig zijn. Ook voor hunzelf, vanwege de kans op long-covid.
"Long covid", het nieuwe stokpaardje van de zerocovid-sekte... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:11 #49
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199937103
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

We zijn voor jongeren gestopt met Janssen en AZ omdat het risico op ernstige bijwerkingen door het vaccin (1 op de 100.000) groter zijn dan de kans op ernstige long covid. Als we dat soort risico's al moeten afdekken met rigoureuze maatregelen kan je ook wel een middagklok instellen om jongeren uit de zon te houden voor de minimale kans dat ze huidkanker oplopen.
Als we geen prikstops voor AstraZeneca en Johnson&Johnson hadden ingesteld en niet af waren gestapt van de prikken-wat-de-pot-schaft-strategie, dan had iedereen die dat wil voor 1 juli de eerste prik gehad. Nu hebben we door de prikstops van AstraZeneca en Johnson&Johnson alsmede het voorlaten van weigerboomers zo’n twee weken vertraging opgelopen en heeft voor 12 juli iedereen die dat wil de eerste prik ontvangen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:35:00 #50
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199937223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:25 schreef Discombobulate het volgende:
Ginny Mooy is echt van het padje af. Neukt haar man haar wel eens? Ze lijkt me echt zo'n gefrustreerde passief agressieve tuttebel, oorzaak daarvan is vaak wat anders.
Waarom komt die discussie over het vaccineren van jongeren tussen 12 en 18 zonder medische indicatie niet op gang? Ginny heeft toch best goede argumenten om zo snel mogelijk te beslissen om jongeren tussen de 12 en 18 zonder medische indicatie te vaccineren.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')