Heisse tasse lijkt mij om te kotsen Maarja, kaufland? Edeka? Real? Penny????quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende: [..] Bij de rebewe trek ik heel het schap leeg , maar voor de heisse tasse moet je geloof ik naar een andere winkel.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)n-de-boeien-geslagen
Heer-lijk-en beelden.
Geen witte koolquote:
Kauflandquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Goede kool van Big Rom vanavond
[..]
Heisse tasse lijkt mij om te kotsen Maarja, kaufland? Edeka? Real? Penny????
quote:
Durf ik niet meer te zeggen, als ik ga (en dat is alweer ff geleden) ga ik alle winkels af.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vermoeden van matsjkoolfixingquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Geen witte kool![]()
Geen chineze kool![]()
Ik overweeg een TR wegens racisme.
Je vond het Hongarije-topic niet voldoende?quote:
Edeka is duurquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wel leuk dat eentje even goeiedag kwam zeggen voordat hij met vakantie ging sympathiek van hem.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen wat vbl josties die kwamen buurten.
Ik zit liever met popcorn aan de zijlijn van andermans relletjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vond het Hongarije-topic niet voldoende?
Ziet er een stuk beter uit dan boerenkoolquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga voor zoiets vanavond:
Thai green papaya salad.
[ afbeelding ]
Rare figuren zijn dat jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen wat vbl josties die kwamen buurten.
Rauwe andijvie stamppotgodquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Andijvie maakt gehakt van elke soort kool
Stamppot rauwe andijvie met spekjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Zelfde probleem maar ben vier dagen ingeroosterd tot laat dus moet welquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:07 schreef Boze_Eend het volgende:
Tis heet maar weet niet of ik wil sporten
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Zelfde probleem maar ben vier dagen ingeroosterd tot laat dus moet wel
Lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
kun je een lekkere salade mee maken.
Succes habibaquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Ik ga nu maar even een uurtje denk ik.
Hé Fcu030. Hoe zit dat bij jullie op de server? Ik ben van mening dat Kill On Sight status should respect armadas and Under Protected Cargo limit miners.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
'Normaal eet 'ie alleen gefrituurde salade'quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:13 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100002008_d2dc6a7b
Broadpan staat ook weer op Dumpert. Reacties lezen genot.
Zei ik gisteren ook al. Hoop oprecht dat Braddie iets gaat doen met dit advies want die salade is wel een grote stap in de juiste richting.quote:Kijk serieus eens achterop die maaltijdsalade, hier ga je niet van afvallen, helemaal niet als dit je lunch is.... flikker op z’n minst die saus en pasta uit die salade, dat scheelt een hoop...
Maar dit bedoel je niet serieus toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:25 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al. Hoop oprecht dat Braddie iets gaat doen met dit advies want die salade is wel een grote stap in de juiste richting.
Ik heb hem nog nooit een salade zien eten dus wie zegt dat dit meteen de laatste is?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit bedoel je niet serieus toch?
Je weet sowieso dat dit eenmalig is. Net als die pokebowls
Waarom reageer je op zulk gezwetsquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dit bedoel je niet serieus toch?
Je weet sowieso dat dit eenmalig is. Net als die pokebowls
Jij was er nog niet en moet toch ergens op reagerenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom reageer je op zulk gezwets
Humaan heet datquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:16 schreef Fok-it het volgende:
Op Dumpert zijn ze echt betrekkelijk mild voor Bradge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |