Heisse tasse lijkt mij om te kotsen Maarja, kaufland? Edeka? Real? Penny????quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende: [..] Bij de rebewe trek ik heel het schap leeg , maar voor de heisse tasse moet je geloof ik naar een andere winkel.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)n-de-boeien-geslagen
Heer-lijk-en beelden.
Geen witte koolquote:
Kauflandquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Goede kool van Big Rom vanavond
[..]
Heisse tasse lijkt mij om te kotsen Maarja, kaufland? Edeka? Real? Penny????
quote:
Durf ik niet meer te zeggen, als ik ga (en dat is alweer ff geleden) ga ik alle winkels af.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vermoeden van matsjkoolfixingquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Geen witte kool![]()
Geen chineze kool![]()
Ik overweeg een TR wegens racisme.
Je vond het Hongarije-topic niet voldoende?quote:
Edeka is duurquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wel leuk dat eentje even goeiedag kwam zeggen voordat hij met vakantie ging sympathiek van hem.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen wat vbl josties die kwamen buurten.
Ik zit liever met popcorn aan de zijlijn van andermans relletjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vond het Hongarije-topic niet voldoende?
Ziet er een stuk beter uit dan boerenkoolquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Makrelis het volgende:
Ik ga voor zoiets vanavond:
Thai green papaya salad.
[ afbeelding ]
Rare figuren zijn dat jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen wat vbl josties die kwamen buurten.
Rauwe andijvie stamppotgodquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Andijvie maakt gehakt van elke soort kool
Stamppot rauwe andijvie met spekjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef Fcu030 het volgende:
Andijvie maakt gehakt van elke soort kool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |