SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle gordijnen dicht!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ook binnen komt UV-straling gewoon aan. Anders waren m'n planten inmiddels wel deaud.
Ahaaaa.quote:
ja. nou ja kleintjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaaaa.
Op logische plekken van je schoenen ook?
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuisquote:
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.quote:
goedequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.Echt te vaak een veroorzaker van blaren, de sokken.
Straks zit jij met een kromme voet thuis.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuis
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.Echt te vaak een veroorzaker van blaren, de sokken.
Mmmm, zuinig zijn op de voetjes, dat je niet op een dag wakker wordt omdat je een toeter hoort en blij je bed uitspringt en op stompjes terecht komt terwijl je zwarte rottende voeten in bed achterblijven, zeg maar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuis
Die wind is ook gaan liggenquote:
Dar klinkt naarquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, zuinig zijn op de voetjes, dat je niet op een dag wakker wordt omdat je een toeter hoort en blij je bed uitspringt en op stompjes terecht komt terwijl je zwarte rottende voeten in bed achterblijven, zeg maar.
Je kunt nog verhuizen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Frans Bauer treedt hier van de zomer op
Nog steeds zo'n opgeblazen gevoel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu onderweg om het weg te blazen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n opgeblazen gevoel?
Ja hoop voor je dat het lukt. Je wilt zonnen toch want dat is nu in ieder geval niet echt aan de orde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu onderweg om het weg te blazen
Hey moet goed komen. Prijs de heer en zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoop voor je dat het lukt. Je wilt zonnen toch want dat is nu in ieder geval niet echt aan de orde.
Je kleinste bikini aan die eigenlijk niet meer past, een verse vuurrode kers in je mond, langzaam knipogen naar boven en God komt echt wel even kijken hoor -------> Zon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey moet goed komen. Prijs de heer en zo
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zette meer dan drie stappen. Spijt.
Alleen al voor posts zoals deze zou ik jou nooit blockenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kleinste bikini aan die eigenlijk niet meer past, een verse vuurrode kers in je mond, langzaam knipogen naar boven en God komt echt wel even kijken hoor -------> Zon.
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen al voor posts zoals deze zou ik jou nooit blocken
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.
Ik heb 'm meteen weer weggekiept.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n Windows-taakbalkje geeft Code geel aan.
Nee. Komt ook allemaal geluid doorheenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze daar maatje XXXXL dan?
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eetquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen rookworst om aan te knabbelen? Gemiste kans.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eet
Kuil van 2 meter diep in het zand.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eet
Dit kan ik binnen 0,03 seconden regelenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Karzai het volgende:
A
[..]
Jij zit toch al met de broek op de enkels?
Überhaupt een broek aan hebben met dit weer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Karzai het volgende:
A
[..]
Jij zit toch al met de broek op de enkels?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Hele tijd dit voor die cam [ afbeelding ]
Minus de ijsthee is dit mijn plan voor vanmiddag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt weer om lui in een hangmat te liggen onder een oude boom. Met een groot glas ijsthee en een goed boek.
Heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minus de ijsthee is dit mijn plan voor vanmiddag.
Ik heb zelf ook geen oude boom, maar ik kan wel de schaduw van de oude boom van de buren opzoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb helaas geen oude boom op mijn balkon.
Verkoeling.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Kleine tegenslag in den haag. Gemiezer
Maar zie nu blauwe lucht aankomen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Kleine tegenslag in den haag. Gemiezer
Gaat snel vandaagquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog ongeveer een uurtje te gaan voor ik onderweg ga naar pirk.
Kijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zie nu blauwe lucht aankomen.
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog ongeveer een uurtje te gaan voor ik onderweg ga naar pirk.
Het hadden mijn kinderen kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
2000 mag al plannen.Die zitten toch nog in de luiers.
Goeie manier om je stokoud te voelen dat aftellen nu.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hadden mijn kinderen kunnen zijn
wees blij dat het je kinderen niet zijn !quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de vaccinatie gisteren liep er wel vanalles door elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie manier om je stokoud te voelen dat aftellen nu.
21-jarigen in luiers?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
2000 mag al plannen.Die zitten toch nog in de luiers.
Hoeveel kinderen ga je voor?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is warm, ik verwacht vandaag geen niet-seksueel getinte posts van US.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, we zijn weer aanbeland bij fetishes?
Naja, ik weet dat m'n oudere zus later vandaag mag, combineer dat met mensen die níet meteen een afspraak gepland hebben of hun tweede kunnen halen en je zit met een eclectisch gezelschap.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de vaccinatie gisteren liep er wel vanalles door elkaar.
Wel allemaal goed geregeld op zich
Die jongen vonden ze in het lichaam van die vader, die had zich er helemaal omheen gevouwen.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees blij dat het je kinderen niet zijn !
Er in?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jongen vonden ze in het lichaam van die vader, die had zich er helemaal omheen gevouwen.
Ik vond het wel mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik weet dat m'n oudere zus later vandaag mag, combineer dat met mensen die níet meteen een afspraak gepland hebben of hun tweede kunnen halen en je zit met een eclectisch gezelschap.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi.
De man die voor mij aan de beurt was, was een stevige, donkere kerel van rond de 2 meter.
In de wachtrij al aan het zweten als een otter en hij klampte zich meteen vast aan de prikker dat hij doodsbang was voor naalden.
We zaten met 3 man op een rijtje en de prikker begin dan bij hem.quote:
Achgos.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zaten met 3 man op een rijtje en de prikker begin dan bij hem.
Kerel helemaal blij dat die niks gevoeld had.
Daarna in de wachtruimte meteen zn vrouw bellen en alles.
Er heen rijden blijkt voor sommigen ook wel erg lastig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik nerveuzer voor de rit erheen, want ik kom echt nooit in die hoek.
Ik ben ook geen fan van doktersquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:57 schreef shiitake het volgende:
Geweldig, 'stoere mannen' die schrik hebben van een naaldje.
Gelukkig was het een pilon en geen verkeersregelaar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er heen rijden blijkt voor sommigen ook wel erg lastig.
Op de parkeerplaats was met pilonnen een in en uitrit gemaakt.
stereotype blonde vrouw in een mercedes rijdt er dwars doorheen en rijdt gewoon door met een pilon vast onder auto
Nee, die stonden met zn 3en echt met hun hoofd te schudden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gelukkig was het een pilon en geen verkeersregelaar.
Ja die zullen wel wat voorbij zien komen op zo'n dag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, die stonden met zn 3en echt met hun hoofd te schudden.
je zag aan die jongens dat dit niet de eerste keer was.
Hehehehe.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, die stonden met zn 3en echt met hun hoofd te schudden.
je zag aan die jongens dat dit niet de eerste keer was.
Lolwhut.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Bij die zaal waar ik moest zijn hadden ze van die schuine insteekvakken, maar had iemand daar precies in de andere hoek in geparkeerd. Dus gewoon haaks. Alsof het een visgraatmotiefje was.
Ter verdediging van de blonde mevrouw moet ik wel zeggen dat het niet super duidelijk was en de regelaars ook geen moeite deden om het aan te geven.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Nee, ik ben eerder die kut die niet doorrijdt met d'r hok omdat ze aan het zoeken is.
Dat zie ik ook nog wel een bij de plaatselijk AHquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Bij die zaal waar ik moest zijn hadden ze van die schuine insteekvakken, maar had iemand daar precies in de andere hoek in geparkeerd. Dus gewoon haaks. Alsof het een visgraatmotiefje was.
https://www.nu.nl/binnenl(...)eek-op-telefoon.htmlquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ter verdediging van de blonde mevrouw moet ik wel zeggen dat het niet super duidelijk was en de regelaars ook geen moeite deden om het aan te geven.
Wat mij dan wel stoort is hoe iemand door kan blijven rijden als er recht onder haar open raam een pilon over het asfalt schraapt.
Dat moet je toch horen lijkt mij.
WTFquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)eek-op-telefoon.html
Als je op je telefoon aan het kijken bent dan voel je wel meer dingen niet blijkbaar én kom je er mee weg.
Lekker dom en simpel weer van justitie, in de meeste auto's merk je een kiezelsteentje op de weg nog wel, laat staan een 14-jarig meisje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)eek-op-telefoon.html
Als je op je telefoon aan het kijken bent dan voel je wel meer dingen niet blijkbaar én kom je er mee weg.
Mja, mensen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ter verdediging van de blonde mevrouw moet ik wel zeggen dat het niet super duidelijk was en de regelaars ook geen moeite deden om het aan te geven.
Wat mij dan wel stoort is hoe iemand door kan blijven rijden als er recht onder haar open raam een pilon over het asfalt schraapt.
Dat moet je toch horen lijkt mij.
Ja, ik snap wat je bedoelt, ik snap alleen niet hoe het in die koppen opkomt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
/ / / / / \ \ / / / /
Zo ongeveer
Ook geen klein autootje he, maar zo'n dikke lelijke hoerensloep.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt, ik snap alleen niet hoe het in die koppen opkomt.
* IJsdraakje stopt oren van octo dichtquote:
Meteen tig plekken bezet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook geen klein autootje he, maar zo'n dikke lelijke hoerensloep.
Ik kan me wel indenken dat je dat doet als vader en je kind zo goed mogelijk probeert te beschermen.quote:
Jup.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat je dat doet als vader en je kind zo goed mogelijk probeert te beschermen.
Maar die zijn maar twee dagen goedquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had altijd bakken vol met oesters in huis staan.
Aan dat filmpje te zien wist die vader ook dat dit eigenlijk niet goed kon aflopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat je dat doet als vader en je kind zo goed mogelijk probeert te beschermen.
Van die kweekbakken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die zijn maar twee dagen goed
ze smelten de ama'squote:Op donderdag 17 juni 2021 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Naar huis gegaan, het is echt niet te harden op mijn werk.En het was ook mega rustig, veel zitten thuis nu omdat het een sauna is daar.
In Den Haag hebben ze sinds kort een poller (paaltje in de grond, wat omhoog kan schieten) geplaatst en in korte tijd, hebben 12 auto zich kapot gereden, omdat ze wel dachten dat ze er wel door konden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er heen rijden blijkt voor sommigen ook wel erg lastig.
Op de parkeerplaats was met pilonnen een in en uitrit gemaakt.
stereotype blonde vrouw in een mercedes rijdt er dwars doorheen en rijdt gewoon door met een pilon vast onder auto
Bijzondere huisdierenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had altijd bakken vol met oesters in huis staan.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet uit te laten, nou ja dat kan wel maar hoeft niet.
Ooit een auto gezien die dacht achter een bus aan te kunnen piepen ipv een paar meter omrijdenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze sinds kort een poller (paaltje in de grond, wat omhoog kan schieten) geplaatst en in korte tijd, hebben 12 auto zich kapot gereden, omdat ze wel dachten dat ze er wel door konden.
Die vrouw in die Mercedes zou vast ook een kandidaat zijn voor een pollerbotsing.
en al je chocola gesmoltenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Voor de ventilator is het wel lekker. Ik ga alleen nog naar buiten vandaag om de was op te hangen.
Eet met dit weer weinig chocolade, sowieso eet ik weinig momenteel.quote:
Zou ze allemaal meenemen, op een stoeltje zetten en er een gezichtje op tekenen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel een goed excuus: " Nee, ik kan niet naar je kringverjaardag komen, de oesters moeten uitgelaten worden."
OEIOEI...quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eet met dit weer weinig chocolade, sowieso eet ik weinig momenteel.
Die borden met "pas op een bussluis/ poller / etc" zijn ook helemaal niet zo opvallend of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooit een auto gezien die dacht achter een bus aan te kunnen piepen ipv een paar meter omrijden![]()
Prachtig schouwspel om zo iemand van stoer en zelfverzekerd naar ontkenning te gaan. Dan komt de schaamte en berouw![]()
Reed er net langs met de bus :pquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag hebben ze sinds kort een poller (paaltje in de grond, wat omhoog kan schieten) geplaatst en in korte tijd, hebben 12 auto zich kapot gereden, omdat ze wel dachten dat ze er wel door konden.
Die vrouw in die Mercedes zou vast ook een kandidaat zijn voor een pollerbotsing.
Lol, ze moeten daar een tribune neerzetten met ijs en snacks.quote:
En dan toch proberen hčquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die borden met "pas op een bussluis/ poller / etc" zijn ook helemaal niet zo opvallend of zo
/ sarcasmemodus off
Tot je ineens niet meer verder kan rijdenquote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot je ineens niet meer verder kan rijden![]()
Ik vind dat ook altijd zo vreemd hoe auto's op trambanen kunnen belanden
Vast wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eet met dit weer weinig chocolade, sowieso eet ik weinig momenteel.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens knakworstjes in de pan gooien.
Als ik een auto ineens rare toeren zie uithalen, dan is het wel 9 van de 10 keer een vrouwquote:
In Amsterdam heb je die paaltjes en grachten, dus als je daar niet kan parkeren, rijdt je gewoon de gracht in.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel.
Hoeveel mensen ik al heb zijn vast hangen op van die betonnen varkensruggen..
Ja, want het is betekenTquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Je moet hier ook altijd opletten hoe en wat je zegt he.
Wat wil je nu precies van mij horen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:35 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Hongarije verbiedt 'promotie' van homoseksualiteit onder jongeren- #2 Wat een topland (kuch) is Hongarije toch ook @:budapestenaar
Welkom! Welkom!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ben er hoor8u rijden maar dan heb je ook wat.. benauwd kutweer
Dat zijn ook wel ellendige dingen. In de wijk waar mijn broer woont een keer eentje over het hoofd gezien in het donker. Dat vond de budabolide niet leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel.
Hoeveel mensen ik al heb zijn vast hangen op van die betonnen varkensruggen..
SCHIET EENS OP MET DIE KNAKWORSTENquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Je moet hier ook altijd opletten hoe en wat je zegt he.
Gewoon zeggen dat de netwerkverbinding er mee op heeft gehouden vanwege de warmte.quote:
Wel een goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat de netwerkverbinding er mee op heeft gehouden vanwege de warmte.
En als ze dat niet geloven, kun je altijd nog zeggen dat jijzelf bent opgehouden door de hittequote:
Met Moderna he.quote:
Ik ben spesjul.quote:
und, ook spierpijn?quote:
Picsquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Zit bij hudson. 1 van de meisjes in bediening heeft een cameltoe broekje aan
24,5 hierquote:
Woonkamer is wel 24.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
24,5 hier![]()
Nog steeds minimaal 2,5 graden te warm
Airco staat op 22quote:
Lekker hoor. Door de ventilator voelt het hier ook wel iets minder warm maar pff moet dat ding niet uitzetten zolang ik hier zit.quote:
Airco is wel fijn, maar helaas kan ik hem niet mee naar huis nemenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker hoor. Door de ventilator voelt het hier ook wel iets minder warm maar pff moet dat ding niet uitzetten zolang ik hier zit.
Als ik veel geld had zou ik hier ook wel een airco willen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Airco is wel fijn, maar helaas kan ik hem niet mee naar huis nemen
Ja, dat denk ik ook elke zomer. Maar tegen de tijd dat ik er aan denk zitten de installateurs al maanden vol geboekt en eigenlijk vind ik het ook wel veel geld voor een paar nachten ongemak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik veel geld had zou ik hier ook wel een airco willen.
Komt door de kamelen daar zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
De burger smaakte vandaag minder goed
Je had een ijsburger moeten nemenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Zat er genoeg kaas op?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Het is ook te warm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Straks maar eentje nemenquote:
Alles voor het speciale aromaquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, je wil ook liever niet weten wat er in de keuken gaande is.
Het is 1.75 per 30 min of 25 euro voor een dagkaart coor de garage in kijkduin. Of zoals mijn opa kiekdeun zei.quote:
Kiekdeunquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is 1.75 per 30 min of 25 euro voor een dagkaart coor de garage in kijkduin. Of zoals mijn opa kiekdeun zei.
Hij voelt wel wat mal.quote:
Te enthousiast dit.quote:
Ja helemaal anders hier nu herken je niet meer terugquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, is het nu betaald parkeren in Kijkduin?
*insert bitterbalspringsmileyquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij voelt wel wat mal.
[..]
Te enthousiast dit.
Het is een kat, wat had je verwachtquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme![]()
Nerf gun gekocht voor mijn kat, niet geīnteresseerd![]()
De doos waar die in kwam vond ze leuker
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme![]()
Grmbl vindt em wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme![]()
Nou ze is nogal snel verveeld met dingen, alleen als ik elastiekjes wegschiet vindt ze dat fantastisch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een kat, wat had je verwacht
Zijn ze nu wel helemaal klaar met alles ?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja helemaal anders hier nu herken je niet meer terug
Zwargte paaadquote:
buiten in de zon ja zekerquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh ik dacht hoe heter hoe beter toch?
Nee denk dat dat nog wel even duurtquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel helemaal klaar met alles ?
Zo typischquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]hier zon hele krabpaal gekocht . nou nooit naar om gekeken
Te warm om een huehue te maken hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
ja echt he.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel op hem schieten
Wel iets om naar uit te kijken, ik ben heel erg benieuwd hoe dat stukje 'boulevard' gaat worden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat dat nog wel even duurt
* LTVDK pakt nerf-gun met opgevoerde motor en dubbele flipclip en mompelt wat met een gebrekkig Cubaans accentquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening schiet nerf
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* LTVDK pakt nerf-gun met opgevoerde motor en dubbele flipclip en mompelt wat met een gebrekkig Cubaans accent
whoa.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is 1.75 per 30 min of 25 euro voor een dagkaart coor de garage in kijkduin. Of zoals mijn opa kiekdeun zei.
Daar gaat de broek van US weer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
Zit bij hudson. 1 van de meisjes in bediening heeft een cameltoe broekje aan
Die valt zo uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat de broek van US weer.
Dat die er überhaupt nog eentje aantrekt ...quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat de broek van US weer.
Hij heeft er één met klittenbandquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat die er überhaupt nog eentje aantrekt ...
Hoe "bouw" je een emailquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus collega's die e-mailmarketeer zijn en altijd heel ingewikkeld doen over het 'bouwen van e-maills. Maar dat is dus echt retesimpel
Hue hue, ruk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij heeft er één met klittenbandTrek je in één ruk uit.
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb jij wat afkoeling nodig ofzo
De mails die jij in je mailbox krijgt van bedrijven zijn html-mails.quote:
Ik moest HTML googlenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De mails die jij in je mailbox krijgt van bedrijven zijn html-mails.Maar die klik je echt zo in elkaar.
Hier was gelukkig nog genoeg ijs bij de AH, van die mini nep-magnums meegenomenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Als het zo warm is, krijg ik zo'n behoefte aan koude zuivel: ijs, yoghurt, melk
Straks ook even kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier was gelukkig nog genoeg ijs bij de AH, van die mini nep-magnums meegenomen
Slobberslobbersmeksmek.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Leve de oordopjes. Ging in de trein tegenover een vrouw zitten. Zit ze te smakken op een snoepje
vreselijk is dat hequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Leve de oordopjes. Ging in de trein tegenover een vrouw zitten. Zit ze te smakken op een snoepje
sommigen eten zo smerigquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach man. Niet te doen. Hebben ze het zelf dan ook niet door
Of als ze het toetsenbord aan hebben :p of spelletjes spelen met geluid aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan me ook zo waanzinnig storen aan mensen die aan het appen zijn en de piepjes aan hebben staan. Dat je om de drie seconden 'piiiinggg' hoort
Of ademen, of überhaupt bestaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of als ze het toetsenbord aan hebben :p of spelletjes spelen met geluid aan
Aaaargh ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die je hoort ademen man man man
van die mensen waar je het overgewicht gewoon aan hoortquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Dit ben ik vandaag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die mensen waar je het overgewicht gewoon aan hoort
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Mensen die ademenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
Of gewoon filmpjes kijken zonder dopjes in, zodat iedereen kan meegenieten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of hun telefoon gebruiken als walkie talkie. Dat is ook heel hip tegenwoordig, lijkt welquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Of gewoon filmpjes kijken zonder dopjes in, zodat iedereen kan meegenieten.
Volgende week een Kroatisch team op bezoek; die vroegen al waar ze goedkoop bier konden gaan drinkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Russische collega's zijn wel badass
Terechte klacht dit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of hun telefoon gebruiken als walkie talkie. Dat is ook heel hip tegenwoordig, lijkt wel
Ik voel me altijd wel thuis tussen dit soort mensen. Gek genoegquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week een Kroatisch team op bezoek; die vroegen al waar ze goedkoop bier konden gaan drinken
Vriend van me doet dit. Bel dan gewoon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Terechte klacht dit.
Mensen die lopen met telefoon op de speaker en dan beetje berichtjes naar elkaar in gaan spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |