SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle gordijnen dicht!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, ook binnen komt UV-straling gewoon aan. Anders waren m'n planten inmiddels wel deaud.
Ahaaaa.quote:
ja. nou ja kleintjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaaaa.
Op logische plekken van je schoenen ook?
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuisquote:
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.quote:
goedequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.Echt te vaak een veroorzaker van blaren, de sokken.
Straks zit jij met een kromme voet thuis.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuis
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders even kijken naar sport/wandelsokken.Echt te vaak een veroorzaker van blaren, de sokken.
Mmmm, zuinig zijn op de voetjes, dat je niet op een dag wakker wordt omdat je een toeter hoort en blij je bed uitspringt en op stompjes terecht komt terwijl je zwarte rottende voeten in bed achterblijven, zeg maar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wasnu 3 dagen vrij maar ga morgen extra werken. ze zitten echt zwaar omhoog met personeel. Gisteren was de assistent bedrijsleidster bijna het huilen en de bedrijfsleidster zelf zit met een ontsteking in de rug nu thuis
Die wind is ook gaan liggenquote:
Dar klinkt naarquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm, zuinig zijn op de voetjes, dat je niet op een dag wakker wordt omdat je een toeter hoort en blij je bed uitspringt en op stompjes terecht komt terwijl je zwarte rottende voeten in bed achterblijven, zeg maar.
Je kunt nog verhuizen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Frans Bauer treedt hier van de zomer op
Nog steeds zo'n opgeblazen gevoel?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu onderweg om het weg te blazen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds zo'n opgeblazen gevoel?
Ja hoop voor je dat het lukt. Je wilt zonnen toch want dat is nu in ieder geval niet echt aan de orde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben nu onderweg om het weg te blazen
Hey moet goed komen. Prijs de heer en zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoop voor je dat het lukt. Je wilt zonnen toch want dat is nu in ieder geval niet echt aan de orde.
Je kleinste bikini aan die eigenlijk niet meer past, een verse vuurrode kers in je mond, langzaam knipogen naar boven en God komt echt wel even kijken hoor -------> Zon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey moet goed komen. Prijs de heer en zo
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zette meer dan drie stappen. Spijt.
Alleen al voor posts zoals deze zou ik jou nooit blockenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kleinste bikini aan die eigenlijk niet meer past, een verse vuurrode kers in je mond, langzaam knipogen naar boven en God komt echt wel even kijken hoor -------> Zon.
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen al voor posts zoals deze zou ik jou nooit blocken
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer uit zelfbescherming dat ik dingen makkelijker even laat rusten.
Ik heb 'm meteen weer weggekiept.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n Windows-taakbalkje geeft Code geel aan.
Nee. Komt ook allemaal geluid doorheenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze daar maatje XXXXL dan?
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eetquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen rookworst om aan te knabbelen? Gemiste kans.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eet
Kuil van 2 meter diep in het zand.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Strand windkracht 8 op et strand als k dat nu eet
Dit kan ik binnen 0,03 seconden regelenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Karzai het volgende:
A
[..]
Jij zit toch al met de broek op de enkels?
Überhaupt een broek aan hebben met dit weer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Karzai het volgende:
A
[..]
Jij zit toch al met de broek op de enkels?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Hele tijd dit voor die cam [ afbeelding ]
Minus de ijsthee is dit mijn plan voor vanmiddag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt weer om lui in een hangmat te liggen onder een oude boom. Met een groot glas ijsthee en een goed boek.
Heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minus de ijsthee is dit mijn plan voor vanmiddag.
Ik heb zelf ook geen oude boom, maar ik kan wel de schaduw van de oude boom van de buren opzoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb helaas geen oude boom op mijn balkon.
Verkoeling.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Kleine tegenslag in den haag. Gemiezer
Maar zie nu blauwe lucht aankomen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Kleine tegenslag in den haag. Gemiezer
Gaat snel vandaagquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog ongeveer een uurtje te gaan voor ik onderweg ga naar pirk.
Kijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zie nu blauwe lucht aankomen.
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog ongeveer een uurtje te gaan voor ik onderweg ga naar pirk.
Het hadden mijn kinderen kunnen zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
2000 mag al plannen.Die zitten toch nog in de luiers.
Goeie manier om je stokoud te voelen dat aftellen nu.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hadden mijn kinderen kunnen zijn
wees blij dat het je kinderen niet zijn !quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de vaccinatie gisteren liep er wel vanalles door elkaar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie manier om je stokoud te voelen dat aftellen nu.
21-jarigen in luiers?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
2000 mag al plannen.Die zitten toch nog in de luiers.
Hoeveel kinderen ga je voor?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is warm, ik verwacht vandaag geen niet-seksueel getinte posts van US.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, we zijn weer aanbeland bij fetishes?
Naja, ik weet dat m'n oudere zus later vandaag mag, combineer dat met mensen die níet meteen een afspraak gepland hebben of hun tweede kunnen halen en je zit met een eclectisch gezelschap.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de vaccinatie gisteren liep er wel vanalles door elkaar.
Wel allemaal goed geregeld op zich
Die jongen vonden ze in het lichaam van die vader, die had zich er helemaal omheen gevouwen.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees blij dat het je kinderen niet zijn !
Er in?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die jongen vonden ze in het lichaam van die vader, die had zich er helemaal omheen gevouwen.
Ik vond het wel mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik weet dat m'n oudere zus later vandaag mag, combineer dat met mensen die níet meteen een afspraak gepland hebben of hun tweede kunnen halen en je zit met een eclectisch gezelschap.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi.
De man die voor mij aan de beurt was, was een stevige, donkere kerel van rond de 2 meter.
In de wachtrij al aan het zweten als een otter en hij klampte zich meteen vast aan de prikker dat hij doodsbang was voor naalden.
We zaten met 3 man op een rijtje en de prikker begin dan bij hem.quote:
Achgos.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zaten met 3 man op een rijtje en de prikker begin dan bij hem.
Kerel helemaal blij dat die niks gevoeld had.
Daarna in de wachtruimte meteen zn vrouw bellen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |