Wauw, daar kom je dus nooit meerquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.
- Ik hou een korte pauze zodat jullie hier even een beeld bij kunnen creëren. -
Ik kreeg... Een halve avocado gepikt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Oh....wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.
Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Nee, ik ben wel afgeknapt.quote:
Leuk man, van die mensen die dan van heel ver moeten komen en (mede) dankzij jou opeens echt kunnen waarvoor ze binnenkwamen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
Ik heb net weer 1 trainee aangenomen. Dat is nu de zesde die ik krijg en begeleid. Ze komen binnen zonder relevante werkervaring of überhaupt zonder diploma en ik zorg dat ze binnen een jaar aan het werk zijn, plezier hebben en meedraaien in een team. Dat is echt leuk om te doen.
Niet dat ik zelf nog maar 1 regel programmeer. Maar dat is de ambitie dan ook niet.
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel afgeknapt.![]()
Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik de eerste ben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
Wij kregen gisteren te horen dat schoonfamilie eigenlijk met zijn alle naar de Efteling wil volgende week. Dus even afwachten of dat lukt qua datum prikken en anders wil ik heel misschien de 29e aansluiten. Maar laat de keuze qua datum niet van mij afhangen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt
Anyway, de Efteling data tot nu toe:
Ff aanvullen
Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa
29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn oudersHéérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums
)
Jakkes!quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt
..maar met mijn enthousiaste neiging tot niet op komen dagen, laat het maar niet van mij afhangen.quote:Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa, minilot
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa, minilot
7 juli: Lein, L_S, Isa, minilot&Günther(heb die dag geen oppas beschikbaar)
Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Heb je er ook iets tegen als iemand een blikje cola of Fanta drinkt? Ik zie dat gewoon als frisdrank met biersmaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |