abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199921670
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199921689
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.

- Ik hou een korte pauze zodat jullie hier even een beeld bij kunnen creëren. -

Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
pi_199921691
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt :X

Anyway, de Efteling data tot nu toe:

Ff aanvullen

Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa

29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn ouders O+ Héérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums :X )

[ Bericht 31% gewijzigd door Isabeau op 17-06-2021 08:45:37 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:40:30 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199921698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.

Ik kreeg... Een halve avocado gepikt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Wauw, daar kom je dus nooit meer _O-
pi_199921706
quote:

Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Oh....wow
pi_199921739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:40 schreef gcjoel het volgende:
Wauw, daar kom je dus nooit meer _O-
Nee, ik ben wel afgeknapt. :')

Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren. :D
pi_199921760
Ik zit inmiddels natuurlijk al uren op m'n werkplek. Maar ik had nog wel wat ochtendsfoto's voor jullie.

Dopheide

Zandblauwtje. Ik denk niet dat ik die hier eerder gezien heb, en ik heb de naam opgezocht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199921786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor :)

Ik heb net weer 1 trainee aangenomen. Dat is nu de zesde die ik krijg en begeleid. Ze komen binnen zonder relevante werkervaring of überhaupt zonder diploma en ik zorg dat ze binnen een jaar aan het werk zijn, plezier hebben en meedraaien in een team. Dat is echt leuk om te doen :).

Niet dat ik zelf nog maar 1 regel programmeer :'). Maar dat is de ambitie dan ook niet.
Leuk man, van die mensen die dan van heel ver moeten komen en (mede) dankzij jou opeens echt kunnen waarvoor ze binnenkwamen.

Denk alleen niet dat ik zou mogen solliciteren gezien huidige functie :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:52:54 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199921833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel afgeknapt. :')

Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren. :D
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:52:57 #10
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199921834
quote:

_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199921898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik de eerste ben. :D

Als ze het hadden gezegd, was het inderdaad al beter geweest. Dan had ik het alsnog een stom idee gevonden, maar had ik in ieder geval niet op m'n broodje hoeven wachten terwijl m'n vriend al aan een enorme hamburger zat. :')
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:30:42 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199922276
Hier een online congres; zometeen ook spreken. Hopelijk warmt t dan niet al te veel op hier binnen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199922300
@Myraela, hoe verzinnen ze het. Dan zet je het toch niet bij brood/sandwiches maar bij extra

Bij die spinnenwebben van @sigme moet ik denken aan iets dat gisteren op het nieuws was, in Australië waren opeens heel veel enorme spinnenwebben omdat ze door nat weer niet in de grond konden blijven. Brrrrr

Ik had aan het bedrijf uitstel van reactie gevraagd (had dat eigenlijk vandaag moeten geven) en de advocaat wilde ook wat meer informatie. Dinsdagochtend mail verzonden, gisteren nog maar een teams berichtje er achteraan gestuurd en vanochtend nog maar weer een mail. Eindelijk antwoord gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:32:54 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199922308
@Molo waar ben je? :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199922466
Als jullie nou de 30e naar de Efteling gaan, is dat wel een mooie gelegenheid voor het afzeggen van mijn eerste vaccinatie. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_199922474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt :X

Anyway, de Efteling data tot nu toe:

Ff aanvullen

Efteling
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa

29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn ouders O+ Héérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums :X )
Wij kregen gisteren te horen dat schoonfamilie eigenlijk met zijn alle naar de Efteling wil volgende week. Dus even afwachten of dat lukt qua datum prikken en anders wil ik heel misschien de 29e aansluiten. Maar laat de keuze qua datum niet van mij afhangen.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 09:47:49 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199922479
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:45 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
Dopheide

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199922486
Wat een lief ding @sigme, dat zandblauwtje. Online kan ik nog wel enige waardering opbrengen voor moeder natuur, IRL ivm hooikoorts wat minder. Sterf, natuur, sterf! }:|
pi_199922539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Jakkes! :X

quote:
Efteling
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa, minilot
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa, minilot
7 juli: Lein, L_S, Isa, minilot&Günther(heb die dag geen oppas beschikbaar)
..maar met mijn enthousiaste neiging tot niet op komen dagen, laat het maar niet van mij afhangen. |:)
pi_199922557
@Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt! :o
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:01:34 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199922671
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199922683
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt? :)
pi_199922723
quote:
Wat is het probleem?
pi_199922770
quote:
Heb je er ook iets tegen als iemand een blikje cola of Fanta drinkt? Ik zie dat gewoon als frisdrank met biersmaak.
pi_199922804
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')