Ja, jammer en jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:24 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ga je nu een vaccinatie voor kinderen vergelijken met een vaccinatie die voor alle 18-jarigen geregeld moet worden in korte tijd? Dan zijn we bij deze wel uitgepraat.
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat er niet ieder jaar 14 miljoen kinderen een vaccinatie hoeven te krijgen.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:46 schreef _serial_ het volgende:
Gaan we dit schema volgen?Dit mag ook wel een keer uit de OP worden gehaald, want het antwoord op die vraag is: nee, in de verste verte niet: we gaan veel sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@miss_slyNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef jcdragon het volgende:
Delta Plus Variant![]()
https://www.independent.c(...)lained-b1866153.html
Oei, de Nepal variant. Die kende ik nog niet.quote:Also referred to as the ‘Nepal variant’, AY.1 combines the Delta and a mutation previously found in the ‘South African’ or Beta variant
Nee, maar diversen in mijn omgeving hebben dat gewoon kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Eerste vaccinatie net gehad. Voorheen lukte het me niet mijn tweede vaccinatie te verzetten omdat ze nog niet zo ver vooruit plannen. Dus ik dacht: ik bel weer eens. Maar ze kunnen nog steeds niet iets inplannen voor eind juli. Herkennen anderen dit?
Oh, dat is een goeie. De telefonist zal er wel vanuit zijn gegaan dat ik naar dezelfde post zou willen. En dat is niet zo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, maar diversen in mijn omgeving hebben dat gewoon kunnen doen.
Wellicht helpt het als je niet erg kieskeurig bent over de vaccinatiepost.
Announce chaos.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kan iedereen daar gewoon heenrijden? Ik vraag dit voor een vriend
''Maak er geen uitje van''quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kan iedereen daar gewoon heenrijden? Ik vraag dit voor een vriend
En dan te bedenken dat ze normaal de volgende werkdag leverenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:09 schreef Pino112 het volgende:
Binnen negen dagen twee gele boekjes ontvangen van de SDU, best snel gezien de drukte daar
Binnen 9 dagen 3 gele boekjes ontvangen en maar 2 besteld en betaaldquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:09 schreef Pino112 het volgende:
Binnen negen dagen twee gele boekjes ontvangen van de SDU, best snel gezien de drukte daar
Ik xit nu op 8 dagen na bestelling, nog niks gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:09 schreef Pino112 het volgende:
Ja maar omdat er iets van 14 dagen op de site stond ging ik daar ook vanuit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze normaal de volgende werkdag leveren
(vind het overigens storender dat mijn.rivm.nl nog steeds niet bijgewerkt is)
Neequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Moet je eerst betalen voor dat ze die boekjes versturen?
Toen ik bestelde stond er nog 1 werkdagquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar omdat er iets van 14 dagen op de site stond ging ik daar ook vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |