Ja jou vind ik niet echt tellenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:44 schreef praadje het volgende:
Jammer dan, ik ben er en ik ga niet weg.
Kut, daar is de eerste alquote:
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien hebben die viva vrouwen wel goede dieettips
Mimimimiquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:amarantha Zeg hier eens iets van
bradge is een mooie jonge man hij kan ook zelf afvallen als die echt wilquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.
Super en wat voel je je dan goed hey. Ik moet eerlijk zeggen, ik had al zoveel met mijn lichaam overwonnen dat ik geen puf of energie had om ook nog eens zelf af te vallen. En ik woon in Belgie en hier doen de artsen er niet zo moeilijk over. Knap dat je het op eigen kracht hebt gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
bradge is een mooie jonge man hij kan ook zelf afvallen als die echt wil
ik was ook ooit een bijna braddie, maar in totaal ook zo een 50kg afgevallen
Braad heb gewoon een eetverslaving dat lost een maagverkleining of een gastric bypass niet op. Daar zal denk ik combinatietraject therapie en een afvalprogramma voor nodig zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.
Bijna godheid!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
bradge is een mooie jonge man hij kan ook zelf afvallen als die echt wil
ik was ook ooit een bijna braddie, maar in totaal ook zo een 50kg afgevallen
Nee daar is een heel traject bij nodig maar volgens mij is zo'n traject in Nederland ook verplicht. Dankjewel trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braad heb gewoon een eetverslaving dat lost een maagverkleining of een gastric bypass niet op. Daar zal denk ik combinatietraject therapie en een afvalprogramma voor nodig zijn.
En daarna denk ik wel een operatie om de huid weer strak te krijgen.
Kudos trouwens voor je eigen gewichtsverlies
Kan ik niet, ben toch geen FA jonge.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag een ban voor deze topickaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |