Ik zit in het level 2 gebied. Wat mij betreft mogen de hagelstenen wegblijven. De rest is prima. En hopelijk nog wat mooie luchten als aankondiging.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat vinden mensen dan leuk
Als je het meemaakt piep je wel anders.
Opzouten met dat onweer.
Die discussie wordt ook weer elke dag gevoerd op weerwoordquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opzouten met dat onweer.
Vanaf eind van de maand wordt er in omgeving Nunspeet weer aan rollerskiën gedaan, dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook op gras skiën. En met lange skates kan je nog een poging tot biatlon doen ook
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Opzouten met dat onweer.
Ik begrijp het prima. Mensen die juichen om onweer weten dat dit ook een optie is.quote:
Juist dankzij deze weer fanaten (zoals tornado chasers) weten er nu veel over.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
I
[..]
Ik begrijp het prima. Mensen die juichen om onweer weten dat dit ook een optie is.
Onweer als verschijnsel is prima maar dat gejuich om maar zo extreem mogelijke waardes is walgelijk.
En achteraf "ja maar dat hoeft nou ook weer niet"
Maar onweerroepers zijn net als de NS, het is geweldig, maar alleen als de temperatuur precies in de jusite range zit, de neerslag flink is maar niet teveel, en vanalles rondwaait maar het moet niet te gek worden en dat soort dingen.
Wat een triest leven moet je niet hebben om zo denigrerend te denken over mensen. Doe even normaal zeg, iedereen hier heeft het morele kompas vast wel de goede richting op staan, maar jij doet alsof we keihard juichen om zo veel mogelijk schade.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
I
[..]
Ik begrijp het prima. Mensen die juichen om onweer weten dat dit ook een optie is.
Onweer als verschijnsel is prima maar dat gejuich om maar zo extreem mogelijke waardes is walgelijk.
Maar onweerroepers zijn net als de NS, het is geweldig, maar alleen als de temperatuur precies in de jusite range zit, de neerslag flink is maar niet teveel, en vanalles rondwaait maar het moet niet te gek worden en dat soort dingen.
Wat een donderpreek zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
I
[..]
Terug naar Weerwoord.be jij!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
I
[..]
Dit ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die discussie wordt ook weer elke dag gevoerd op weerwoord![]()
Niemand vind het leuk als mensen gewond raken of grote schade lijden. We zijn gewoon geintresseerd in het fenomeen.
Bovendien hebben wat wij willen geen enkele invloed op wat het weer gaat doen.
Veel mensen hopen ook op een strenge winter. Bij een strenge winter vallen veel doden, vooral onder daklozen. Het hele land plat bij 50 cm sneeuw en windkracht 8. Alles dat kapotvriest. Daken die instorten onder sneeuw. De schade is ontzettend groot. Het is ronduit schandalig om uberhaupt te hopen op een koude winter. Denken jullie nou voor een keer na over die daklozen. Die arme daklozen die al doodvriezen bij -10.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
I
[..]
Amenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Veel mensen hopen ook op een strenge winter. Bij een strenge winter vallen veel doden, vooral onder daklozen. Het hele land plat bij 50 cm sneeuw en windkracht 8. Alles dat kapotvriest. Daken die instorten onder sneeuw. De schade is ontzettend groot. Het is ronduit schandalig om uberhaupt te hopen op een koude winter. Denken jullie nou voor een keer na over die daklozen. Die arme daklozen die al doodvriezen bij -10.
Zelfde strekking.
Dat vooral. Ik snap dat mensen gefascineerd zijn door de extremen, ik vind het zelf ook fascinerend, maar die juichstemming over hoe extremer hoe beter die snap ik niet zo goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Amen
Eigenlijk is al het extreme weer hoewel bijzonder intrigerend gewoon kut.
Zijn er serieus mensen die juichen om een pandemie zoals corona?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik snap dat mensen gefascineerd zijn door de extremen, ik vind het zelf ook fascinerend, maar die juichstemming over hoe extremer hoe beter die snap ik niet zo goed.
Of het nu over onweer, sneeuwval, een pandemie of welke apocalyptische toestand dan ook gaat.
Omdat het voor hun zelf geen gevaar oplevert maar wel spektakel, hadden ze inwoner geweest van een of ander obscuur Texaans dorp met louter houten huisjes zouden ze echt niet staan juichen bij de vorming van een of andere supercell.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vooral. Ik snap dat mensen gefascineerd zijn door de extremen, ik vind het zelf ook fascinerend, maar die juichstemming over hoe extremer hoe beter die snap ik niet zo goed.
Of het nu over onweer, sneeuwval, een pandemie of welke apocalyptische toestand dan ook gaat.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die juichen om een pandemie zoals corona?
Zijn genoeg mensen die hun leven haten of een aversie hebben tegen de mensheid an sich.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
nee. Je hebt wel mensen die blij zijn als ze thuis kunnen werken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |