Jeej, dan hoef ik niet meer in mezelf te pratenquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:46 schreef Donna het volgende:
Joejoe! Ik ben er ook!
Op Viva ben ik _melon.
Dat moet wel. Ik wil nog altijd die milka repen met marsmallows en biscuitjes uit de oven gaan maken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:18 schreef June. het volgende:
Daarnaast snap ik niet hoe de familie Geerts zo slank blijven, die kids krijgen elke dag "koffie" (opgklopte slagroom in een beker), cholademeuk, baksels etc. Misschien doordat ze ieniemienie avondmaaltijden eten?
Goed tijdverdrijf zodra het Viva forum weg is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:56 schreef June. het volgende:
Of die wentelteefjescake, die lijkt me serieus wel lekker om eens te proberen.
Ik kan haar humor in de stukjes op Social media erg waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef Lief17 het volgende:
Ik vind de familie Geerts dus echt zo leuk. Lekker nuchter, niet alles zo serieus. En Annemarie heeft pas uitgelegd hoe ze zo slank blijft. Gewoon regelmaat.
Kunnen er ook bij!quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:11 schreef Lief17 het volgende:
Overigens zitten De Krasntjes en de familie Buddenbruck ook op Instagram.
Maar ze is wel een controlfreak. Ik zei het ook al in het andere topic, maar ze maakt zichzelf ook wel druk. Wie poets er in hemelsnaam elke week de koelkast?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik kan haar humor in de stukjes op Social media erg waarderen inderdaad.
Die zijn al helemaal verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef SQ het volgende:
Ik las de tt en moest meteen aan koetlife en de bellinga's denkenik ben hier niet zo in thuis.
Maar het schijnt best een lucratief bijbaantje te zijn
Ik vind het serieus een wazige familie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef Lief17 het volgende:
Ik vind de familie Geerts dus echt zo leuk. Lekker nuchter, niet alles zo serieus. En Annemarie heeft pas uitgelegd hoe ze zo slank blijft. Gewoon regelmaat.
Ja, of ‘de Bakkertjes’ of ‘de zoete zusjes’quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:34 schreef SQ het volgende:
Ik las de tt en moest meteen aan koetlife en de bellinga's denkenik ben hier niet zo in thuis.
Maar het schijnt best een lucratief bijbaantje te zijn
Jup dat bestaat, en komt vaker voor dan je denktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:41 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Door die Annemarie vraag ik me ook af:
Bestaat er zoiets als verslaafd zijn aan zwanger zijn? Want mocht dat zo zijn, is zij dat vast. Dat laatste kindje was nog geen paar dagen op de wereld en ze had het alweer over een verlangen naar een zwangerschap.
Goed, ik ben geen moeder, nooit zwanger geweest, maar ik vond het wel opvallend 😂.
Nou als ik kijk hoeveel intellectuele hersenschade mijn 3 bloedjes me al hebben opgeleverd verbaast dat me weinigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, of ‘de Bakkertjes’ of ‘de zoete zusjes’Dat zijn echt alleen maar die ouders die zelf elke vorm van talent missen en dan maar hun kinderen daarvoor misbruiken. Ik vind dat zo stom.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Ik volg haar van Geerts wel en het verbaast me elke keer hoeveel content zij creëert en hoe erbarmelijk haar spelling is. Werkelijk elke samenstelling wordt los geschreven, boeie joh die dt’s. Aan de andere kant had ze laatst een samenwerking die niet goed ging (laat/niet leveren) en dan is ze ook niet te beroerd om dat te melden en te kijken of ze het in orde kan maken. En dat lijf hè. Ik heb minder kinderen, maar meer buik.
Ja dat bestaat! Al zijn er wel veel meer vrouwen die met een kersverse baby in de armen zeggen dat ze zo nog wel een keer willen, zullen de hormonen wel zijn. Als dat te lang duurt en je er ook naar handelt dan is dat wel een verslaving te noemen ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:41 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Bestaat er zoiets als verslaafd zijn aan zwanger zijn? Want mocht dat zo zijn, is zij dat vast. Dat laatste kindje was nog geen paar dagen op de wereld en ze had het alweer over een verlangen naar een zwangerschap.
Goed, ik ben geen moeder, nooit zwanger geweest, maar ik vond het wel opvallend 😂.
Ik zie nog geen fout in je tekst; er kan nog wel een bloedje bij hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou als ik kijk hoeveel intellectuele hersenschade mijn 3 bloedjes me al hebben opgeleverd verbaast dat me weinig
Kijk al die programma's over grote gezinnen maar .....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:41 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Overtreffende trap is trouwens de familie Jelies qua spellingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, of ‘de Bakkertjes’ of ‘de zoete zusjes’Dat zijn echt alleen maar die ouders die zelf elke vorm van talent missen en dan maar hun kinderen daarvoor misbruiken. Ik vind dat zo stom.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Ik volg haar van Geerts wel en het verbaast me elke keer hoeveel content zij creëert en hoe erbarmelijk haar spelling is. Werkelijk elke samenstelling wordt los geschreven, boeie joh die dt’s. Aan de andere kant had ze laatst een samenwerking die niet goed ging (laat/niet leveren) en dan is ze ook niet te beroerd om dat te melden en te kijken of ze het in orde kan maken. En dat lijf hè. Ik heb minder kinderen, maar meer buik.
Was voor m'n eigen mentale gesteldheid hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:29 schreef June. het volgende:
Nu voel ik me vies dat ik haar nog wel volg
Ik zal die Wendy ook eens volgen.
Als je je graag ergert moet je vooral Annemarie volgen. Maar ik merkte dat ik agressieve neigingen kreeg door naar dat mens te kijken dus het leek me beter om af te kicken...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Was voor m'n eigen mentale gesteldheid hoor.
Same here.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:58 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Als je je graag ergert moet je vooral Annemarie volgen. Maar ik merkte dat ik agressieve neigingen kreeg door naar dat mens te kijken dus het leek me beter om af te kicken...
Mehehe voel baarquote:Op maandag 21 juni 2021 10:24 schreef June. het volgende:
[..]
Overtreffende trap is trouwens de familie Jelies qua spellingVolgens mij doen ze niet eens meer moeite om het een beetje fatsoenlijk op te schrijven.. Hoewel deze laatste post zelfs hoofdletters en interpunctie heeft
[ instagram ]
Aan de andere kant, vind ik het wel bewonderingswaardig dat ze niet meegaan met de rest t.a.v. alle gesponsorde meuk.
Ze moet er nog een stempel voor opgestuurd krijgen denk ik.. iemand die een mooie seksstempel kan maken? 😁quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:30 schreef June. het volgende:
Het past wel goed in haar georganiseerde leven. Lekker planbaar. Zou ze het ook in haar agenda zetten?
🥵quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Annemarie kwam me bekend voor, ze zat een paar jaar terug in een ander programma met haar man.
[ afbeelding ]
Als ik het me goed herinner gaven ze destijds aan iedere dag seks te hebben. Dat je daar nog puf voor hebt met zoveel kinderen..
Ik heb me opgeofferd en het terug gekeken, het is om de dagquote:
Haha ik lees dit nu pas. Heerlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 13:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb me opgeofferd en het terug gekeken, het is om de dagDe man in kwestie leek niet erg op zijn gemak, dat Annemarie dit zo open deelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |