Nou, vertel… wat heb je daar aan toe te voegen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mijn godHet zit bepaalde users wel diep hoor. Dacht dat dit topic over het stoppen van viva ging.
Die komen straks allemaal hierheenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
Jammer
Nu kunnen we dus de grootste wijven van het forum nooit meer doorverwijzen naar het VIVA-forum.
lol!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:33 schreef stalybridge het volgende:
Een topic over het stoppen van het Viva forum dat zich ontwikkeld tot een Viva BMI topic.
En dit is slechts een voorproefjequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:33 schreef stalybridge het volgende:
Een topic over het stoppen van het Viva forum dat zich ontwikkeld tot een Viva BMI topic.
Dodebomenland wordt steeds doder zo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:15 schreef Eightyone het volgende:
Bij Panorama verdwijnt ondertussen zo'n beetje de hele redactie: https://www.villamedia.nl(...)ok-hoofdredactie-weg
Als FOK! ermee op zou houden zou ik enorm balen en dat is een understatement , maar iets meer enthousiasme van de afgestofte viva's mag ook wel weerquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heerlijk om je zo enthousiast te zien
Wanneer volgen de omroepbladen? Als er teveel leden dood zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dodebomenland wordt steeds doder zo.
Ik heb al een rectificatie gepostquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als FOK! ermee op zou houden zou ik enorm balen en dat is een understatement , maar iets meer enthousiasme van de afgestofte viva's mag ook wel weer
Max Magazine gaat als een trein, als grote uitzondering.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:27 schreef sirdanilot het volgende:
Tegen 2030 zijn er geen Nederlandstalige tijdschriften meer, denk ik zo. Waar haal je het publiek vandaan?
En hoe oud zijn de lezers daarvan gemiddeld? Die zijn er over 20 jaar ook niet meer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Max Magazine gaat als een trein, als grote uitzondering.
Ik vind het niks, qua toon is het oerconservatief, maar het raakt bij de doelgroep precies de juiste snaar.
Wel veel nieuwe abonnees iig. En misschien zitten er onder de huidige veertigers en vijftigers nog best wat mensen die het in de toekomst wel wat vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En hoe oud zijn de lezers daarvan gemiddeld? Die zijn er over 20 jaar ook niet meer.
Alleen naast de snelweg en als het kindje via de raam zelf naar buiten kan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ging altijd voor 'Kan ik mijn kind in deze temperatuur even in de auto laten met het raampje omlaag'
Je mag hier gewoon kut zeggen hoor, meerdere malen ook. KUT KUT KUTquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:27 schreef AnsTweedehands het volgende:
Ik ben dus zo'n muts van 50 die al 15 jaar op het Viva forum actief is. Dit is zwaar qudt.
Niks, ik zoek het niet te oordelen over anderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, vertel… wat heb je daar aan toe te voegen?
Er valt hier wel meer te lachen dan op Vivaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:54 schreef Tikbalang het volgende:
Nou ik vindt het ruk dat viva forum stopt. Op andere forums lees ik dat de sfeer daar hard is. Zelde idee heb ik over fok! naar is maar net in welk topic je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop