abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199923899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie toch dat ze extreem overgewicht heeft?

Jij bent degene die bij slanke vrouwen projecteert dat ze vaak onzeker zijn. Dat zijn nou eens aannames!
Wat is haar BMI dan? 21? 23? 25? 28? Weet jij dat?

Verder heb ik het puur over mijn eigen ervaringen. Dat heb ik ook telkens geschreven. Daarnaast heb ik ook getyped dat ik niet alle vrouwen over 1 kam scheer. Dus leg mij geen woorden in mijn mond.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:32:13 #152
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199923913
Lekker ontopic allemaal.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199923920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik maak geen valse tegenstelling. Ik typ alleen mijn eigen ervaringen, net als wat jij doet. De een vind overigens vrouw A mooi, de andere vrouw B. Dus in feite is dat alles subjectief.

Maar, zet je 2 vrouwen naast elkaar waar de een weinig en de andere veel zelfvertrouwen uitstraalt, ga ik voor de vrouw met veel zelfvertrouwen. Ik dan. Waar jij voor kiest, mag je zelf weten.
Maar goed, mijn argument ging helemaal niet over daten, want daar heb je Tinder voor, niet de cover van de Viva (of ik moet dat gemist hebben).

Het gaat mij erom dat ik zo’n cover op meerdere gronden niet vind kunnen.
pi_199923945
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed, mijn argument ging helemaal niet over daten, want daar heb je Tinder voor, niet de cover van de Viva (of ik moet dat gemist hebben).

Het gaat mij erom dat ik zo’n cover op meerdere gronden niet vind kunnen.
En ik vind het op meerdere gronden wel kunnen. :)

Daarnaast, ik heb nog nooit tinder hoeven te gebruiken dus daar kan ik niet over meepraten.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:37:40 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199923984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Verder heb ik het puur over mijn eigen ervaringen. Dat heb ik ook telkens geschreven. Daarnaast heb ik ook getyped dat ik niet alle vrouwen over 1 kam scheer. Dus leg mij geen woorden in mijn mond.
Van die ontzettend dikke vrouw eerder in dit topic is de BMI boven de 40, ver in morbide obees gebied.

BMI 25-30 = 'wat dikker'
BMI 30-35 = dik
BMI 35-40 = ontzettend dik
BMI 40+ = morbide obees
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:38:42 #156
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199923997
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Klopt! Er zijn in nederland vele instanties/bedrijven welke zich daarop inzetten. :)
_O-

ja in theorie wel , maar de praktijk laat toch hele andere kanten zien
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_199924003
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef Perrin het volgende:

[..]

Van die ontzettend dikke vrouw eerder in dit topic is de BMI ruimschoots boven de 40, ver in morbide obees gebied.

[ afbeelding ]
Mooi plaatje, maar schijn kan bedriegen. Ik verneem het liever van haar zelf dan dat ik zelf er een nummertje aan ga hangen. :)
pi_199924008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:38 schreef RAVW het volgende:

[..]

_O-

ja in theorie wel , maar de praktijk laat toch hele andere kanten zien
Oh, joh! Wat zijn jouw ervaringen dan?
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:40:52 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199924017
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:32 schreef Elpis het volgende:
Lekker ontopic allemaal.
Ja, een apart topic waar deze users over hun fetish kunnen praten, zou ik geen bezwaar tegen maken.
pi_199924023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dit dus, maar het is denk ik voor een deel ook afhankelijk van waar je vandaan komt. Persoonlijk kom ik uit een gezin waar moeders koken haatte en toegestaan was enorm veel te snoepen. Ik ontdekte tijdens mijn tienerjaren hoe slecht dat eigenlijk was, maar alle pogingen om erover te praten werden afgedaan als 'dan moet ik teveel moeite doen in de keuken' en 'ja maar we eten al jaren zo en niemand is er ziek van geworden (ironisch dat mijn moeder nu diabetes heeft en nog steeds niet wil inzien dat het aan haar voedingspatroon ligt 'want dan mag ik helemaal niks meer')'. Lang verhaal kort: ik ben nu verslaafd aan suiker en heb alle moeite ervan af te komen, puur om het feit dat mijn moeder/ouders geen extra moeite wilden doen. En ja, ik heb daar vanaf het moment dat ik het huis uit ging alles aan gedaan: psychische reden uitzoeken, dieet, challenges, etc. Dan is er ook nog zoiets als cultuur: in sommige culturen eten ze de hele dag door en dan blijf je niet bepaald dun.

Slanke vrouwen/vrouwen met een goed figuur (en ook mannen) hebben gewoon meer voorsprong. Het hoeft lang niet altijd zo te zijn, maar het geeft toch al snel het signaal goed voor zichzelf te zorgen. Mijn automatische reactie bij een dikke vrouw waarvan je de vetrollen ziet zitten is: oehhh let eens op wat je eet!, terwijl ik zelf ook niet bepaald slank ben (ook niet heel dik ofzo, eerder een beetje buikvet maar wel met een mooie taille), wat uiteraard hypocriet is. Dat zijn de gedachten die in mijn hoofd zijn gestampt als kind. Ik ontdek echter steeds meer dat een zelfverzekerde vrouw 100x aantrekkelijker is dan een slanke vrouw, MITS je je naar je lichaamstype/dikte weet te kleden. En niet met je te dikke pens op een cover gaat staan van 'kijk mij happy zijn' terwijl we in een pandemie zitten waar vooral de dikke en ongezonde mensen slachtoffer van zijn geworden. True story, ik heb geboeg voorbeelden van coronaoverlijdens in mijn kennissenkring gehad en die waren allemaal te dik en aten ongezond.

Overigens vind ik die after zwangerschaps foto's ook bizar: waarom denken vrouwen dat ze meteen slank zijn na de geboorte van hun kind? Juist die gedachte is niet normaal en onrealistisch.
Als ik kleine kinderen zie met flink overgewicht dan draait mijn maag ook om. Dat is inderdaad niet gemakkelijk om terug te draaien.

Een van de beste vriendinnetjes van mijn dochter is inderdaad best dik en mijn dochter zegt dan dat ze daar niets aan kan doen, terwijl ik weet dat ze van haar ouders veel troep te vreten krijgt. Geen idee van wie mijn dochter dat dan hoort en ik ga het niet tegenspreken, maar bij mij is tussendoortjes snoepgroente. Vinden ze heerlijk.

Ik zal ook nooit mijn kinderen leren dat dik/dun iets over schoonheid zegt (dat is ook persoonlijk), maar ik leer ze wel dat het iets over gezondheid zegt.

En ik vind het gewoon niet ok om net te doen alsof obesitas ok is. Het is een ziekte. Het is niet ok. Met name niet voor diegenen die het hebben.
pi_199924037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Sowieso beginnend met een 3, als het geen 4 is. Dat zie jij ook wel. Ik vind dat je precies doet wat mij zo tegenstaat hieraan: ontkennen van feiten.
pi_199924060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sowieso beginnend met een 3, als het geen 4 is. Dat zie jij ook wel. Ik vind dat je precies doet wat mij zo tegenstaat hieraan: ontkennen van feiten.
Ik ontken geen feit. Grapjas. Ik ga er gewoon niet zomaar van uit, terwijl jij dat wel doet aan de hand van een internet plaatje. Dat jij daar moeite mee hebt is niet mijn probleem. :)
pi_199924064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

En ik vind het op meerdere gronden wel kunnen. :)

Daarnaast, ik heb nog nooit tinder hoeven te gebruiken dus daar kan ik niet over meepraten.
Niemand hoeft Tinder te gebruiken. En ik dacht dat je de kern wel zou snappen. Maar je lult liever om alles heen. Mag ook.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:44:53 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199924065
quote:
Koe zit vast op het wad bij Holwierde

https://www.telegraaf.nl/(...)et-wad-bij-holwierde
pi_199924069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand hoeft Tinder te gebruiken. En ik dacht dat je de kern wel zou snappen. Maar je lult liever om alles heen. Mag ook.
Ik lul nergens om heen.
pi_199924090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Mooi plaatje, maar schijn kan bedriegen. Ik verneem het liever van haar zelf dan dat ik zelf er een nummertje aan ga hangen. :)
Gewoon blijven ontkennen. Er staat een olifant in de kamer, maar jij zegt dat dat toch echt middels DNA moet worden vastgesteld.

Beetje slap allemaal.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:46:35 #167
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199924091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Oh, joh! Wat zijn jouw ervaringen dan?
heel anders,
maar dit gaat over ViVa dus ik laat het hier met rust
heel kort dat zijn vaak bedrijven die verdienen aan andere mensen hun problemen of te tekortkomingen
dus waarom zouden ze je helpen .... dan zijn ze je als Client kwijt en verdienen ze niets meer aan je

[ Bericht 16% gewijzigd door RAVW op 17-06-2021 11:52:55 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_199924098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als ik kleine kinderen zie met flink overgewicht dan draait mijn maag ook om. Dat is inderdaad niet gemakkelijk om terug te draaien.

Een van de beste vriendinnetjes van mijn dochter is inderdaad best dik en mijn dochter zegt dan dat ze daar niets aan kan doen, terwijl ik weet dat ze van haar ouders veel troep te vreten krijgt. Geen idee van wie mijn dochter dat dan hoort en ik ga het niet tegenspreken, maar bij mij is tussendoortjes snoepgroente. Vinden ze heerlijk.

Ik zal ook nooit mijn kinderen leren dat dik/dun iets over schoonheid zegt (dat is ook persoonlijk), maar ik leer ze wel dat het iets over gezondheid zegt.

En ik vind het gewoon niet ok om net te doen alsof obesitas ok is. Het is een ziekte. Het is niet ok. Met name niet voor diegenen die het hebben.
Helemaal mee eens. Maar de andere kant, anorexia, is ook absoluut niet gezond.

Mijn dochter krijgt, als ze bij mij is, altijd fruit en groente. Daarnaast 1 pakje appelsap en verder alleen maar water. Soms, heel soms, krijgt ze een snoepje. Maar dat is eens in de 2 weken.
pi_199924113
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik lul nergens om heen.
Foto van iemand die tonnetje rond is: die kan best een BMI van 21 hebben, we moeten eerst meten…

Nee, jij lult nergens omheen.
pi_199924147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gewoon blijven ontkennen. Er staat een olifant in de kamer, maar jij zegt dat dat toch echt middels DNA moet worden vastgesteld.

Beetje slap allemaal.
Waar zeg ik dat het middels DNA moet worden vastgesteld? Daar heb ik het totaal niet over gehad. Je moet niet zomaar allerhande dingen bij gaan halen, dat vind ik niet constructief discussieren.

Ik ontken overigens niks waar jij op doelt. Dat jij het anders interpreteert dan wat ik schrijf is jouw probleem.
pi_199924164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:47 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar de andere kant, anorexia, is ook absoluut niet gezond.
Als ze iemand die halfdood is vanwege anorexia op de cover zetten met ‘Ik ben zo geweldig blij met mijn lichaam’, dan vermoed ik dat daar kamervragen over gesteld worden en dat zou ik ook terecht vinden.

Van mij hoeven ze echt niet iedere keer een bikini model op de cover te zetten, maar ik vond dit echt niet ok.

Mijn mening verder.
pi_199924168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Foto van iemand die tonnetje rond is: die kan best een BMI van 21 hebben, we moeten eerst meten…

Nee, jij lult nergens omheen.
Zeg ik dat ze 21 heeft? Nergens. Ik stop maar om op jou te reageren, want je legt telkens woorden in mijn mond.
pi_199924179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:51 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zeg ik dat ze 21 heeft? Nergens. Ik stop maar om op jou te reageren, want je legt telkens woorden in mijn mond.
Je schreef letterlijk dat je niet wist welk BMI ze had en noemde 21 als optie.

Maar inderdaad: wij komen er niet uit.

Viva stopt, game on!
pi_199924188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je schreef letterlijk dat je niet wist welk BMI ze had en noemde 21 als optie.
Nu doe ik het toch. Nog maar 1 keer dan. Ik schreef niet alleen 21. Dat jij selectief reageert toont weer je onkunde aan.

De groeten.
pi_199924211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nu doe ik het toch. Nog maar 1 keer dan. Ik schreef niet alleen 21. Dat jij selectief reageert toont weer je onkunde aan.

De groeten.
Er staat letterlijk ‘als optie’.

Zou het kunnen dat er iets aan jouw taalvaardigheid schort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')